Gå til innhold

Jeg syns det er helt kvalmt å se hvor mange folk har ligget med...


Kjetil S.

Anbefalte innlegg

Sex er den største mellommenneskelige forbindelsen som finnes.

Sex er til for å ha det

Sex er deilig

Sex er gøy

Sex er trening

Sex er givande

Sex gir bedre humør

Sex gir uendelige mange ting.

Sex med nye mennesker er spennande, og det gir fin erfaring.

Kva er vits med å vere prippen og sjå ned på folk som har det gøy, deilig, bla bla bla.

Har ikkje du lyst å ha sex med andre mennesker, så er det din greie.

Hold deg til handa da visst det er så forferdelig.

Mennesker som har endel partnere har ofte det lettare for å sleppe seg laus under sex, og har eit bra sexliv i motsetning til mange av dei som ligger der og har sex som eit nødvendig onde. Og nei eg drar ikkje alle over en kam :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anjelika

Nei, poenget ditt står ikke når det er adressert til feil person. :roll:

Selvsagt gjør det det.

Mer herskerteknikk ja. :roll:

Men beklager, jeg er verken sosialt tilbakestående og usikker (ikke har jeg en 3 cm lang penis heller) og nope, paranoid osv. har jeg heller aldri vært. Gjesten skrev i tillegg KRISTIAN - å det var det jeg svarte på. :rulle: Smarting du altså. :troest:

Nei, gjesten du svarte på i samme innlegg som du svarte meg skrev ikke Kristian ett eneste sted. Og ingen har sagt noe om penisen din, slapp av.

Kan ikke være noe med skjult legning da? At jeg kanskje er egentlig er homo? Eller bifil? Siden jeg ikke liker folk med 60 partnere? :vetikke: Prøv på det i ditt neste innlegg du. :troest:

Hva med å prøve å holde diskusjonen på et litt saklig nivå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er naturlignok helt normalt å ikke vite noe om partnerens fortid. Om hun har hatt sex med 40 stykk, jobbet som prostituert, eller hatt 1 Ons hver helg det siste året, har såklart null relevans når det kommer til om jeg og henne er like/troligheten av at hun klarer å holde seg trofast, er frisk, og at vi passer sammen når det kommer til personlighet.

Nei, man lar jo såklart bare være å si det om man har knullet 3 stykk på vorspillet. Det man ikke vet har man jo ikke vondt av. Man kan også alltids lyve, og litt løgn har aldri skadet noen. Det er jo slik man kan få en fin og nær relasjon, som er bygd på noe ekte.

Nei, det å ville vite litt om et menneske - forhold, sex osv. uansett om man bare bruker 2 minutter på det temaet, før man innleder en nær relasjon til personen, det er reservert for usikre tapere med mindreverdighetskomplekser.

Å man ser jo det i denne tråden, hvor bra match folk med ulike holdninger egentlig er på det området. Så bare man passer på at man aldri kommer inn på temaet, så vil jo aldri det bli noe problem. Å det er jo fantastisk å leve med et menneske man egentlig misliker - hadde man kjent personen - (noe som går begge veier) man kan da ikke være så kresen at man søker noe annet.

:ironi:

Hvorfor ironi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oskar

Hei, cant make a ho a housewife.

Er ingen grunn til å se ned på folk man ikke vil ha noe med å gjøre.

Problemet er at møter man en jente som har hatt seg rundt mister mange gutter interessen.

Det er ingen grunn til å bli sammen med noen som har pult halve bygda, når det er så mange andre stjerner på himmlen. Jeg blåser langt i hva folk gjør med kroppen sin, men om de ønsker ett forhold med meg har det stor betydning hva de har gjort før. Det er fordi jeg regner med at jo flere sexpartnere jo større er sjangsen for utroskap. Råd til jenter, pul rundt så mye dere vil men hold tett om det til deres neste kjæreste/date.

