Gå til innhold

Tiden med lillemann i magen


Gjest Alabama

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Alabama

Beklager sein oppdatering. Har ikke tilgang til nett. Jeg er innlagt pga svangerskapsforgiftning. Både lillemann og jeg har det foreløpig greit. Han ser ikke så liten ut som først fryktet, men jeg har et ustyrlig blodtrykk og altfor mye proteiner i urinen, så må nok bli her til han skal ut. Vet ikke når det blir, men det kan skje i morra eller om noen uker. Trenger forresten en sladris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, Alabama, godt å høre fra deg, og godt å høre at dere har det greit etter forholdene. :klemmer:

Får du medisiner mot blodtrykket eller ser de det an? Skummelt med forgiftning, men nå er du i hvert fall i trygge hender. :klemmer:

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh. Godt det "bare" er svangerskapsforgiftning. Ikke at det er noe å spøke med heller.

God bedring til deg. Håper du blir godt passet på på sykehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre fra deg. Vi var mange som begynte å bli urolige for deg her! Bra du og lillemann er i trygge hender! :klem: Jeg kan forresten godt sladre om ingen andre har meldt seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Stadig inne og leser! Godt at dere er i de tryggeste hender! Det er ikke bare bare ä være gravid nei. Masse masse lykke til i dagene som kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at du blir ivaretatt på sykehuset, og at lillegutt ikke er så litn som først antatt! Masse lykke til de kommende ukene :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så godt å høre fra deg! Godt at du har det bra etter forholdene. Håper lillemann holder seg i magen noen uker til, og at de får kontroll på blodtrykket!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Så bra de tar godt vare på deg :klem: Krysser alt for at lillemann får være i magen din lengst mulig :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste her i går men fikk ikke skrevet noe. Så bra at ting er under oppsyn! Håper dere begge har det bra og at det ikke blir bebis på utsiden på en stund enda! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...