Gå til innhold

Jeg syns det er helt kvalmt å se hvor mange folk har ligget med...


Kjetil S.

Anbefalte innlegg

Gjest Anjelika

Veldig interessant å se, ikke bare hvor mange som ligger med mange, men til og med hvor mange som helt desperat forsøker å forsvare det de faktisk driver med...

Som om det å ligge med halve verden er mye mer å foretrekke enn virkelig å føle seg helt i ett med bare én...!!! ;-)))

Som om man ikke klarer å virkelig føle seg i helt ett med den man elsker fordi man har ligget med andre før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Damer som puler rundt har dårlig impulskontroll. Det er bare å regne med at de gir etter for impulsene når de er i forhold også. Styr unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig interessant å se, ikke bare hvor mange som ligger med mange, men til og med hvor mange som helt desperat forsøker å forsvare det de faktisk driver med...

Som om det å ligge med halve verden er mye mer å foretrekke enn virkelig å føle seg helt i ett med bare én...!!! ;-)))

Vet du hva.. Du går hen og lager en tråd, totalt blottet for refleksjoner, hvor du beskriver andres livsførsel som "Kvalmt".

Du forstår kanskje ikke at enkelte har et vanskelig forhold til sex, og i enkelte tilfeller et veldig utsvevende forhold til sex, både menn og kvinner, p.g.a f.eks misbruk? Dette er en sårbar gruppe du dømmer som "Kvalme" i samme slengen.

Det finnes overhodet IKKE NOE konstruktivt i trådtittelen overhodet.. bare forakt, fordømming og skittkasting.

Jeg er villig til å forsvare alle som står ovenfor slik urimelig forakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Damer som puler rundt har dårlig impulskontroll. Det er bare å regne med at de gir etter for impulsene når de er i forhold også. Styr unna.

Jeg regner med at du mener det samme om menn som puler rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det berre eg som synes det IKKJE er kvalmt? Eg har angre nokså mykje på at eg har hatt sex med alt for få personar. Eg skulle ynskje eg eksperimenterte meir. Eg har vore saman med samme mann i nesten ti år, og da eg fikk ein ny partner var det meir som.. WOW! Alt eg har gått glipp av :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg regner med at du mener det samme om menn som puler rundt.

Eh nei. De må jo jobbe for det. Det krever talent å nedlegge mange damer.

Likestilling betyr ikke at kvinner og menn er like, vettu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og at kjæresten min har hatt mange partnere syns eg er betre om han hadde hatt få. Syns det er bra med ein mann med erfaring :rødme:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engel-81

Jeg vil bare si : Jeg er 29 år, og de fleste vennene mine er 29 år + - et par år.

Jeg har venner som er veldig kristne, som vil gifte seg før de har sex, en god del er allerede gift.

Jeg har venner som møtte den første og rette da de var mellom 18 og 22 år et sted, og er fortsatt i samme forhold og er samboere eller gift.

Jeg har venner som har et eller to eller tre forhold bak seg og er nå i et fast forhold, som er ganske så seriøst, da de har kjøpt hus/leilighet sammen.

Jeg har en venninne som er kronisk singel, hun møter aldri noen. Hun er veldig sosial og går innimellom på dates. Jeg vet ikke om hun har hatt sex på noen, men det er ikke min business.

jeg har en venninne som ble misbrukt som barn og som har hatt veldig mange sexpartnere, dvs en god del one-night-stands (fordi hun følte seg brukt og ødelagt, så hva spilte en sexpartner fra eller til, hun hadde en ødelagt selvbilde!!!) og noen seriøse forhold der følelser virkelig var involvert. Nå er hun singel og har gått inn i seg selv for å få orden på livet sitt, og alle vennenne hennes støtter henne og er veldig glad i henne, ettersom hun var i en rettsak mot overgriperen og vant.

Jeg er selv 29 år, og har aldri hatt noen kjæreste. Jeg var veldig forelsket i en fyr da jeg var i begynnelsen av 20-årene, og vi hadde sex og jeg trodde vi skulle bli sammen, men han bare utnyttet meg, og jeg var nok dum og naiv og ble veldig såret. Like etter ble jeg voldtatt, noe jeg ikke har fortalt noen. Jeg prøver å fortrenge det...

