Gå til innhold

Miranda´s refleksjoner


Miranda

Anbefalte innlegg

Jeg blir nesten stresset bare av å lese igjennom alt du skal gjøre i dag jeg Miranda... Og jeg må si meg enig i at jeg synes du var tøff som sa rett ut til kollegaen din hva du hadde lyst til. Forøvrig forstår jeg godt at du har behov for å skrive ned tankene dine om henne et eller annet sted, for det er vel kanskje ikke sånt man kan snakke med alle og enhver om kanskje???

Nå, jeg ville først og fremst ønske deg en riktig god weekend jeg da!

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Jennifer - jeg er heller ikke helt sikker på at jeg når hele listen... Puh... Men jeg har startet... Den første klesvask er hengt opp, - den neste i maskinen. Og strykejernet er varmt... Så jeg får heller skynde meg...

Og jeg må si meg enig i at jeg synes du var tøff som sa rett ut til kollegaen din hva du hadde lyst til. Forøvrig forstår jeg godt at du har behov for å skrive ned tankene dine om henne et eller annet sted, for det er vel kanskje ikke sånt man kan snakke med alle og enhver om kanskje???

Takk... Og - det er nok det største problemet - at det er helt umulig å snakke med noen om det... :oops:

Tankene svirrer, og det hele kjører opp og ned i bølgedaler...

Det var det strykejernet, da... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at det er flere som har litt problemer med å prioritere husarbeid for KG... :blunke:

Selv burde jeg vel også strengt tatt ha jobbet istedet for å skrive innlegg i dagbøkene til folk... :skamme-seg-smiley:

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEpp, nå har jeg lest igjennom hele dagboken din... :oops:

Ble helt oppslukt i historien om deg og din kollega, gleder meg til å være med på fortsettelsen...

Lykke til, sikkert litt deilig med slik spenning i hverdagen, du gjør jo ikke noe galt så lenge mannen din er med på det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at det er flere som har litt problemer med å prioritere husarbeid for KG... :blunke:

Selv burde jeg vel også strengt tatt ha jobbet istedet for å skrive innlegg i dagbøkene til folk... :skamme-seg-smiley:

Det værste med husarbeid er at man aldri blir ferdig :-?

Jeg kan ikke slippe :kghjerte: helt, så innimellom "slaga" må jeg inn å sjekke siste nytt. Kunne jo gå glipp av noe :klø:

JEpp' date=' nå har jeg lest igjennom hele dagboken din... :oops:[/quote']

Det var modig av deg... Selv tør jeg ikke bla lenger tilbake enn siste side :flau:

Blir nemlig alt for pinlig berørt...

Kjempe koselig at du tok deg tid til det :oops:

Du snakker om fortsettelse... Mon tro hvordan det ender...? Kanskje rett i grøften...? Så kommer jeg nok til å sitte her med :cry: dagen lang... Men det er jo noe jeg risikerer, - og må finne en utvei på, om det skulle bli nødvendig... (Skrekk og gru)

Det var hyggelig Lea :P

Nå får jeg igang med plikter igjen. Jeg sitter og overveier å ordne alle "ute" ting, før jeg går i gang med å pusse vinduer.

Dvs. at jeg må på Biblioteket, Banken, Apoteket, Kjøpe kalendergaver, og i Supermarkedet...

Men jeg må vel også ha litt lunsj...

Begynner å føle meg litt stresset :-?

Forresten, i morgen skal jeg på kurs! Det gleder jeg meg til, - selv om det tar hele dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsen i dagboka! Håper du har fått tid til å slappe av litt i løpet av dagen også, ikke bare drevet med husarbeid... Ha en riktig god helg - håper du får utbytte av kurset i morgen! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror på at man kan elske mer enn én, men er absolutt ikke for utroskap. Men så er jo spørsmålet om man kan velge den andre vekk... Ikke noe lett dilemma...

Jeg tror også at man kan elske mere enn en, men det er en utrolig vanskelig følese å ha. Skal man velge bort det man har og som man vet er bra, for noe man ikke kjenner eller vet om kan bli noe en gang? Et stort dilemma, som du sier.

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann vennen!

Det er så søtt å lese i dagboken din, du skriver en veldig søt blanding av norsk og dansk! Du merker det kanskje ikke selv en gang, men det er noen sånne små ord og uttrykk bare.. :ler:

Så leit å høre om broren din. Det er sånt som man bare ikke vet hva man skal si til. Skjønner at jeg har levd et beskyttet liv, og blir lei meg på dine vegne, selvfølgelig.... :klem:

Nå er jeg på jobb igjen etter en deilig friuke - her går det unna og det er bare å henge med i svingene!!

KLEM!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :P

Lenge siden jeg "har vært her", nå. Nesten en uke... :-?

