Gå til innhold

Miranda´s refleksjoner

Miranda

Anbefalte innlegg

Hei Labella, - koselig du stikker innom :P

Egentlig skjer det ikke så mye om dagen. Jeg er i full gang med arbeidsuka, - og nyter det. Ikke er det for travelt heller, så vi når til og med å spille noen omganger Backgammon. Uvant å spille på brettet... Det er ikke til å unngå at jeg får bank, men vi ler så vi triller.

Befriende :P

Faktisk tilbragte jeg fredag og lørdagsnatten sammen med Henne, - online :blunke: (vi spiller og spiller, - jeg taper og taper)

Jeg hadde litt dårlig samvittighet ovenfor min mann, - han satt alene i stuen til 01.30 lørdag, - og deretter gikk jeg rett i seng...

Ellers så har jeg lånt noen hobby bøker og andre bøker på biblioteket. Jeg har behov for å starte på noe nytt, - kommer bare ikke riktig i gang. Jeg har funnet et sykurs jeg meget gjerne vil delta på, - lurer bare på om jeg orker når det kommer til stykket.

Har veldig lyst - men må tenke litt mer over det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God torsdag Miranda :D

Så dere spiller Backgammon - det gjorde vi også mye før, men akkurat nå er det ikke så mye spilling... Etter å ha spilt online lenge er det veldig uvant å spille på brettet, ja :blunke: Man må jo telle og tenke på en helt annen måte! Men så er det jo mye mer morsomt og sosialt da!

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi, hi...backgammon er gøy!!! Ikke akkurat romantisk og actionfylt, men greit dere tilbringer tid sammen, det er jo langt et stykke det :wink:

Håper helgen din blir fin!

Klem fra Meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er jeg her igjen. Har vært hos tannpleieren i dag. Dessverre fant hun en sprekk i en plombe så jeg må til tannlegen også. På onsdag... Og det var ikke det værste, men hun lurte på hva jeg skulle med visdomstennene... :o

Chattet med min kollega har jeg også. Litt "god morgen", snakk. Det gav en fin start på dagen.

Egentlig har vi (hun) foreslått at vi skulle snakkes sammen her først på uken for å finne ut av hva vi skal finne på. (Det ble aldri tid til noen "julefrokost"). Hun snakket om kino, - eller hva vi nå kunne finne på.

Rett før jeg skulle gå til den berømmelige tannpleieren skrev jeg til henne at hun jo kunne ta sin bil med hit til meg, og så kunne vi ta toget inn til byen sammen. Hun bor litt lenger "ut på landet" enn meg.

Jeg så hun var "ikke til stede", men sendte meldingen allikevel. Så kunne hun jo tenke over det.

Da jeg kom hjem falt min selvtillitt drastisk, for nå var hun "offline", hvilket hun "aldri" er...

Mer skal det altså ikke til for å velte meg, - herregud, - jeg kan se hvor tåpelig det er :oops:

Nei, nå må jeg droppe mine spekulasjoner... Og hente datteren fra SFO, - hun vil vel hjem :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apro po Backgammon, - det er fint å spille på brettet, egentlig. Ikke så "alvorlig" som f. eks. sjakk.

Det var mindre gøy da jeg slo henne 6 ganger i trekk. Til sist prøvde jeg å la henne vinne, - og da snudde mitt hell. Så var det jeg som tapte... og tapte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig er jeg veldig heldig; jeg elsker å sitte i stua med min bok mens mannen ser på TV... Det er så koselig... :P

Jeg har ikke hørt noe mer fra min kollega, så nå er jeg ved å legge andre planer for helgen. (Lørdag). Jeg har ikke til hensikt å sitte "å vente" på at hun tar kontakt. Så får vi heller finne på noe en annen uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ny dag med nye muligheter...

Jeg har allerede vært ute 40 min i det kalde været (det er 0 grader, men det blåser), så jeg burde være frisk og opplagt nå. Ikke nok med det, - jeg har ligget 17 min i solsenteret også. Syntes jeg trengte litt sol igjen.

Ikke for at dagen startet så alt for bra. Morgener er ikke min yndlingstid, men hva hjelper det når man har en datter som skal på skolen.

I halvsøvne falt jeg i trappen, - lillefinger og langfinger fikk seg en ordentlig trøkk. Og jeg forskrekket hele vår lille familie med mitt brak, i en ellers så stille leilighet.

Da jeg kom hjem her for litt siden var jeg også ved å falde i yttertrappen. Det er ett trinn, - og dét kan være vanskelig.

Og nå har jeg vondt i magen. Kanskje det er eggløsningstid? Pleier ikke å merke noe til den jeg, - men det passer med "14 dager etter siste mens", sånn cirka.

Og jeg ser Hun er online. Men da jeg lå våken i natt mellom 02 - 04, tenkte jeg over om ikke det var på tide at jeg starter ett nytt prosjekt "Glemme-Henne".

Det kan ikke være riktig at hun skal få lov til å påvirke mitt humør så mye som hun gjør. Hun kan være grunnen til at jeg har en strålende dag, - like mye som hun kan være årsaken til at jeg er nede og vende i kullkjelleren.

Men jeg vet ikke... Klarer det liksom ikke...

Egentlig hadde jeg bestemt meg for å høre med henne hva det blir til med byturen vår, - men nå vet jeg ikke hva jeg skal. Eller hva jeg har lyst til...

