Minttu Skrevet 27. april 2010 #21 Del Skrevet 27. april 2010 Spennende! Jeg skal i hvert fall følge meg :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 27. april 2010 #22 Del Skrevet 27. april 2010 Tjohei! når venter du el? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. april 2010 Forfatter #23 Del Skrevet 27. april 2010 Spennende! Jeg skal i hvert fall følge meg :happy: Så koselig! Tjohei! når venter du el? Hadde jeg enda visst det.. Tipper midten-slutten av neste uke. Skal hjem neste helg, så forhåpentligvis før det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 27. april 2010 #24 Del Skrevet 27. april 2010 Vil gjerne følge med litt her jeg. Er inne i pp1 vi og nå, så kanskje vi blir å følge hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. april 2010 Forfatter #25 Del Skrevet 27. april 2010 Vil gjerne følge med litt her jeg. Er inne i pp1 vi og nå, så kanskje vi blir å følge hverandre. Velkommen hit! Er det nå jeg skal innrømme at jeg har smuglest store deler av boka di..? Får vel kanskje ta turen innom og legge igjen noen spor etter meg nå.. Lykke til med pp1, håper det klaffer fort for oss begge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 27. april 2010 #26 Del Skrevet 27. april 2010 Velkommen hit! Er det nå jeg skal innrømme at jeg har smuglest store deler av boka di..? Får vel kanskje ta turen innom og legge igjen noen spor etter meg nå.. Lykke til med pp1, håper det klaffer fort for oss begge! Har du??? He he, ja da er det på tide jeg gjør meg litt kjent med deg også da. Tror ikke jeg kommer til å opprette noen prøver-dagbok denne gangen. Er ikke moden for å gi slipp på den gamle dagboka ennå... Men det blir nok en del prøver-prat allikevel. Så det blir kanskje en innbakt prøverdagbok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 28. april 2010 #27 Del Skrevet 28. april 2010 Denne må jeg ha på "mine innlegg". Får håpe ikke boka blir så lang da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. april 2010 Forfatter #28 Del Skrevet 28. april 2010 Koselig å "se" deg også her, Muffin! Jeg håper også boka blir kort, men akkurat nå er jeg i grunnen mest utålmodig etter litt igjen etter et langt avbrekk.. Tenk så greit det hadde vært å slippe sånne pauser i over 9 måneder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 29. april 2010 #29 Del Skrevet 29. april 2010 Innom for å melde meg som leser Håper vi får en kort tid her inne i prøverdagbøkene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. april 2010 Forfatter #30 Del Skrevet 29. april 2010 Velkommen Småkjekset! Får ta meg en titt innom din bok også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Livia Skrevet 29. april 2010 #31 Del Skrevet 29. april 2010 Så morro Mazilla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. april 2010 Forfatter #32 Del Skrevet 30. april 2010 Så morro Mazilla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. april 2010 Forfatter #33 Del Skrevet 30. april 2010 Når i syklusen er det vi virkelig bør sette inn -støtet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. april 2010 #34 Del Skrevet 30. april 2010 Like før eggløsning? :klø: Jeg tror det... like før og igjennom hele eggløsningsperioden For sperm kan overleve opptil 5 dager (correct me if I'm wrong) inne i skjeden, så om dere starter litt før eggløsning vil det kunne være "livstegn" der inne til å befrukte egget når det slipper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. april 2010 Forfatter #35 Del Skrevet 30. april 2010 Ja, det var ca sånn jeg trodde.. Men jeg vet jo ikke når jeg har eggløsning da, så vi får vel bare peise på hele tida! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. april 2010 #36 Del Skrevet 30. april 2010 det er like greit Men om du har stabile sykluser kan du regne ut ca. eggløsning på denne eggløsningskalkulatoren.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. april 2010 Forfatter #37 Del Skrevet 30. april 2010 Ææh, der har det skjedd noe litt rart med linken, for det likna ikke så veldig på en eggløsningskalkulator.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. april 2010 #38 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Nei det gjorde det ikke Her skal den være Endret 30. april 2010 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. april 2010 #39 Del Skrevet 30. april 2010 Mazzilusken! Plutselig fant jeg en bok jeg hadde gått glipp av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. april 2010 Forfatter #40 Del Skrevet 30. april 2010 Hei Neferet! Du har visst ikke gått glipp av så mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå