Gå til innhold

Miranda´s refleksjoner


Miranda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det høres ut som om livet er deg fint, selv om du under. Det er godt. :klem:

Jeg har det fint jeg, Bustetroll :klem:

selv om jeg nettop har brendt 4 fingre i dampen fra min kokende gryte.

og selv om jeg venter tålmodig på a. skal finne en dag for vår mat/film aften. (Når det var hennes idé, og det skal være hos henne, bør det vel også være henne som finner en dato... eller er det meg som er sær? :klø:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Mandag.

Det skjer noen merkelige ting her hjemme. Men det er vel en logisk forklaring på alt...

Skjer det fortsatt merkelige ting?

Ble ikke nysgjerrig, forresten... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så @lfa er nysgjerrig ;)

Vi fant aldri ut av det merkelige; en mystisk lommebok inneholdende en sammenbrettet dansk 500 kr seddel, dukket opp bak fryseboksen da mannen min støvsugde. Han så :overrasket: ut, jeg så :overrasket: ut, og datteren har heller ikke sett den før :klø:

Lommeboken ligger her stadig, og vi har snakket om å donere pengene til ett eller annet godt formål. Uansett er det jo ikke våre penger.

Er ikke dette mystisk? :klø:

Men noe som er værre; i går holdt jeg på å brende huset ned. Jeg hadde glemt å slå av platen på komfyren, og vi dro til Kbh og var vekk i 6 timer. Stuen og kjøkkenet var helt røykfylt da vi kom hjem. Fryktelig!

Utrolig at det gikk bra, for varmen hadde fått fett fra emhetten til å dryppe ned på platen, som stod på med middels varme.

På en måte er det godt at vi får gjester til middag i dag, for det tvinger meg i gang med matlagingen igjen... Jeg ble dypt rystet, og er det stadig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose:

Jeg er tilbake igjen, ihvertfall for nå... Har savnet KG og vil gjerne være her, men med lange dager på jobb foran PCen er det ikke mere stillesitting jeg drømmer om når jeg kommer hjem. Men nå får vi se...

Jeg fikk så vidt med meg at dere vurder å prøve på et barn til. Det høres hyggelig ut! Hvordan går det med det?

Klem P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...