Nei, nå må jeg tenke positivt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen Miranda!

Skjønner godt at du blir frustrert av å ha det sånn som du har det nå... Håper du finner ut av ting snart - den usikkerheten er vel noe av det verste med situasjonen vil jeg tro...

Og god bedring med fingrene dine!

Ha en fin tirsdag! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke la vær å ta kontakt, - sitte i troen om at hun ikke vil snakke med meg... HerreGud :-? Hvorfor trodde jeg at hun ikke ville snakke... Hun svarte da også med en gang. Med smil og "god morgen"- hun sitter og spiller BG...

Hvorfor er det så vanskelig med den selvtillitten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Labella, - og God Morgen til deg også :P

Du har rett i det med usikkerheten... Det er ganske fryktelig i perioder...

Og du må ha en fin tirsdag du også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg at jeg vil ta med en stor kopp kaffe og gå ned til boka mi :P

Puh, - er heldigvis i litt bedre humør nå... :P

Hjelper litt med :kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg nettop ringet opp av et vikarbyrå som tilbyr meg et par nattevakter, i natt og i morgen. Jeg vet det er et veldig travelt sted, - så...??? Men det ville være fint med de ekstra kroner, da...

Skal, skal ikke... Det er jo deilig med fri, også. Tror jeg er litt lat :oops: Men det er det vel lov til etter 7 netters arbeid :P

...jeg ringer tilbake og sier jeg ikke kan ta de vaktene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi snakket sammen pr. telefon. Ble vi noe klokere? Nei. Jeg synes det er alt for kaldt til å gå i byen. Brrr... jeg synes ikke jeg har fått varmen fra i morges!

Så hva skal vi - og når skal vi?? Den foreløpige planen går ut på å leie en film og bestille pizza. Det syntes hun var en god idé, - og egentlig hyggeligere enn å gå en tur på kino.

Litt hjemmekos :sjarmor:

Men så er bare problemet NÅR (og hvor).

Her er det meg som er problemet. Faktisk skal min svoger være hos oss i helga, - han kommer torsdag... (Typisk!!)

Dette ble en innviklet greie. Vi avtalte at vi snakker sammen i morgen formiddag. Men det tegner til at det blir fredag. Hmmm.... Er jeg egoistisk om jeg ikke henger rundt min svoger...? Han har nettop vært hos oss, og kommer primært for å hjelpe en tidligere studiekammerat.

Men jeg gleder meg! :hoppe:

(Hva jeg helst vil: fredag aften hjemme hos henne, - dog har hun to store hjemmeboende barn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er ISKALDT i DK for tiden. Jeg går rundt og fryser hele tiden!

Hjemmekos høres bra ut, men litt dumt med hjemmeboende barn og svogere og alt mulig. Men det ordner seg nok! Gleder meg til å høre hva som skjer.

Ha en fortreffelig tirsdag!

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Håper alt står bra til! Synes ikke du er lat som vil ha litt fri etter en lang arbeidsuke - det er jo viktig for kropp og sjel å ha litt fri også!

... spennende dette med din kollega. Men du må ikke tenke og tolke så mye!! Forsøk å slappe av og ta ting som de kommer isteden - eller konfrontere henne og forsøk å snakke ut om hva du egentlig føler.

Tror jeg. Vanskelig å gi råd, egentlig. Vi vet jo ikke hva dere har snakket om.

Jeg følger i hvert fall med! Klem!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Piglet og lmari :vinke:

Det er -7 grader her nå! Godt jeg ikke skal ut før jeg skal til tannlegen 13.30... (Au... gruer meg :( )

Det ser ikke ut til at min svoger kommer til oss alikevel! Det blir kun en kort tur over for å hjelpe kammeraten, og deretter bærer turen hjem igjen. Det ville ha vært koselig med besøk, - på den annen side får jeg mere "spillerom", eller hva jeg kan kalle det...

Ja, Piglet, alt ordner seg nok. Håper jeg. Og lmari, - jeg skal nok prøve å la vær å "tenke og tolke så mye". Det gjør jeg nemlig alt for mye, - vet det godt.

Jeg er enig i at det er en god idé å slappe av, - ta ting som de kommer. Hadde jeg hatt litt mere mot ville jeg ha snakket med henne, - synes bare det er så vanskelig å komme i gang. Ikke at det har vært sjanser nok, - jeg blokkerer bare fullstendig når muligheten er der.

Men jeg synes jeg har blitt bedre til å sende klarere signaler... :sjarmor:

Så litt fremgang er det jo :P

Håper dere får en fin onsdag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært hos tannlegen! Det var revne i den ene plomben, så den måtte ut. "Du kan starte med å gi meg bedøvelse!", sa jeg. Forstår ikke at noen frivillig piner seg gjennom, uten.

"Nå merker jeg bedøvelsen begynner å virke", sa jeg. Fortidlig. Den virket ikke nok.

Forsent. Man kan ikke stoppe mitt i prosessen, - en blir jo nesten kvalt når man ligger der og gaper!

Visdomstennene? De får bli der de er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ ER DET KLART:

Fredag aften hos Henne med pizza og film :sjarmor:

JIPPI!!!!! :hoppe::hoppe::hoppe:

Og hun sa det var SUPERT etter vi endelig hadde fått det på plass :sjarmor:

Og nå håper jeg at hennes store barn enten er hos sin far, eller ute av huset på annen måte :sjarmor: (Neida, eller...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...