Selv ble jeg misbrukt som barn, og har alltid hatt problem med nærhet, selv om det eneste jeg ønsker av hele mitt hjerte, er å bli forelsket og få følelser for en mann og å være lykkelig.

Men siden jeg har "spredd bena" for en mann for snart 9 år siden, så kan vel aldri noen elske meg? Spesielt siden jeg ble misbrukt som barn? Og attpåtil ble voldtatt som 21 åring?

Da er vel jeg ganske oppbrukt... Jeg har ofte lurt på om jeg kan bli elsket ... om jeg er verdt det.

Så husk på det, alle dere som dømmer, det ligger alltid noe bak handlinger som blir gjort. Vi er alle forskjellige, ikke alle møter drømmemannen/damen når de er 20 år, og holder sammen resten av livet. Ting skjer, forhold tar slutt pga man forandrer seg eller ene parten er utro eller voldelig, eller kjæresten dør, og da har man lov til å finne lykken på ny. Og de som ligger med den ene etter den andre, tror jeg har problemer med selvbildet sitt, de vet ikke hvor mye de egentlig er verdt!!! Det er ingen som har fortalt de det!!!

Jeg har ikke rørt en mann siden jeg ble voldtatt, har bare jobbet mye med meg selv så jeg kan få et bra selvbilde, og drømmer om å møte den rette :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Det jeg syns er kvalmende er når folk (oftest unge gutter) går rundt og skryter av hvor mange hundre de har ligget meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare si : Jeg er 29 år, og de fleste vennene mine er 29 år + - et par år.

Jeg har venner som er veldig kristne, som vil gifte seg før de har sex, en god del er allerede gift.

Jeg har venner som møtte den første og rette da de var mellom 18 og 22 år et sted, og er fortsatt i samme forhold og er samboere eller gift.

Jeg har venner som har et eller to eller tre forhold bak seg og er nå i et fast forhold, som er ganske så seriøst, da de har kjøpt hus/leilighet sammen.

Jeg har en venninne som er kronisk singel, hun møter aldri noen. Hun er veldig sosial og går innimellom på dates. Jeg vet ikke om hun har hatt sex på noen, men det er ikke min business.

jeg har en venninne som ble misbrukt som barn og som har hatt veldig mange sexpartnere, dvs en god del one-night-stands (fordi hun følte seg brukt og ødelagt, så hva spilte en sexpartner fra eller til, hun hadde en ødelagt selvbilde!!!) og noen seriøse forhold der følelser virkelig var involvert. Nå er hun singel og har gått inn i seg selv for å få orden på livet sitt, og alle vennenne hennes støtter henne og er veldig glad i henne, ettersom hun var i en rettsak mot overgriperen og vant.

Jeg er selv 29 år, og har aldri hatt noen kjæreste. Jeg var veldig forelsket i en fyr da jeg var i begynnelsen av 20-årene, og vi hadde sex og jeg trodde vi skulle bli sammen, men han bare utnyttet meg, og jeg var nok dum og naiv og ble veldig såret. Like etter ble jeg voldtatt, noe jeg ikke har fortalt noen. Jeg prøver å fortrenge det...

Selv ble jeg misbrukt som barn, og har alltid hatt problem med nærhet, selv om det eneste jeg ønsker av hele mitt hjerte, er å bli forelsket og få følelser for en mann og å være lykkelig.

Men siden jeg har "spredd bena" for en mann for snart 9 år siden, så kan vel aldri noen elske meg? Spesielt siden jeg ble misbrukt som barn? Og attpåtil ble voldtatt som 21 åring?

Da er vel jeg ganske oppbrukt... Jeg har ofte lurt på om jeg kan bli elsket ... om jeg er verdt det.

Så husk på det, alle dere som dømmer, det ligger alltid noe bak handlinger som blir gjort. Vi er alle forskjellige, ikke alle møter drømmemannen/damen når de er 20 år, og holder sammen resten av livet. Ting skjer, forhold tar slutt pga man forandrer seg eller ene parten er utro eller voldelig, eller kjæresten dør, og da har man lov til å finne lykken på ny. Og de som ligger med den ene etter den andre, tror jeg har problemer med selvbildet sitt, de vet ikke hvor mye de egentlig er verdt!!! Det er ingen som har fortalt de det!!!

