Gå til innhold

Tiden med lillemann i magen


Gjest Alabama

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Alabama

Så godt å få en sjekk og at alt er i orden! Da kan du ta helg og bare slappe av :jepp:

Flott størrelse på lillemann :rodmer:

Håepr du får en flott helg :)

Så godt å høre at det ser bra ut! :)

Veldig fornøyd med dagens sjekk! :tommelsmil: Da er det bare å gå så mye jeg orker og slippe å bekymre meg for at det ender i altfor tidlig fødsel. :nigo:

God helg til dere også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare signere de andre - så godt at alt sto bra til! Lettere å leve med kynnerne når man vet at de "bare" er slitsomme og vonde, vil jeg tro! :jepp:

God helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Da er jeg i tredje trimester alt! :bolledeig::nigo: 28+1 ifølge jordmor og 28+0 ifølge termin.

Magen vokser sånn at klærne begynner å bli for trange. Lillemann gjør stadig med utav seg. Er oftere våken på dagtid og det kjennes som om det begynner å bli trangere for han der inne. Han åler seg rundt, helt rart å se det fra utsiden.. :hjerter:

Har gått opp 10 kg hittil, håper at vektøkningen avtar noe snart. Har ikke lyst til å gå opp mer enn 20 kg.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alabama

Nytt magebilde også. Legger ved bildet fra uke 21. :)

post-18528-0-21795600-1330856647_thumb.j

post-18528-0-85398500-1330856685_thumb.j

Edit: Må le litt av at rumpa forsvinner ut av det siste bildet.. Det er som sagt sju kilo som skiller bildene. Godt at mammabukser er stretchy! :fnise:

Endret av Alabama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fiin du er! :rodmer:

Og tredje trimester allerede! Det der svangerskapet ditt går jammen fort! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig magen!!! :rodmer: Tenk, tredje trimester!! :hoppendeglad:

edit: skriveleif

Endret av Lemming
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tredje trimester :hoppe:

Ang vektøkning, jeg har gått opp 8 kg og er ikke 23 uker enda, frykter 25 kilo hvis det fortsetter slik det har gjort de siste ukene :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Småkjekser, Kisskissbangbang, Mazilla, Synnesynne, Lollipop, Selma, Neala, Lemming, Lucky og Pusilus: :klemmer:

Det går veldig fort, ja! :Nikke: Og nå er det flere som kommenterer at magen virkelig begynner å vises. Første gang noen kommenterte ble jeg litt snurt, men nå er det bare koselig, særlig når de sier at jeg er så fin også! :nigo:

Plutselig fikk jeg skikkelig gravidkropp. Helt rart..

Blitt så mye vanskeligere å ta på sko også. :ler:

Kjenner at jeg blir mer tungpustet og har begynt å måtte opp om natta for å tisse. Det siste der liker jeg dårlig, men jeg er kanskje heldig som har sluppet unna nattetissing hittil.. ;)

Edit: Og :klemmer: til Zia

Endret av Alabama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med 3.trimester! Du har en perfekt gravidemage :nigo: Ser helt flott ut :)

Om det kan hjelpe, så la jeg på meg ikke fullt så raskt på slutten av svangerskapet som i første og andre trimester ;)

Masse lykke til fortsatt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...