Rumle Skrevet 19. september 2015 #1901 Del Skrevet 19. september 2015 Om ikke så altfor lenge...er vi alle sammen døde. Hoppe da! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. september 2015 #1902 Del Skrevet 19. september 2015 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. september 2015 Forfatter #1903 Del Skrevet 19. september 2015 Tenkte nok at du kom når jeg luftet den muligheten for deg ja.... Hoppe da! Jae....plutselig fikk jeg utsikt til innsikt her.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 19. september 2015 #1904 Del Skrevet 19. september 2015 Tenkte nok at du kom når jeg luftet den muligheten for deg ja.... Jae....plutselig fikk jeg utsikt til innsikt her.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 19. september 2015 #1905 Del Skrevet 19. september 2015 Jeg har savnet deg her på forumet 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. september 2015 Forfatter #1906 Del Skrevet 19. september 2015 Det har jeg også. :klem: Det er akkurat som at jeg har vært en forvillet liten jagerpilot i lufta og endelig får øye på det trygge Aldri-moderskipet igjen. "Home, sweet Home!" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 19. september 2015 #1907 Del Skrevet 19. september 2015 Om ikke så altfor lenge...er vi alle sammen døde. Forhåpentligvis ikke så snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. september 2015 Forfatter #1908 Del Skrevet 20. september 2015 Hvis en ser litt stort på det, så er et menneskeliv veldig kort. Et makroblink i universet...og mindre enn det også. Swuschhhhh! ...så er vi borte igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 20. september 2015 #1909 Del Skrevet 20. september 2015 Det føles langt ut for meg Jeg kjenner meg trist i dag fordi iGirl har slettet seg selv Hun var en bruker jeg chattet mye med, jeg kommer til å savne henne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #1910 Del Skrevet 20. september 2015 Jeg kjenner meg trist i dag fordi iGirl har slettet seg selv Hun var en bruker jeg chattet mye med, jeg kommer til å savne henne I likhet med deg ble jeg lei meg for at iGirl er borte fra forumet. Dessverre tror jeg aldri hun kommer tilbake denne gangen. Jurgy fikk en del tyn i går. Når de deretter legger ut ønske om å bli slettet på samme tidspunkt, og ikke kun sender PM til en administrator, så er det en tydelig lojalitetserklæring dem i mellom og levner ingen tvil om at de i fellesskap har blitt enige om å kutte ut KG. Synd. Lykke til videre, iGirl! En fornøyelse å ha blitt kjent med deg! Anonymous poster hash: 2ccfa...34a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #1911 Del Skrevet 20. september 2015 Kjenner meg trist i dag fordi livet ikke har noe mening. Aner ikke hvordan jeg skal klare å skape en mening. Aner ingen ting. Kanskje min tid her på jorden er over? Hvem vet... Anonymous poster hash: 9eca9...76b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 20. september 2015 #1912 Del Skrevet 20. september 2015 Dumt at en spøk som ikke endte bra skulle ende opp med å få dem til å ville slette seg Jeg snakka med jurgy i går på pm og vi ordna opp og han forklarte det hele så kanskje dette var planlagt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. september 2015 Forfatter #1913 Del Skrevet 22. september 2015 NÅ er jeg trist nå. Jack er borte. Helt plutselig. :( Nå er jeg trippeltrist! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #1914 Del Skrevet 22. september 2015 NÅ er jeg trist nå. Jack er borte. Helt plutselig. :( Nå er jeg trippeltrist! han dukker garantert snart opp med ti nye nick. Anonymous poster hash: 98017...d8c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #1915 Del Skrevet 22. september 2015 han dukker garantert snart opp med ti nye nick.Anonymous poster hash: 98017...d8c Han sletta seg for å se om noen kommer til å savner han. Han følger sikkert med. Anonymous poster hash: f14a0...ca3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svampebob1 Skrevet 22. september 2015 #1916 Del Skrevet 22. september 2015 Føler meg trist i dag fordi jeg skulle ønske jeg bodde i et hus med hage,hundegård og selskapshunder til bikkja: Ikke i en hybel som vi gjør nå. Synes hunden fortjener bedre, men igjen så er det bare midlertidig i et år eller to! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svampebob1 Skrevet 22. september 2015 #1917 Del Skrevet 22. september 2015 Føler meg trist i dag fordi jeg skulle ønske jeg bodde i et hus med hage,hundegård og selskapshunder til bikkja: Ikke i en hybel som vi gjør nå. Synes hunden fortjener bedre, men igjen så er det bare midlertidig i et år eller to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 24. september 2015 #1918 Del Skrevet 24. september 2015 NÅ er jeg trist nå. Jack er borte. Helt plutselig. :( Nå er jeg trippeltrist! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 9. oktober 2015 #1919 Del Skrevet 9. oktober 2015 Jeg vet ikke om jeg er trist egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hells bells Skrevet 10. oktober 2015 #1920 Del Skrevet 10. oktober 2015 Er litt trist fordi Herr Bells har reist. Vet ikke hvor lenge han blir borte (vi snakkes jo på Skype,men det er ikke det samme ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå