Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Jeg hadde bursdag i dag, og har hatt en kjempefin dag med mange koselige gratulasjoner, men én god venninne som jeg føler kontakten har forsvunnet litt med har ikke gratulert meg. Hun har vel glemt det igjen. Jeg ga henne både bursdagsgave og julegave i fjor og fikk ingenting igjen, og i fjor hadde jeg til og med et rundt tall.

Ikke at gaver er så farlig, egentlig. Det er ikke det som er hovedgrunnen til å gi. Men det er et visst mønster når jeg er den som alltid tar kontakt og den som gir hver gang. Både gaver og tid. Hun har fått barn, men det begynner å nærme seg et år siden, så det er vel kanskje ikke gyldig unnskyldning med ammetåke lenger?

Også hadde det jo vært hyggelig om hun hadde huska dagen min....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er litt trist fordi eksen var innom for å hente noen ting. Er et greit brudd og vi er gode venner, men jeg blir litt lei meg å bli mint på at forholdet er historie, dessuten har han noen ganger en litt sånn tung energi (kanskje gjensidig oss i mellom). EGENTLIG er jeg mest glad for tiden, mye som går bra i livet mitt og jeg kjenner at alt ordner seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er lei meg, for kjæresten har sagt rett ut at han ikke bryr seg om meg.

og funnet ut at han egentlig ikke ville flytte sammen med meg, og rett og slett ikke vil være sammen med meg. men han holder ut for at jeg steller og baker til han...

jeg er så lei av å være et andre valg for alle!

når skal jeg få leve livet!? når er det min sjans til å skinne? når skal jeg få en mulighet?!

er så lei :(

HUFF! Stor klem til deg!! Så utrolig trist! Det er klart du fortjener å skinne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HUFF! Stor klem til deg!! Så utrolig trist! Det er klart du fortjener å skinne!!

Føles ikke sånn ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er lei meg fordi min samboer har dratt.....

dratt fordi han ikke vil leve A4 livet med meg og vår sønn....

han vil heller leve "livets gla dager" alene og ha sønnen vår halvparten av tiden, da får han gjøre som han vil (ifølge han)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er lei meg fordi min samboer har dratt.....

dratt fordi han ikke vil leve A4 livet med meg og vår sønn....

han vil heller leve "livets gla dager" alene og ha sønnen vår halvparten av tiden, da får han gjøre som han vil (ifølge han)

:klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er lei meg fordi nav tramper på meg. Jeg var i gang med et tiltak som gikk kjempebra, og fikk beskjed om at jeg skulle fortsette fram til sommeren. TO (!) dager etterpå ombestemte de seg og avslutta tiltaket uten å snakke med meg en gang. Jeg fikk bare høre det gjennom tiltaksarrangør. Så nå vet jeg ikke hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Jeg ikke klarte å bli kjent med noen på studiet mitt denne uka heller. Tenker alltid for meg selv på slutten av hver uke at neste uke, DA skal jeg snakke med noen, starte en samtale som ikke bare dør hen. Men der og da blir jeg alltid så nervøs og alt blir bare unaturlig og pinlig. Jeg klarer aldri å være meg selv ordentlig. Skjønner egentlig godt at ingen vil snakke med en som er så oppknytt og fåmælt som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sutretråd... Grei å ha.. Blir sikkert sutring i fremtida.. ^^, Jeg er ikke trist for noe i dag, eller jo.. Jeg sku gjerne vert med typen min (langdistanseforhold). Men det er heldigvis bare en uke igjen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordi jeg vet ikke om livet er verdt å leve. Klarer ikke se poenget med noe lenger. Min sønn har bursdag snart og jeg har ikke penger til å gi han det han ønsker seg eller et selskap. jeg er trist fordi han jeg liker ikke gir meg det jeg trenger og får meg til å føle meg bortkastet. jeg er trist for jeg ikke kan snakke med noen om det. jeg er trist for jeg ikke klarer se gleder i ting og dytter mine venner fra meg. jeg er trist for eg snart ikke har jobb lenger. jeg er trist for jeg ikke har fått en klem på kjempelenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

....fordi jeg har to kollegaer som ikke liker hverandre og stadig vekk klager til meg om hverandre, -for den minste ting! Kan ikke voksne folk ordne opp seg imellom??? Er ei av å bli "tvunget" til baksnakking av de. Må ta dette opp med de i morgen, men nå i dag er jeg :trist: & :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er trist (og frustrert) i dag fordi jeg nok en gang har falt for feil fyr.......han er verdens snilleste og vi er gode venner .....MEN jeg tør jo ikke si hva jeg føler og dessuten er han min bestevenninnes lillebror.....hurra for meg :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg litt trist fordi jeg egentlig kunne ha tenkt meg å sagt hva som egentlig gjør meg trist her, men jeg tør ikke. Tenk om noen vet hvem jeg er her inne og kjenner meg igjen? :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er litt trist i dag for at noen jeg diskuterte med her på kg, tror de(vet jo ikke om det er samme) diskuterer med meg igjenn, og derfor kansje har litt..kortere lunte... så...dårlig samvittighet...å feig for ikke å tørre å si fra, men håper jeg bare er paranoid og at jeg tar alvorlig feil...

det er ikke så ofte jeg lar kg gå så dypt inn på meg, men nå er jeg 'a nervous wreck'...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Silvermist

Jeg er litt trist i dag fordi jeg er syk og ikke blir bedre. Får ikke gått ut, får ikke trent, må bare sitte her. I tillegg er samboeren min i en annen by, så det er ingen som kan pusle med meg og få opp humøret mitt heller. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt trist i dag fordi jeg er syk og ikke blir bedre. Får ikke gått ut, får ikke trent, må bare sitte her. I tillegg er samboeren min i en annen by, så det er ingen som kan pusle med meg og få opp humøret mitt heller. :sukk:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er trist idag fordi jeg hadde en grov skadesprekk etter 4 måneder skadefri. Trodde virkelig jeg hadde klart å vunnet denne gangen. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir altfor lett distrahert av reklamer for godsaker. Selv om jeg vet hva sjokolade smaker, tenker jeg stadig vekk på at jeg må få smakt den Stratosen med hvit sjokolade inni... (fra Tv2-reklamen i kveld) Som om det var livsnødvendig liksom. :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...