Gå til innhold

2012-bruder!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er med :jepp:

Endelig har kjæresten fått ut fingern så nå blir det bryllup!

Satser på 2012, men mye er fullbooket allerede, så spørs om vi kanskje må vente til 2013 :snurt:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er med :jepp:

Endelig har kjæresten fått ut fingern så nå blir det bryllup!

Satser på 2012, men mye er fullbooket allerede, så spørs om vi kanskje må vente til 2013 :snurt:

Gratulerer! Hvor hører dere til siden mye er fullbooket?

Skrevet

Gratulerer! Hvor hører dere til siden mye er fullbooket?

Oslo :) Ser nok på populære lokaler da, men likevel.. er folk såå tidlig ute :sjenert:

Og da har jeg bare sjekket mai-august, resten av året har jeg ikke vurdert enda.

Skrevet

Oslo :) Ser nok på populære lokaler da, men likevel.. er folk såå tidlig ute :sjenert:

Og da har jeg bare sjekket mai-august, resten av året har jeg ikke vurdert enda.

Ja det er vel det som gjør det. For her i Bergen så har jeg fått en del reaksjoner på at jeg er tidlig ute :gjeiper:

Bryllupet er jo i april, så syns ikke det er så tidlig jeg :gjeiper:

• 2 uker senere...
Skrevet

Lurer litt på 23. juni, men er ikke helt satt enda:) Skal bestille kjolen denne uken, for denne må jeg ha:)

Er riktignok en kopi av den på bildet, da jeg ikke har flere tusen dollar til overs:D :jepp:

nydelig kjole! <3 <3 :jepp:

vi hadde også tenkt på 23 juni.. men det lokalet vi ønsker oss var ikke ledig, så vi booket 14 juli istedet:) gleder meg! får bare håpe det passer med datoene vi får fra kirken, de setter ikke opp lister før 1mai.. krysser fingrene!:)

Skrevet

Tusan takk! Jeg svever på en svær rosa sky og vil egentlig bare planlegge. Men føler det enda er litt tidlig?

[/quote/

jeg synes ikke det er tidlig å planlegge :) , det er mye som skal på plass før den store dagen..veldig mye..så det er bare å slå seg løs, drømme seg vekk og nyte at du har et år på deg :) dessuten er det lurt og få kontroll på det økonomiske tidlig :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Vi også gifter oss i 2012. Og vi fikk datoen 23.06.2012. Kjempe fornøyd, og i fullgang med planlegging.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei alle sammen.

Ser det er to tråder om 2012 bruder, men denne så absolutt litt mer aktiv ut enn den andre :)

Vi skal gifte oss 23 juni 2012 (som mange andre :gjeiper: )

Jeg har bestilt kjolen allerede på ebay og er veldig spent på om den blir bra. Er vel litt gambling å ikke prøve kjole og få den proffe hjelpen som man får på salonger. Men det er ikke helt meg å bruke mange tusen kroner på en kreasjon som skal brukes en dag. :)

Jeg sitter litt om kveldene og lager "skallet" til invitasjonene. Er jo litt deilig å ha god tid og pusle litt med slike ting på kveldene når det er stille og rolig.

Er litt mer skeptisk på dette med lokaler. Det er mange som skal gifte seg samme dagen, og jeg er redd vi er sent ute med å betille. Har sendt rundt litt forespørsler, men ikke fått noe svar enda.

Ellers har jeg laget meg noen små ideer, har blitt utrolig inspirert av alle trådene her inne så listen over hva jeg ønsker blir bare lengre og lengre :P

Uansett, gratulerer til alle 2012 bruder :) Håper alle får en flott forberedelsestid og en super dag :)

Gjest Solstråla88
Skrevet

Så mange som skal gifte seg 23.06.2012. Vi også valgte denne datoen, og de meste er bestilt. Var ingen problem for oss og få lokale, kjempe fornøyd. Gratulerer Alle 2012 bruder

Skrevet

Da blir det både baby og bryllup i 2012:)

• Liker 1
Skrevet

Da blir det både baby og bryllup i 2012:)

Gratulerer!!! Baby eller bryllup først?

Skrevet

2012-brud her også :) Vi gifter oss i august 2012, og forlovet oss i påsken. Godt voksne som vet godt hvordan vi vil ha det.

Foreløpig er følgende gjort:

- bestilt festlokale

- funnet lokalisasjon for vielse

- designet monogram

- designet og bestilt "Hold av dagen magneter" (skal sendes ut i august)

- designet prototype på invitasjonskort, meny, bordkort og program

- bestemt menyen (vin gjenstår)

- designet brudekjole (må bare få den sydd)

- funnet vigsler, og er i samtale med dem

- skrevet gjesteliste

- bestemt bryllupsreise

Joda ganske så tidlig ute med en del ting, men i og med at vi skal ha et spesielt bryllup så vil vi heller planlegge tidlig og slappe av mot bryllupet ;)

Skrevet

Gratulerer!!! Baby eller bryllup først?

Baby i januar, bryllup i juni

Skrevet

Baby i januar, bryllup i juni

Tenkte meg egentlig det, skulle godt gjøres å få inn et bryllup før baby når du er gravid nå. Så spennende da. Blir nok en hektisk og fantastisk kjekk vår for dere! :)

Skrevet (endret)

Gratulerer så mye med baby:) Så hyggelig. Dobbel lykke.

Vi skal gifte oss 2. juni 2012. Trodde vi hadde funnet det perfekte bryllupslokalet på Baldersnäs i Sverige, men var ikke helt OK. Ikke stor nok matsal i huset til å romme 80 gjester. Måtte da ha middagen i en låve ved siden av. Det sa de ikkke noe om før vi kom dit. Samtidig så er det ca 30 minutter til nærmeste kirke. Eller så er det veldig bra der, Kan ikke få alt perfekt, men skal lete litt til. Men når kjenner jeg at jeg blir STRESSA! I alle fall når jeg leser hvor langt andre har kommer.

Lykke til videre. Må bare få lokalet i boks så blir det enklerer å slappe av med resten av planleggingen. Ble imponert over fullmånebrud. Inspirasjon til å sette i gang. Tror det er på tide med en todo liste her.

www.bryllupsboken.net

Endret av Bryllupsboken
Skrevet

har bestemt oss for å utsette bryllupet til i 2013, for plutselig kom det en liten spire :rodmer: gleder oss kjempemye! så da vil vi konsentrere oss om den lille i året som kommer <3 :) lykke til alle bruder:)

Skrevet

har bestemt oss for å utsette bryllupet til i 2013, for plutselig kom det en liten spire :rodmer: gleder oss kjempemye! så da vil vi konsentrere oss om den lille i året som kommer <3 :) lykke til alle bruder:)

Så koselig! :rodmer: Verdens beste grunn til å utsette bryllupet det da :hjerte: Gratulerer så mye!! :klemmer:

Skrevet

Så koselig! :rodmer: Verdens beste grunn til å utsette bryllupet det da :hjerte: Gratulerer så mye!! :klemmer:

tusen takk MonThe :klemmer: Gleder meg masse til tiden som kommer, skal nyte den :hjerte:

• 2 uker senere...
Skrevet

Dytter oss litt oppover! Håper det står bra til med alle!!!

Skrevet

Jeg ser at vi ikke er unik, da vi også skal gifte oss 23.06.2012. Hehe :)

Hadde egentlig planlagt 16.06, men lokalet vi ønsket var opptatt på den dagen, så da ble det flyttet en uke.

Har såvidt begynt med planleggingen, men gleder meg kjempemye!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...