Jeg slo opp med ei jeg data og holdt på å bli sammen med når det viste seg hun hadde hatt i underkant av 40 partnere i en alder av 30. Jeg mistet lysten på henne og følte at jeg ble litt kvalm av tanken. Jeg sa bare at jeg mimstet litt av følelsene for henne, men sa ikke grunnen. Det ville vært litt urettferdig mot henne siden det ikke var noe hun kan gjøre noe med.

Er ikke noe gøy å føle man bare er ett nummer i rekka (bokstavlig talt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan også vri det med få partnere at det er stor sjanse for utroskap etter mange års forhold. Eit stort antal forhold ryker fordi den ene parten begynner å få lyst på andre mennesker, fordi dei ikkje veit at det dei har er bra. Da er det bra å ha erfaring, da setter du fort bedre pris på det du har, når du finner noke du virkelig veit og føler er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

filantropen, det er lettere for en jente som har ligget med mange å ligge med en ny, enn det er for en jente som har ligget med få og ligge med en ny.

Egentlig gjelder dette alt her i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

synes det er meget trist at så mange skal bry seg om hvor mange andre har ligget med. hvorfor bruke tiden sin på å rakke nedpå folk som har tattt andre valg enn seg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

filantropen, det er lettere for en jente som har ligget med mange å ligge med en ny, enn det er for en jente som har ligget med få og ligge med en ny.

Egentlig gjelder dette alt her i livet.

At terskelen er lavare skal eg vere enig i, men det er ikkje synonymt med å vere utro med kver mulighet som mange her trur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Mange partnere vitner om at noe er galt et sted i forhold til det jeg ser etter i en kvinne. Jeg vil ha trofasthet, stabilitet, trygghet, kommunikasjon og kjærlighet. Kvinner med mange partnere har større sjanse for å være utro enn sine medsøstre. Det viser forskning. Hvorfor? Det kan være rastløshet, at de kjeder seg lett, behov for bekreftelse, eller at de har urealistiske krav til mannen. Ingen av disse grunnene holder i min bok. Det er ikke slike kvinner jeg er ute etter. Skjønner ikke hvorfor det er så voldsomme reaksjoner på dette her på forumet. Kan det være at såpass mange føler seg truffet...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

synes det er meget trist at så mange skal bry seg om hvor mange andre har ligget med. hvorfor bruke tiden sin på å rakke nedpå folk som har tattt andre valg enn seg selv?

Synes det er meget trist at så mange skal rakke ned på folk som har andre verdier enn seg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelika

Mange partnere vitner om at noe er galt et sted i forhold til det jeg ser etter i en kvinne. Jeg vil ha trofasthet, stabilitet, trygghet, kommunikasjon og kjærlighet. Kvinner med mange partnere har større sjanse for å være utro enn sine medsøstre. Det viser forskning. Hvorfor? Det kan være rastløshet, at de kjeder seg lett, behov for bekreftelse, eller at de har urealistiske krav til mannen. Ingen av disse grunnene holder i min bok. Det er ikke slike kvinner jeg er ute etter. Skjønner ikke hvorfor det er så voldsomme reaksjoner på dette her på forumet. Kan det være at såpass mange føler seg truffet...?

Jeg tror nok heller det er det at folk ikke føler seg truffet av visse generaliseringer. Jeg har hatt en del sexpartnere og kjenner meg ikke igjen i noe av det du skriver. Direkte hån går også sjelden stille forbi, mtp noen av innleggene her så synes ikke jeg det er et spesielt stort mysterium at det har kommet reaksjoner :fnise:

Har du forresten en kilde på at folk med flere sexpartnere har lettere for å være utro? Ikke at jeg ikke tror deg nødvendigvis, hadde bare vært interessant å lese. Googlet litt rundt og fant ikke noe selv i farten.

Det jeg derimot fant var at faren for utroskap økte proporsjonalt med både intelligens og inntekt. Det betyr ikke at jeg dermed utelukker alle rike og smarte menn og konsekvent går etter dumme og fattige fordi jeg tror ALLE er sånn og sånn pga statistikk. Man blir jo kjent med personen og bruker sitt eget hode. Å bruke statistikk for å holde seg unna hele grupper er mildt sagt naivt.

