Gå til innhold

Tiden med lillemann i magen


Gjest Alabama

Anbefalte innlegg

superfin mage Alabama! Ikke tvil om at du har en fin baby inni der nei. Velkommen :klemmer: til 3. trimester!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alabama

Grattis med 3.trimester! Du har en perfekt gravidemage :nigo: Ser helt flott ut :)

Om det kan hjelpe, så la jeg på meg ikke fullt så raskt på slutten av svangerskapet som i første og andre trimester ;)

Masse lykke til fortsatt :klemmer:

:klemmer: Takk!

Jeg håper vektøkninga bremser opp litt nå, men får bare være fornøyd med at jeg ikke sliter med matlyst og oppkast/kvalme. :Nikke:

superfin mage Alabama! Ikke tvil om at du har en fin baby inni der nei. Velkommen :klemmer: til 3. trimester!

Nei, ingen tvil! Rart å være enda nærmere innspurten. :klemmer:

Innom med en :klemmer:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

:goodbye: Bare bra med oss! Hatt en deilig utehelg med kafebesøk og botanisk hage. :jepp:

Har strikket ferdig teppe nummer to til lillemann og begynt på en selvkomponert cardigan. Spent på hvordan det går.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin mage! Og grattis med overgang til 3. trimester! Siste innspurt nå :jepp:

Sluppet unna nattissing helt til nå?! Lucky you! Tror jeg har liten blære for jeg har vært oppe en gang om natta i 95% av de siste 15 ukene eller noe sånt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ferdig med teppe Nr to?! Wow, racer! ;)

Her er jeg omtrent halvveis på teppe Nr 1, har holdt på et par måneder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Det var visst bare et par netter jeg måtte opp for å tisse, gitt! :tommelsmil:

Første teppe tok kjempelang tid å strikke fordi det ble så tett, mens det siste (På veg helseteppe) var mye mer luftig og gikk unna på et par uker! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig gravidmage :) Har lest hele boka di (phew!), og herlighet for en vei dere har hatt. Håper siste del av svangerskapet går godt, og masse lykke til når den lille kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

:goodbye: Penny! Koselig med nye ansikter.

Det er jammen blitt mye lesestoff her nå, så imponert over at du klarte å tråle deg gjennom alt! :fnise:

Har vært en litt humpete vei, men jeg har jo forstått at det har gått forholdsvis fort for oss om man sammenligner med mange andre her inne. Og så klarte vi det jo på egenhånd til slutt! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunner deg med netter fri for turer på badet, her har det vært konstant. Jeg jubler høyt når det bare er en tur pr natt jeg :fnise:

Høres ut som en herlig helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiiine magen! :rodmer:

Jeg er heller ikke særlig plaget med nattlige doturer, men jeg er jo våken noe som føles ut som 40 ganger per natt likevel, siden det gjør vondt å snu på seg... :ler:

Kult med ferdige tepper! På veg-teppet går unna, ja. Deilig, det, tepper er ikke det mest spennende å strikke på. ;) Spennende med egenkomponert cardigan, det blir sikkert bra! :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Misunner deg med netter fri for turer på badet, her har det vært konstant. Jeg jubler høyt når det bare er en tur pr natt jeg :fnise:

Høres ut som en herlig helg :)

Deilig å slippe unna. :Nikke: Helgen var super og i dag føltes det litt luksus å være sykmeldt. Sittet ute i sola og strikka hele dagen.. :nigo:

Fiiine magen! :rodmer:

Jeg er heller ikke særlig plaget med nattlige doturer, men jeg er jo våken noe som føles ut som 40 ganger per natt likevel, siden det gjør vondt å snu på seg... :ler:

Kult med ferdige tepper! På veg-teppet går unna, ja. Deilig, det, tepper er ikke det mest spennende å strikke på. ;) Spennende med egenkomponert cardigan, det blir sikkert bra! :jepp:

:klemmer:

Sover ikke sånn veldig bra jeg heller, men har faktisk hatt et par netter de siste ukene hvor jeg ikke har våkna før vekkerklokka ringer! :hakeslepp: Det er ihvertfall luksus!

Har satt lillesøster til å strikke et bomullsteppe, for nå skal jeg igang med litt mer avansert strikking. Fikk ferdig cardiganen i dag. :Nikke: Ble veldig fornøyd egentlig. Første avanserte strikkeprosjekt. Tok litt tid å regne ut hvor lang den skulle være ifht knapper og sånn, men selve strikkingen gikk i grunnen ganske lett. Angrer litt på fargevalg og at jeg glemte å lage stolper, så det ble glattstrikk der knappene skal sitte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldige du som kan sitte ute i solen å strikke :tommel: Håper det skjer her ila april elle mai. Hvo stor grad er du sykemeldt i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Helt imponert over strikkingen din! Bøyer meg i støvet :pls:

Den ble veldig fin, altså, men ikke noe overdådig design. :fnise: Men har ikke peiling på hva jeg skal kalle størrelsen. Forhåpentlig passer den i løpet av høsten/vinteren.. :klo:

Heldige du som kan sitte ute i solen å strikke :tommel: Håper det skjer her ila april elle mai. Hvo stor grad er du sykemeldt i?

Ja, det var utrolig deilig. Jobber 50%. Har gjort det siden jul. Det funker veldig fint, men jeg merker at jeg blir mer sliten på jobb nå enn bare for noen uker siden. Hvor mye jobber du nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg jobber 60%, men skal til legen igjen i morgen for n´te gang siden jeg ble gravid for forlengelse. Jeg regner med at jeg får fortsette med det, jeg tenkte nemlig å prøve meg på noen hele dager neste uke fordi det er et kurs jeg bør komme meg avgårde på. Det blir jo ikke helt det samme som å jobbe med det jeg gjør til vanlig, men det blir full konsentrasjon hele dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Jeg jobber 60%, men skal til legen igjen i morgen for n´te gang siden jeg ble gravid for forlengelse. Jeg regner med at jeg får fortsette med det, jeg tenkte nemlig å prøve meg på noen hele dager neste uke fordi det er et kurs jeg bør komme meg avgårde på. Det blir jo ikke helt det samme som å jobbe med det jeg gjør til vanlig, men det blir full konsentrasjon hele dagen..

Jobber du korte dager? Gøy med kurs, man trenger litt påfyll og andre impulser en dagn i blant! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Ny kontroll på sykehuset i dag. Livmorhalsen holder tett fortsatt. :tommel: Legen mente at kynnerne er et symptom på bekkenløsning ut ifra hvordan jeg opplever dem. Det kan jo stemme bra siden korsryggsmertene er på vei tilbake. :sur: Har kjent litt smerter fra tid til annen etter fysiobehandlingen, men nå de siste dagene har det blitt mer og mer når jeg går. Dessuten har jeg begynt å få litt vondt i rompa når jeg sitter. :glare:

Jaja, jeg skal være fornøyd så lenge lillemann er frisk og rask! :Nikke: Og siden jeg sannsynligvis har bekkenløsning så måtte jeg jo ha bedre sko på bena, så da tok jeg turen innom byen og fikk fiksa det! :nigo:

Ellers har jeg fått pakke i posten i dag med ny amme-BH. Tok en råsjanse med størrelsen, men den satt som et skudd. Spørs om den kanskje blir litt liten når melka kommer, men da får jeg bare kjøpe meg en ny.

http://nelly.com/no/mammakl%C3%A6r/undert%C3%B8y/bh-topper/abecita-100421/linnea-maternity-soft-bra-9936-14/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...