Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Mazilla

Anbefalte innlegg

Leit å høre. Men da vet du i alle fall at du leser kroppen riktig. Og så får du ha bedre lykke i neste periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynt å spotte litt nå. Pleier egentlig aldri å gjøre det.. Håper TR snart kommer på ordentlig, for vi har litt tidspress for å rekke å få til noe prøving i PP2 før jeg drar.. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen TR. Tror ikke vi rekker PP2 før jeg drar, og i det som skulle vært PP3 og PP4 er vi også på forskjellig kant av landet. Når høsten kommer ville Mazzilusken blitt født så langt utpå våren/forsommeren at jeg ikke ville vært student lenger, og heller ikke hatt noen jobb med rett til permisjon.. :sukk: Spørs om ikke Mazzilusken må vente til 2012 eller 13. :trist:

Han godeste vil bare kjøre på da, og ta ting som de kommer. Vi klarer oss sikkert økonomisk uansett, så det er kanskje ikke så dumt.. Ikke vet jeg. Først må jo den dumme tanta komme, før det i det hele tatt blir et tema.. :sukk:

Dagens frustrasjon! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet
:kose: Skjønner godt du blir frustrert! Det er jo så mye som skal tenkes på med tid og penger og det hele.... Ellers er det jo også litt som han godeste sier da, at noen ganger er det greit å ta ting som det kommer. Skulle man fått barn akkurat når det passet best tror jeg ikke vi hadde vært så mange... :lur:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er sikkert sant det.. ;) Skulle bare ønske ikke sommeren ble så amputert prøver-messig, men sånn må det jo bare bli når vi jobber på hvert vårt sted.

Det som er litt søtt oppi det hele er at han godeste har blitt så opptatt av det.. Tror ikke det går en dag uten at vi snakker om et eller annet med graviditet, babyer, barn, oppdragelse etc.. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får legge inn miniferier når du har eggløsning ;)

Å får du jobb nå i høst, så er det slik at du må ha vært i arbeid i 6 måneder i løpet av en 10 månedersperiode.

Lånekassa sine regler har jeg ikke helt satt meg inn i enda :sjenert: Men det begynner vel å bli på tide..

Men du vet sikkert alt dette fra før av ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke satt meg helt inn i Lånekassens regler jeg heller.. :sjenert:

Spottinga har gitt seg, men fremdeles ingen TR. Hvorfor kan jeg ikke bare ha en helt normal syklus? :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

føler jeg har spurt tusen ganger, men latskapen tvinge meg til å spørre igjen.. når har du ikm? :)

orker ikke bla og lete.. hehe :lol:

når reiser du ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner veldig godt problemstillingen din, jeg er i samme situasjon, det er derfor vi ikke helt har begynt prøvingen enda. Men jeg tror aldri det perfekte tidspunktet kommer.

Min svigermor som fikk barn sent etter endt utdanning sa faktisk til meg at hun syns hun fikk barn for sent og at hun syns man burde få barn 5 år før man tror man er klar for det, ti hi, da viste hun ikke hva jeg går og tenker på :ler:

Det viktigste er jo at man ser man klarer det økonomisk og at man får ting til og gå rundt. Man må rett og slett føle på hva man ønsker. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotting kan være festeblødning.. :sjenert:

Når det er sagt, kan syklusen din være litt unormal nå, siden du har stresset litt med eksamen og prøving...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mokkon83: Jeg trodde IKM var 21., men tanta har enda ikke kommet. Drar hjemover 6.juni. Skal vel godt gjøres å rekke PP2 før det.. :sukk:

cami: Sikkert mye lurt i det foreldregenerasjonen sier, det er bare så synd at det er så vanskelig å se ting når man står midt oppi dem!

Icing: Jeg har egentlig aldri vært så lite stressa med eksamen før som dette semesteret, og jeg har i grunnen ikke tenkt sånn voldsomt mye på prøvinga heller. Ikke vet jeg hva som skjer.. Festeblødning pleier vel å komme tidligere i syklusen forresten? Eller har jeg misforstått? :vetikke:

Det beste er nok bare å ta ting som de kommer, og bare :sengekos: i vei når anledningen byr seg, så kommer sikkert Mazzilusken når det passer den best! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trengs ikke, for nå kom TR. Kjente det i grunnen på kroppen. Merkelig at jeg spotta i flere dager først, pleier aldri å gjøre det, men det var vel bare for at jeg skulle lære enda noe nytt om kroppen min og syklusen.. ;)

Bedre lykke neste gang, når enn det måtte bli.. Det er det som er så frustrerende! Men igjen, ingenting å gjøre med det. Vi får bare ta alt som det kommer, og akseptere at det ikke blir noen Mazzilusk med det første. Jaja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dumme TR! :(

Men det er iallefall godt å VITE!

Nå kan du konsentrere deg om eksamen! (eller er du ferdig nå?)

Si fra om du vil være med å gå tur når du kommer hjem! hadde vært kjempemoro :) Hunden vår er veldig søt og snill :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme TR! :(

Men det er iallefall godt å VITE!

Nå kan du konsentrere deg om eksamen! (eller er du ferdig nå?)

Si fra om du vil være med å gå tur når du kommer hjem! hadde vært kjempemoro :) Hunden vår er veldig søt og snill :)

Ja, det er godt å vite, om ikke annet! Synes i grunnen det er noe tull at syklusene er på mellom 26 og 32 dager, men det er jo mange som har det verre, så jeg skal vel ikke klage.. ;)

Er ferdig med eksamen. Eller, har en muntlig presentasjon igjen, men den gjelds nesten ikke, og er ikke før neste onsdag. Men jeg kan konsentrere meg om å slappe av med beina på bordet! :nigo:

Tur høres koselig ut, men jeg er så livredd for hunder at det ikke hjelper om den er aldri så søt og snill.. :( Skal det gås tur, så må det (dessverre) bli uten hunden.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose:

Det klaffer når du minst venter det, livredd hunder er jeg også - men det beistet som huseieren har skal jeg da bli god venn med :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det klaffet ikke for deg heller?? :sukk:

Skjønner ikke at det skal være så innmari vanskelig å lage barn. På skolen ble vi lært av barn ble til når pappatissen var inni mammatissen, og ikke at en behøvde å måtte gjennomgå både PP1, PP2 og PP3 ved hjelp av EL-tester o.l...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...