Det har vært en travel tid, også følelsesmessig. Opp og ned i bølgedaler. Forvirrende når svingningene er så bratte. Plutselig opp, like plutselig ned...

Heldigvis er det "opp", nå.

Jeg tror også at man kan elske mere enn en, men det er en utrolig vanskelig følese å ha. Skal man velge bort det man har og som man vet er bra, for noe man ikke kjenner eller vet om kan bli noe en gang? Et stort dilemma, som du sier.

Piglet

...og kan man velge bort... selv om man vil...?

Imari, - jeg skriver en blanding av norsk og dansk, sier du...? :oops:

Jeg prøver virkelig å la vær... Egentlig har det blitt et lite problem, dette med skriften. For ikke kan jeg skrive rent dansk, heller. Som jeg bør på arbeid. Og nå har jeg problemer med norsken også :oops:

Og jeg må si takk for omtanken... Jeg setter stor pris på den.

Labella, - takk for hilsenen :P

Helgen har vært fin, har til og med fått bakt! Har laget pepperkakehus med datteren, - og pepperkaker i dag. Kjempestolt, da... :P

Håper dere alle har det fint, og har nytt helgen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Hva er det HUN skriver...???

...at hun tenkte på meg da hun la seg under dynen??? *rødme* ???

Nu rødmer jeg :oops:

Og aner ikke hva jeg skal svare til det... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, når du får slike tilnærmelser, skjønner jeg godt at du blir fortumlet :lol:

Virker som det har videreutviklet seg litt?

Glad for å ha deg tilbake igjen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, når du får slike tilnærmelser, skjønner jeg godt at du blir fortumlet :lol:

Virker som det har videreutviklet seg litt?

Akkurat som jeg hadde funnet en "logisk" forklaring på hvorfor hun nok tenkte på meg under dynen, - gikk hun hen og avsluttet samtalen med et kyss...

Fire timer var alt jeg kunne sove i natt, - for hver gang jeg lukker øynene er alt jeg kan se Messengers røde lepper :-?

Og jeg kan ikke la vær å tenke på om signalene hun sender er beregnet på å mottas som jeg gjør. Uansett var dette her en helt ny dreining... Puh...

Glad for å ha deg tilbake igjen :wink:

Takk, *Meg* :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imari, - jeg skriver en blanding av norsk og dansk, sier du...?

Jeg prøver virkelig å la vær... Egentlig har det blitt et lite problem, dette med skriften. For ikke kan jeg skrive rent dansk, heller. Som jeg bør på arbeid. Og nå har jeg problemer med norsken også

Åhh... Been there, done that! Vet bare så alt for godt hva du mener. Jeg prøver å la være jeg også, også havner skriftspråket mitt opp i noe som hverken er norsk eller dansk, men henimot noe midt i mellom. Det værste er at jeg sjeldnere og sjeldnere legger merke til det selv også. :oops:

Håper du får en fin uke og at du får styr på signalene fra kollegaen din!

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper du får en fin uke og at du får styr på signalene fra kollegaen din!

Ja... Er det i det hele tatt noen signaler...? Eller begynner det å "rable" for meg :-?

Det føltes bare så (overraskende) direkte fra hennes side

Hmm... jeg har tvilt på om jeg forstår indirekte signaler, - og nå tviler jeg på om jeg i det hele tatt forstår noen ting...

Jeg heller ta fatt i noe mer håndgripelig; - sjekke om det er mulig å bestille flybilletter for min familie! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det jeg, du har vært flink i huset i dag :wink:  

Flink jente, er det ikke en god følelse etterpå?

Jo, - det er det faktisk! :P Kanskje det kan bli en god vane? :blunke:

Takk for inspirasjonen, *Meg* :P

Jeg gleder meg til mannen min kommer hjem fra arbeid, - for så vil jeg låne bilen litt! Kanskje kjøpe noen julegaver... men helst litt nytt å pynte med :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror den blandingen av norsk og dansk ikke er til å ungå når det kommer til to så like språk. Jeg sliter også... Så da er vi tre ihvertfall!

Det blir bare mere og mere spennede med deg og din kollega. Kanskje dere burde prøve å snakke ut, før resten av nattesøvnen din lider uopprettelig skade? Men det er vel lett å si... men ikke så lett å gjøre.

Ellers er jeg litt misunellig på kakebakingen. Her blir det ikke mye førjuls-hygge. Hvorfor er det at eksamen altid skal ligge på de beste tidspunktene av året? :evil:

God natt, og håper du sover godt!

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så spennende å lese om det som skjer mellom deg og kollegaen din - merker at jeg får helt sommerfugler i magen, jeg :blunke: Skjønner godt at du synes det er vanskelig, for det er jo mange hensyn å ta på alle kanter, men jeg følger spent med i fortsettelsen!

Ha en riktig god tirsdag Miranda! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...