Gå til innhold

Treningsskravling


Klips

Anbefalte innlegg

Takk for det, det likte jeg å høre :)

I dag sliten etter jobb med kun en barnefri stund midt i solsteken til å løpe på, det ville jeg aldri gjort om det ikke var for challengen på jobb.

:ler:

Men jeg hadde regnet ut hvor mange plasser jeg ville rykke opp med fem kilometer, seks, syv, åtte, ni... Og tenkte at en time senere ville jeg være mer fornøyd med å ha jogget enn å ha ligget på terrassen med boka.

Ble 7,5.

Kom meg ut av "røkla" og opp der hvor det er litt mer strekk i laget.

Fornøyd.

Man blir god til det man øver på, sant? Lurer på om jeg kommer til å bli bedre til å løpe etter hvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, bare for å være skikkelig kjip. Eller inspirerende? Nå begynner folk å klage over å prøve bikinier. Jeg digger å kjøpe prøve bikinier jeg. Syns jeg ser dritfin ut i bikini :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk challenge, kom meg ut, men lite lysten på å løpe langt, så satset heller på litt raskere. Løypa langs elven er jo umulig i så måte, der må man nikonse og klatre en del. Så asfalt, et slit, men det er jo selvsagt slitsomt fordi jeg løper fortere, ikke bare fordi det er kjedelig. Ikke bare mentalt, altså.

Klarte 5 (endomondo)kilometre på under en halvtime, fornøyd med det. Vet det ikke er super raskt, men det er i øvre sjikt av min komfortsone. Ikke blodslit men ikke kosejogg heller.

Er da midlertidig på en 18.plass, fortsatt side to på resultatlisten.

Klarer kanskje noen kilometre i morgen også? Har lyst til å komme meg opp til en trygg plass på førstesiden. Fest i kveld, men blir neppe noe bakkanal for min del.

Og jeg vil veldig gjerne komme forbi sjefen på Danmarkskontoret :ler:

Hun er sånn supersprek som har gått over Grønland på ski. Ligger bare 2,5 km foran meg nå, men hvem vet hva hun har planlagt for helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun løp 9 km.

Det gjorde IKKE jeg.

Jeg mistet motivasjonen da jeg fant ut at adgangskortet til jobb lå på jobb.

Motivasjonen var nemlig at jeg trodde jeg hadde nikotintyggis på jobb.

Tenkte jeg skulle løpe i dag, mye kan skje med været innen den tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 km. Begynte på stien men slo over på asfalt. Litt sånn halvveis-økt, men fikk da 6 km og satset på å spare litt krefter til å løpe igjen i morgen. Da er det stor forskjell på å ha tatt 6 eller 9 i dag. Faktisk.

Endret av Klips
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ligger ikke på latsiden ser jeg. Kjekt med sånne challenger på jobb, men er det ikke litt upraktisk å ha dem midt på sommeren når folk tar ferie da? Eller er det kanskje en god måte å elliminere enkelte konkurrenter på? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De skal virke som motivasjon for at man får trent gjennom ferien :)

Virker fint på oss som ikke er like selvmotiverte som andre ;)

Selv om jeg også er blitt veldig glad i å jogge sightseeing på ferie etter hvert.

Dessuten har vi et stort treff med alle land etter sommeren, dette blir et slags bli-kjent vorspiel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smart! :) Ferien er jo et tidspunkt da veldig mange faller av, samtidig er det jo de færreste steder man ikke kan ta seg en løpetur eller tre selv om man har ferie. Sikkert også morsomt når man treffes å endelig få treffe de sterkeste konkurrentene. Da får man litt å prate om. Du er jo så sprek og har et sånt konkurranseinstinkt, så regner med at du hevder deg i den konkurransen der. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det er litt av og på det instinktet, men akkurat nå er det i aller høyeste grad til stede.

Planlagt treningsfri i dag (det skal jo hølje noen dager, jeg trenger kanskje å gå på noen ville saltimer for å bli god på høyt og lavt til "warrior dash", men det er sommertimeplan på vei ser det ut til. Masse bootylicious bare :frown: ). Men i mellomtiden puster de andre meg i nakken, eller drar fra.