Jeg har ikke rørt en mann siden jeg ble voldtatt, har bare jobbet mye med meg selv så jeg kan få et bra selvbilde, og drømmer om å møte den rette :-)

Nettopp slike faktorer som du beskriver at jeg personlig blir opprørt over kjetil.S og andre sin "kvalme". De aner ikke hvilke sårbare mennesker de kan ramme!

Jeg har også venniner og kamerater som har opplevd misbruk, og som enten har blitt veldig utsvevende seksuelt, eller som aldri tar i en mann/kvinne.

Ikke ta deg nær av det de skriver, såklart er du ikke oppbrukt på noe som helst vis. Du er i aller høyeste grad elskbar. Det er også veldig flott at du jobber med deg selv! Jeg håper du vil finne den rette, og at du vil oppleve å bli elsket og elske!

Masse lykke til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid lett å gi seg selv og andre en masse med gode unnskyldninger og dårlige forklaringer for hvorfor man handler og gjør som man gjør, i den hensikt å rettferdiggjøre dette. Uansett bakgrunn så viser handlemåten hvem man faktisk er, spør du meg - På godt og på ondt. Og jeg sier så absolutt ikke at der ikke finnes dumme kverulanter og/eller svake mennesker der ute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludovie

Det er alltid lett å gi seg selv og andre en masse med gode unnskyldninger og dårlige forklaringer for hvorfor man handler og gjør som man gjør, i den hensikt å rettferdiggjøre dette. Uansett bakgrunn så viser handlemåten hvem man faktisk er, spør du meg - På godt og på ondt. Og jeg sier så absolutt ikke at der ikke finnes dumme kverulanter og/eller svake mennesker der ute...

Du er motbydelig. Jeg spyr av deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid lett å gi seg selv og andre en masse med gode unnskyldninger og dårlige forklaringer for hvorfor man handler og gjør som man gjør, i den hensikt å rettferdiggjøre dette. Uansett bakgrunn så viser handlemåten hvem man faktisk er, spør du meg - På godt og på ondt. Og jeg sier så absolutt ikke at der ikke finnes dumme kverulanter og/eller svake mennesker der ute...

UNNSKYLDNINGER??!

Er misbruk en dårlig forklaring? Du er søren i meg enten iskald eller stokk dum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KjetilS. Jeg velger å tro at du skriver dette for å provsere nå. For du vil vel ikke fremstå som mindre reflektert og ha dårlig kunnskap? Vel, det er nettopp det du gjør nå. At du ikke skjemmes, fatter jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UNNSKYLDNINGER??!

Er misbruk en dårlig forklaring? Du er søren i meg enten iskald eller stokk dum.

Vet du hva, der sa du det selv. Det er nettopp en forklaring, ikke en unnskyldning. Om du er uenig regner jeg med at du vil unnskylde en overgrepsmann også, dersom han har hatt problemer i sin barndom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest AnonymBruker

Sikkert sårt å være mann også finne ut at den søta jenta du nettoppp møtte har vært bortpå han kjekke kameraten din :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er virkelig veldig interessant å se hvor mange tåpelige unnskyldninger man faktisk kan klare å hoste opp for å forsvare seg selv i å ha seg med en hel rekke med fremmede mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Det er virkelig veldig interessant å se hvor mange tåpelige unnskyldninger man faktisk kan klare å hoste opp for å forsvare seg selv i å ha seg med en hel rekke med fremmede mennesker.

Hvorfor i all verden skal man forsvare det? :ler: Jeg er glad jeg er trygg nok på meg selv til å ikke bry meg om hvor mange sexpartnere jeg og min fremtidige partner måtte ha hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Er i hvertfall en fin måte å sette mennesker i bås.

"Du som har hatt mange partnere er et dårlig menneske mens du som har hatt få har sterk karakter"

Sier jo litt om at det er en mann som har starten denne tråden (hvis navn og kjønn stemmer d på TS)...for en manns drøm er jo å få lov til å ta jomfrudommen hennes, og det går jo ikke hvis hun alt har hatt en sex-partner eller flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...