Endret av Anjelika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters

Jeg vil ha trofasthet, stabilitet, trygghet, kommunikasjon og kjærlighet. Kvinner med mange partnere har større sjanse for å være utro enn sine medsøstre. Det viser forskning.

Er det ikke dette vi alle søker da? De færreste søker vel utroskap, ustabilitet, utrygghet, lite kommunikasjon og/eller mangel på kjærlighet??? Poenget er at vi oppfatter disse tingene forskjellig, det er det som er så herlig. For noen er 8 sexpartnere mye, for andre er det lite. For noen er 30 altfor myyyyyyyyyyyyye, for andre er det passe. Vi trenger ikke bli enig, og vi trenger ikke ha samme preferanser, men vi må klare å skille mellom hvordan vi selv har det og at andre muligens har det på en annen måte.

Trådstarter starter en diskusjon med å si hvor kvalmt dette er, uten å si noe om hvor mange som må til før det er kvalmt. Furtegjengen følger opp med å dekke seg bak: "så lenge jeg får være i fred og date jenter som er som meg selv, så driter jeg i hva andre gjør, men jeg forbeholder meg retten til å hånflire og bli kvalm av det."

Jeg ser også gjerne god forskning på at kvinner som har hatt 25 sexpartnere er mer tilbøyelig til å være utro enn en som har hatt 5.

Endret av MikeWaters
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Er det ikke dette vi alle søker da? De færreste søker vel utroskap, ustabilitet, utrygghet, lite kommunikasjon og/eller mangel på kjærlighet??? Poenget er at vi oppfatter disse tingene forskjellig, det er det som er så herlig. For noen er 8 sexpartnere mye, for andre er det lite. For noen er 30 altfor myyyyyyyyyyyyye, for andre er det passe. Vi trenger ikke bli enig, og vi trenger ikke ha samme preferanser, men vi må klare å skille mellom hvordan vi selv har det og at andre muligens har det på en annen måte.

Trådstarter starter en diskusjon med å si hvor kvalmt dette er, uten å si noe om hvor mange som må til før det er kvalmt. Furtegjengen følger opp med å dekke seg bak: "så lenge jeg får være i fred og date jenter som er som meg selv, så driter jeg i hva andre gjør, men jeg forbeholder meg retten til å hånflire og bli kvalm av det."

Jeg ser også gjerne god forskning på at kvinner som har hatt 25 sexpartnere er mer tilbøyelig til å være utro enn en som har hatt 5.

Meget bra innlegg, Mike! Det er noen selvbestaltede moralens voktere her inne som setter merkelapper på folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alabama

Kvinner med mange partnere har større sjanse for å være utro enn sine medsøstre. Det viser forskning.

Vis oss forskningen!

Endret av Alabama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Mange partnere vitner om at noe er galt et sted i forhold til det jeg ser etter i en kvinne. Jeg vil ha trofasthet, stabilitet, trygghet, kommunikasjon og kjærlighet. Kvinner med mange partnere har større sjanse for å være utro enn sine medsøstre. Det viser forskning. Hvorfor? Det kan være rastløshet, at de kjeder seg lett, behov for bekreftelse, eller at de har urealistiske krav til mannen. Ingen av disse grunnene holder i min bok. Det er ikke slike kvinner jeg er ute etter. Skjønner ikke hvorfor det er så voldsomme reaksjoner på dette her på forumet. Kan det være at såpass mange føler seg truffet...?

Fra ditt synspunkt vil det vel heller være en risiko fremfor en sjanse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke dette vi alle søker da? De færreste søker vel utroskap, ustabilitet, utrygghet, lite kommunikasjon og/eller mangel på kjærlighet??? Poenget er at vi oppfatter disse tingene forskjellig, det er det som er så herlig. For noen er 8 sexpartnere mye, for andre er det lite. For noen er 30 altfor myyyyyyyyyyyyye, for andre er det passe. Vi trenger ikke bli enig, og vi trenger ikke ha samme preferanser, men vi må klare å skille mellom hvordan vi selv har det og at andre muligens har det på en annen måte.