Heldigvis skal vel terrengløping, som er det jeg gjør mest for tiden, være ganske bra på alle måter, så da gjør det vel ikke noe å gjøre det masse. Så lenge føret holder (regn=gjørme=benbrekkingsrisiko).

Fikk meg 9 km i går heldigvis.

Endret av Klips
Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh så tung i hodet av dette været (og mammatreff i går?), åh så kjedelige timeplaner. Utsetter,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh så tung i hodet av dette været (og mammatreff i går?), åh så kjedelige timeplaner. Utsetter,

Sommeren på treningssentrene er virkelig en killer for treningsgleden. Bare kjipe timer, og ikke minst: de tror visst at alle har sommerferie. Bare dumme tidspunkt på de timene man kanskje hadde villet gå på. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemlig. Men nå sluttet heldigvis regnet, så da kan jeg fortsette med terrengløpingen min og la senteret seile sin egen sjø.

Noe styrke burde jeg vel trent, men står jevnlig i bro og på henda :ler:

I morgen begynner ferien min!

Og jeg er jo blitt sånn som gleder meg til å få vært mer aktiv når det er ferie, så nå har jeg hodet fullt av bilder av joggeturer i skogen og pullups i greske tørkestativer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss, 13. plass og side 1 på resultatlisten. Men en skjør sådan. Dette må gå fort over (liten forkjølelse i kveld, ikke les dette mamma) må ut og løpe mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring! Kanskje greit å styre unna regnværsløping i det minste, bare sånn til forkjølelsen er over. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men jeg lever i fornektelse vøtt, for jeg blir jo aldri syk ;)

Fornektet ut på frisk båttur og museer etc i går, og da jeg kom hjem i firetiden gikk jeg rett i bakken og sov til seks i dag tidlig :ler:

Ser på Disney channel (barna er mer bak hver sin skjerm men det er de som har skrudd på asså) og har tenkt å gjøre null i dag og være frisk og klar til nye eventyr i morgen.

Litt digg å gjøre ingenting nyttig for en gangs skyld. Får se hvor lenge jeg klarer det. Nå er det Hanna Montana ;)

Endret av Klips
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg trur ikkje eg hadde klart å sitte stille og se på Hanna Monatana. Respekt!

Vil forresten og ha ein sånn challenge–det trengs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det gikk fort over. Good luck Charlie er gøyere ;)

Mer om det senere.

Ikke mer trening før vi reiste, var forkjøla og lei. Løp derimot tur annenhver dag i Hellas' varme bakker, ca 6 km. Gøy :) Nå har vi flyttet til ny by, får se hva det blir her.

Klippet litt hårtjafs i nakken på impuls en kveld før vi dro, det ble ikke bra, dødsboring sveis. Så da kjøpte jeg hårfarge på impuls, mørk mørk brun, og vips har vi en stylish french bob.

Sånn ca :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Nei, neste sted hadde vi inkludert frokost som kræsjet med morgenjoggetur og siste sted prøvde jeg en gang men det var så bratte bakker, kunne kjørt til strandveien, men kjøre for å jogge...

:/

Ble til at jeg gjorde litt div styrkeøvelser og svømte lengder i bassenget de siste dagene. Kroppen krever jo noe når den er vant med det.

HERLIG å komme hjem til norsk joggetemperatur :D

Og etter så mye sommertimeplan og joggekjør og uansett ikke noe håp om noe spes plass på challengeresultatlistene (er for lange avstander oppover i plassene) gleder jeg meg til å gå på timer, hele tiden, fullstendig uten mål og mening!

:hoppe::trene:

(For jeg ser på bilder når jeg er brunere og svettere enn til vanlig at jeg raskt ser mer muskuløs ut enn jeg vil være, fx. over skuldrene, selv når jeg ikke har trent NOE styrke på over et år! Serr! ;) Såh, jentetrening heretter :sjarmor: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...