Gå til innhold

Tiden med lillemann i magen


Gjest Alabama

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ligger akkurat litt over den røde? streken på det grønne feltet :Nikke:

Hvordan er formen om dagen? Er ryggen fremdeles bra?

Jeg har forresten lagt på meg 3 kg på 3 uker nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Jeg ligger akkurat litt over den røde? streken på det grønne feltet :Nikke:

Hvordan er formen om dagen? Er ryggen fremdeles bra?

Jeg har forresten lagt på meg 3 kg på 3 uker nå..

Formen er bare bra. Korsryggen har vært helt fin, men kjente litt i dag da jeg gikk ut. Gikk heldigvis over. Kan be fysio hjelpe meg litt i morra sånn at jeg får forebygget litt.

Det høres ut som om det er vanlig å ligge litt over, men hadde sett for meg at jeg skulle ligge enten under eller i det minste midt på. Var ganske liten baby selv. men vi får bare være glade for at babyene våre ser ut til å være friske! :)

Plutselig kom de kiloene.. :sjenert: Jaja, det ser ut som om det har stoppet opp litt igjen, så jeg gidder ikke tenke mer på det. (Med mindre jeg raser videre oppover...)

Du har vel vært endel kvalm, så kan hende kroppen har noen kilo å ta igjen?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså jeg har jo ikke fått målt SF-verdier hos meg, men min mamma har fortalt at hun la på seg absolutt mest med meg og fikk vite at hun skulle få en kjempestor baby! Også viste det seg at det kom en knøttebebis ut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la på meg tre kg ganske tidig, så stoppet det opp og så ble det plutselig tre kg til før jeg fikk det med meg :fnise: Har spist ok selv om jeg har vært kvalm.

Skulle ønske jeg jobbet med en fysioterapeut, det er ikke det bare jeg som hadde hatt godt av på min arbeidsplass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alabama

Godt å høre at målet ikke nødvendigvis betyr stor baby. Lurer på om morkakas plassering kan påvirke målet? :klo:

Korsryggen er blitt litt teit igjen, og kynnerne har vært direkte plagsomme i helgen. :glare: Er ganske sikker på at det henger sammen. Og min søte kollega skal slutte.. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så dumt at ryggen skulle slå seg vrang igjen :klemmer: Håper ikke det varer så lenge denne gangen.

Du er faktisk så langt på vei nå at bebisen kan overleve om den blir født :) Tenk det! Helt utrolig! Når var det termin var igjen? *glemselsfugl*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Uff så dumt at ryggen skulle slå seg vrang igjen :klemmer: Håper ikke det varer så lenge denne gangen.

Du er faktisk så langt på vei nå at bebisen kan overleve om den blir født :) Tenk det! Helt utrolig! Når var det termin var igjen? *glemselsfugl*

Ja, det er rart å tenke på.. Terminen er 29.mai. Jeg er 26 uker i dag ut ifra termin. Jordmor ville nok sagt 26+1. Det er faktisk bare 99 dager igjen til termin!! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk 99 dager igjen til termin :strix:

Sprøtt å tenke på at de kan overleve om de blir født nå ja! Har en på jobben min som er før i uke 25 og han er frisk som en fisk! Helt utrolig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Tenk 99 dager igjen til termin :strix:

Sprøtt å tenke på at de kan overleve om de blir født nå ja! Har en på jobben min som er før i uke 25 og han er frisk som en fisk! Helt utrolig!

Oj! Så fint å høre om dem det går bra med også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så kjekt når nedtellinga på en måte begynner... man ser at det nærmer seg, tida flyr.. under 100 dager igjen!

Det er fint å være gravid, men det vakreste må jo være når man faktisk får møte barnet sitt... :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alabama

Det går ganske fort, litt over tre måneder til han er her! :rodmer:

Ellers har kynnerne kommet tilbake for fullt i helgen, etter å ha vært veldig greie mot meg de siste ukene. Kunne gå "lange" turer forrige uke og jeg begynte å se for meg at jeg kanskje kunne jobbe litt mer enn 50% fremover.

Nå plutselig strammer det så fælt igjen at jeg knapt nok klarer å gå 20 meter. :snurt: Blir veldig sliten av det og det er ikke akkurat så lett å ta hensyn til det mens jeg er på jobb. Kan jo ikke bare sitte der liksom, da får jeg jo ikke gjort noe! :fnise: Så 100 dager høres mye ut om det skal fortsette sånn med kynnerne, eller (gud forby!!) om det skulle bli verre! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får for all del håpe at det ikke blir verre!

(Det kan noen ganger være litt skummelt å bli betraktelig bedre, hvis man tar på seg for mye jobb og blir betraktelig verre mye fortere igjen..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Får for all del håpe at det ikke blir verre!

(Det kan noen ganger være litt skummelt å bli betraktelig bedre, hvis man tar på seg for mye jobb og blir betraktelig verre mye fortere igjen..)

Ja, lot meg nok lure til at det hadde blitt bedre og satte opp tempoet litt for mye.. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så kjedelig med de kynnerene da :( Jeg har begynt å bli "plaget" med det de siste ukene nå og synes det er slitsomt....så tenker på deg som må ha det så lenge :(

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Lollipop og Lucky: :klemmer:

Skal ikke klage så altfor mye over tilstanden, har tross alt sluppet billig unna andre plager, men nå synes jeg det begynner å bli litt ekkelt. Redd for at det skal påvirke livmorhalsen. :sukk: Skal til legen i morra for å forlenge sykmeldingen og da skal jeg høre om det er noen mulighet for å måle livmorhalsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt bekymringen din angående livmorhalsen så er godt du skal til legen i morgen slik at du forhåpentligvis blir noe klokere :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...