Gå til innhold

Treningsskravling


Klips

Anbefalte innlegg

Uken planlagt:

Kettlebells i dag CHECK (gøy som alltid :) ),

FFF torsdag (fordi det er kult med spenst og smidighet) CHECK, for lite vekt på markløft

og

lørdag har jeg sagt ja til å bli med på en visstnok veldig morsom (og sikkert sykt slitsom) time sammen med min fettprosent0,1-kollega. (Hun er syk, jeg finner på noe annet, løp og styrke eller kettlebells/FFF)

Da er det bare gjennomføringen som gjenstår ;)

Endret av Klips
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Påske. 10 dager uten sminke, uten hårprodukter, uten høye hæler, uten bh, uten planer, uten vekkerklokke, uten stress.

Egentlig hadde jeg tenkt MED tøying. Hver dag. Da må jeg tøye nå da.

Sees :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hofteleddsbøyer, bakside lår, jentespagaten, bena ut til siden og magen mot gulvet, bro og diagonalstrekk.

Så digg etterpå, gjenfødt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og check på ukens siste planlagte trening. Cardio combat, kollegaen min og jeg i første rad av 160 deltakere. Populær time! Skikkelig gøy :). Og veldig trivelig å trene sammen med noen, jeg gjør så sjelden det.

Digg start på påsken, ligget i solen på terassen med boken min og mange kopper kaffe resten av dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resten av påsken ble det to små joggeturer.

Med familien en gåtur, en sykkeltur og en skitur.

Og så gjennomførte jeg tøyeplanen min, tøyde hver dag utenom... to? Vet ikke om jeg merker noe forskjell ennå akkurat.

NÅ er det uansett skjerpings.

Sommerkroppen 2013 :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:) Jeg fokuserer vel egentlig ikke stort på kropp (i betydning utseende) i det hele tatt, den ser jo alltid ca lik ut, fin den. Trener hele året og alt det der. Men kan jo la bikinisesongen lokke til å være ekstra flink fremover.

Neste uke skal jeg derimot klippe meg. Skikkelig kort har jeg tenkt. Er for lat til å årne med fønbørste når håret er så langt at det floker seg til (og jeg har jo kort hår nå også, bare litt utvokst). Så nå ser jeg alltid litt bustete og uflidd ut. Så nå skal jeg bli kortere enn noen gang tror jeg. Og skikkelig mørk. Det blir gøy. En dæsj brunspray i fjeset, så får vi håpe jeg tåler det.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Kort hår er veldig praktisk :) En stund siden sist, men jeg tror at jeg havner på kort igjen selv (etter bryllup neste år vel og merke). Men jeg har større problemer med å style kort hår :ler: Når håret mitt er langt er det bare å la det henge der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er sant, men nå har jeg kort sveis men med ganske lange lengder til å være kort (hehe, superforklaring, si at håret er 8-10 cm langt, både på toppen og i bunnen), og da må det fønes for å se pent ut men er samtidig slitsomt å føne. Egentlig er det denne lengden jeg liker best, hadde jeg bare fått det til å ligge som jeg vil. Har alt for lite tålmodighet til å fikse meg skikkelig.

Hmmmm.

Har fått litt kalde føtter ang. hvor kort det skal bli. Har to dager igjen å tenke på :)

Det er jo uansett bare hår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Du er så flink! Fikk endelig til å abbonere på spotifylisten din, så den skal jeg høre på neste gang jeg trener. Alltid gøy med litt annen musikkinput.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flere, kan liste opp favorittsanger en gang. Ny musikk gjør stas på økten :)

I dag har jeg kjørt kettlebells, virkelig kjørt, er helt kjørt.

Og det blir ikke helt kort hår. Jeg liker det jo aller best sånn som det er nå (kort men utvokst), så ikke gi etter for alle sprø innfall. Spesielt fordi mitt hår ikke ville blitt sånn som jeg ser for meg :ler:

Så da er det bare å bli litt flinkere med den føningen.

Jeg er virkelig helt kjørt, det er slitsomt å SITTE! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg på Fast Fit Furious ( :ler: som det heter i hodet mitt).

Har vel strengt tatt ikke noe mer å si, men har lest om trening, sett på fitspo-bilder på instagram og kjente at jeg måtte få sagt det. Skal på Fast Fit & Furious, altså.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Favorittløpelåter: The pretender, Footloose, Bossy (Kelis), Miserlou (Dick Dale/Pulp Fiction), Uprising (muse) og Rasputin (Turisas).

Og så er det veldig gøy når det kommer "heltesanger" mens man løper: Top Gun anthem, Pirates of the Caribbean og sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kult, da har jeg noen flere å teste ut. Likte tittelen på lista :ler:

Hash pipe har jeg også.

Litt usikker på¨hvordan det vil stå til med denne treninga når ettermiddagene ser sånn ut: loppehenting, heldagsmøte i Stockholm, loppesortering, loppesortering, loppemarked x2, teater med jentene, middag med styret, bransjegallamiddag og kjøring 06.30 til håndballcup i Tønsberg. Men jeg får vel skviset inn ett og annet, og så får jeg heller tenke mest på å spise og drikke sunt og skaffe meg aktivitet der jeg kan få det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Trening drøyt nedprioritert nå. Men spilte badminton mens jeg ventet mellom kampene på datters håndballcup i helgen. Cuphelg med 24 jenter + loppemarkeduke og to dager på stand; har i hvert fall ikke sittet de siste ukene, har enten stått, gått, båret eller ligget i koma :ler:

Typisk at jeg får trent mindre nå som jeg straks skal prøve å ta meg litt godt ut, jeg får i det minste prioritere å bade i eselmelk og sånne ting resten av uka.

Endret av Klips
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Bading i eselmelk gjør underverker for selvtilitten! Blir en Venus-gudinne med en gang! :skratte:

Håper uka di blir bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...