Trådstarter starter en diskusjon med å si hvor kvalmt dette er, uten å si noe om hvor mange som må til før det er kvalmt. Furtegjengen følger opp med å dekke seg bak: "så lenge jeg får være i fred og date jenter som er som meg selv, så driter jeg i hva andre gjør, men jeg forbeholder meg retten til å hånflire og bli kvalm av det."

Jeg ser også gjerne god forskning på at kvinner som har hatt 25 sexpartnere er mer tilbøyelig til å være utro enn en som har hatt 5.

Go Mike! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ok, siden dere enda ikke forstår kan jeg spørre deg suzy, om du liker en kar skikkelig godt, og du etterpå via tilfeldigheter får vite at eksene til karen har vært tilbakestående, nei hu siste hadde down syndrom, og de andre han har ligget med (betalt penger til) har vært de jentene som mobbet deg mest på ungdomskolen og som du avskyr av hele ditt hjerte, - eller, -

vil han da fremdeles være like attraktiv i dine øyne? Betyr fortid ingenting? Hva om alle kusinene dine har ligget med ham, - er han da like deilig og føler du deg like ekslusiv da? Om du via omveier får vite at han alltid har likt å reise til romania for å ligge med sigøynerjenter som er seksten, - vil du da tenke, - jammen pytt pytt, nå har han jo meg!!

Dere virker ganske så liberale, det er derfor jeg spør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være glad i noken sjølv om dei har downs. Men dei eksempla du tar er jo berre latterlige. Har jo egentlig ingenting med vrkeligheten. Berre sprøyt for at du skal prøve å overtale alle andre til å prippne.

Fortid er fortid, dei som graver i fortida vil ofte finne ting dei ikkje vil finne.

Fortida lærer en av, framtida nyter en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludovie

Ok, siden dere enda ikke forstår kan jeg spørre deg suzy, om du liker en kar skikkelig godt, og du etterpå via tilfeldigheter får vite at eksene til karen har vært tilbakestående, nei hu siste hadde down syndrom, og de andre han har ligget med (betalt penger til) har vært de jentene som mobbet deg mest på ungdomskolen og som du avskyr av hele ditt hjerte, - eller, -

vil han da fremdeles være like attraktiv i dine øyne? Betyr fortid ingenting? Hva om alle kusinene dine har ligget med ham, - er han da like deilig og føler du deg like ekslusiv da? Om du via omveier får vite at han alltid har likt å reise til romania for å ligge med sigøynerjenter som er seksten, - vil du da tenke, - jammen pytt pytt, nå har han jo meg!!

Dere virker ganske så liberale, det er derfor jeg spør.

Fascinerende problemstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke dette vi alle søker da? De færreste søker vel utroskap, ustabilitet, utrygghet, lite kommunikasjon og/eller mangel på kjærlighet??? Poenget er at vi oppfatter disse tingene forskjellig, det er det som er så herlig. For noen er 8 sexpartnere mye, for andre er det lite. For noen er 30 altfor myyyyyyyyyyyyye, for andre er det passe. Vi trenger ikke bli enig, og vi trenger ikke ha samme preferanser, men vi må klare å skille mellom hvordan vi selv har det og at andre muligens har det på en annen måte.

Trådstarter starter en diskusjon med å si hvor kvalmt dette er, uten å si noe om hvor mange som må til før det er kvalmt. Furtegjengen følger opp med å dekke seg bak: "så lenge jeg får være i fred og date jenter som er som meg selv, så driter jeg i hva andre gjør, men jeg forbeholder meg retten til å hånflire og bli kvalm av det."

Jeg ser også gjerne god forskning på at kvinner som har hatt 25 sexpartnere er mer tilbøyelig til å være utro enn en som har hatt 5.

Mike, du får sagt det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...