Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Spennende! Jeg skal i hvert fall følge meg :happy:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tjohei!

når venter du el? :)

:klem:

Skrevet

Spennende! Jeg skal i hvert fall følge meg :happy:

Så koselig! :)

Tjohei!

når venter du el? :)

:klem:

Hadde jeg enda visst det.. ;) Tipper midten-slutten av neste uke. Skal hjem neste helg, så forhåpentligvis før det! :fnise:

Skrevet

Vil gjerne følge med litt her jeg. :sjenert:

Er inne i pp1 vi og nå, så kanskje vi blir å følge hverandre. :)

Skrevet

Vil gjerne følge med litt her jeg. :sjenert:

Er inne i pp1 vi og nå, så kanskje vi blir å følge hverandre. :)

Velkommen hit!

Er det nå jeg skal innrømme at jeg har smuglest store deler av boka di..? :sjenert: Får vel kanskje ta turen innom og legge igjen noen spor etter meg nå.. ;) Lykke til med pp1, håper det klaffer fort for oss begge! :jepp:

Skrevet

Velkommen hit!

Er det nå jeg skal innrømme at jeg har smuglest store deler av boka di..? :sjenert: Får vel kanskje ta turen innom og legge igjen noen spor etter meg nå.. ;) Lykke til med pp1, håper det klaffer fort for oss begge! :jepp:

Har du??? He he, ja da er det på tide jeg gjør meg litt kjent med deg også da. ;)

Tror ikke jeg kommer til å opprette noen prøver-dagbok denne gangen. Er ikke moden for å gi slipp på den gamle dagboka ennå... Men det blir nok en del prøver-prat allikevel. Så det blir kanskje en innbakt prøverdagbok? :ler:

Skrevet

Denne må jeg ha på "mine innlegg". Får håpe ikke boka blir så lang da. :)

Skrevet

Koselig å "se" deg også her, Muffin! :)

Jeg håper også boka blir kort, men akkurat nå er jeg i grunnen mest utålmodig etter litt :sengekos: igjen etter et langt avbrekk.. Tenk så greit det hadde vært å slippe sånne pauser i over 9 måneder! :nigo:

Skrevet

Innom for å melde meg som leser :vinke:

Håper vi får en kort tid her inne i prøverdagbøkene! :jepp:

Skrevet

Velkommen Småkjekset! :) Får ta meg en titt innom din bok også! :Nikke:

Skrevet

Så morro Mazilla! :smilyblomst:

:jepp:

Skrevet

Når i syklusen er det vi virkelig bør sette inn :humpe: -støtet? :sjenert:

Skrevet

Like før eggløsning? :klø: Jeg tror det... like før og igjennom hele eggløsningsperioden :Nikke:

For sperm kan overleve opptil 5 dager (correct me if I'm wrong) inne i skjeden, så om dere starter litt før eggløsning vil det kunne være "livstegn" der inne til å befrukte egget når det slipper :Nikke:

Skrevet

Ja, det var ca sånn jeg trodde.. Men jeg vet jo ikke når jeg har eggløsning da, så vi får vel bare peise på hele tida! :ler:

Skrevet

Ææh, der har det skjedd noe litt rart med linken, for det likna ikke så veldig på en eggløsningskalkulator.. :fnise:

Gjest Neferet
Skrevet

:fnise: Mazzilusken!

Plutselig fant jeg en bok jeg hadde gått glipp av! :nigo:

Skrevet

Hei Neferet! :hallo:

Du har visst ikke gått glipp av så mye.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...