Gå til innhold

Jeg syns det er helt kvalmt å se hvor mange folk har ligget med...


Kjetil S.

Anbefalte innlegg

Gjest Anjelika

Jeg er seriøs. Om jeg ble utsatt for en handling jeg mislikte som for eksempel ha sex jeg ikke liker, da vil jeg unngå dette i fremtiden og ikke oppsøke situasjoner. Greit og ha erfaringer og gjøre ting man ikke ønsker å gjøre i fremtiden, men å gjenta handlingene gang på gang på gang, tyder mer på en indre vilje man ikke har så lyst til å dele med omverden. Da er det vel enklere å si at jeg har blitt misbrukt og derfor ligger jeg med alle og enhvert, man glemmer det lille ordet "lyst", - slik at det blir derfor har jeg lyst til å ligge med alle og enhver, for jeg likte å bli overtalt - fo faktisk er det en del av brunsten!

Jeg tror kanskje du skal holde kjeft om ting du ikke har peiling på, menneskets psykologi er åpenbart litt mer komplisert enn hva du evner å begripe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forklar meg da Anjelika, hvorfor er det sånn at jenter som har blitt "misbrukt" elsker å ligge med mange dersom det ikke hadde gitt dem noen glede?

Er det ikke bedre opplyse slike dumminger som meg i stedet for å utvise den aller største forakt for mennesker som tenker annerledes enn seg selv?

Forresten står jeg for det jeg mener, det er ikke alle kvinner eller menn for den saks skyld som alltid er ærlige om lysten sin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Hvorfor legge seg oppi andres sex-liv? Jeg er helt for bra moral, men fordi om noen har hatt seg med fler enn 1 betyr ikke at de er løsaktige og billige mennesker.

Har man lyst, har man lov! Men er det snakk om utroskap etc så er det kvalmt, ja. Alle har en fortid, ingen er perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trond

Er det ikke bedre opplyse slike dumminger som meg i stedet for å utvise den aller største forakt for mennesker som tenker annerledes enn seg selv?

Det kunne vært smart, men når man er så til de grader idiot blir det nytteløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hei waco,

sier du at de som er blitt misbrukt eller voldtatt ikke burde oppsøke det motsatte kjønn?

for viss de blir sammen med noen, så betyr det at de likte å bli misbrukt og voldtatt?

og kunne du ha blitt sammen med en som hadde blitt misbrukt eller voldtatt, som ellers var ganske normal, bortsett fra at den personen hadde noen "sår"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje noen av de jentene som har blitt misbrukt, ligger med mange fordi de har ingenting å tape, de er allerede blitt brukt, og de føler seg ikke verdt noe. kanskje de ikke føler seg verdig nok til å ha en kjæreste, samtidig som de vil at noen skal være glad i dem. og kanskje de trenger å møte noen som sier: nei, dette vil du ikke, du er verdt mer.

jeg vet ikke, jeg, bare funderer...

jeg skjønner i utgangspunktet ikke hvordan noen kan få seg til å misbruke eller voldta noen... jeg klarer ikke å være slem mot en maur, engang :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er virkelig synd på de som beklageligvis reagerer på en svært destruktiv og/eller selvdestruktiv måte etter en stor motgang. Jeg syns synd på mennesker som møter en stor motgang generelt.

Jeg blir egentlig ikke akkurat kvalm av mennesker som har ligget med mange. Det er seg selv de utsetter for risiko, og dette er ikke noe som på noe som helst slags vis rammer meg.

Jeg vet hva jeg mest setter pris på, og jeg vet også hva min nå avdøde venninne/venn/kjæreste stod for, pris-satte og holdt av.

Å si at jeg ikke innehar et snev av empati er å si at man overhodet ikke kjenner meg.

Men igjen - Én ting er alltid å føle seg selv tvunget til bare alltid å måtte argumentere, no matter what, en helt annen ting er å fyre oppunder for å fremskape litt følelsr og en diskusjon av et noenlunde hett tema...

Jeg vil uansett alltis mene at de som har hatt ørtenhundreogfjørtitusemogmangemyefler sexpartnere ikke er noe for meg, fordi ingen er verdt den sjansen jeg eventuelt ville ha tatt. Jeg har tross alt både meg selv og ikke minst mitt barn å ivareta fremfor å spille russisk rulett eller amerikansk jeopardy med den korte fremtiden som eventuelt ville gjenstå her i livet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...