Gå til innhold

Tiden med lillemann i magen


Gjest Alabama

Anbefalte innlegg

Gjest Alabama

Takk for oppmuntring! :-) KKBB og Joyce, dere vet jo hva det dreier seg om. :klemmer: Det skal nok gå fint og jeg rekker jo å forberede meg. Veldig glad for at han sannsynligvis er såpass stor. Selv om to kg egentlig er bittelite. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott at han fremdeles holder seg i magen :) 2 kg er veldig bra! Selv var jeg 2,8 og jeg var to uker på overtid. dette går kjempefint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over 2 kg er topp! Tenk at du snart får møte sønnen din :rodmer: Får satse på at han rekker å vokse enda litt først da, og godt du blir tatt vare på på sykehuset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at du snart skal få møte lille prinsen :hjerte: Så lenge han er over to kilo er jo det supert! Klart han er bitteliten, men dette går nok så fint så :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Ja, to kilo er nesten mye sammenlignet med babyene til flere av de som er innlagt her. Og de greier seg flott selv om de er født både seks, sju og åtte uker før termin. I går trodde jeg at fødselsdagen til lillemann var kommet. Våknet med magesmerter på natta og ble overført til PO for overvåkning. Fikk lagt inn epidural i tilfelle de måtte forløse raskt og arteriekran, veneflon og kateter. Heldigvis var blodprøver fine og jeg ble sendt tilbake til post på formiddagen. Ble litt skuffet over at det ikke ble noe fødsel pga alle stikk og alt jeg måtte gjennom, men nå jeg jeg veldig glad at han får bli litt til. Nå er jeg sikker på at han får bli til ihvertfall uke 35 som er søndag og kanskje enda lenger ut i neste uke. Krysser fingrene for det. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, litt av en natt du beskriver! Godt at han holder seg inne enda litt, men skjønner godt at det føles litt bortkastet med alle stikkene, men det er jo også bra at de er i beredskap om det skulle haste... Dog er det noe av det verste med KS, synes jeg, med alle ledningene og greiene man "henger fast i".

Krysser fingrene for uke 35, jeg også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si du får øvd deg, Alabama! KJipt med alt det styret for så å vente, skjønner den. Men alt i alt positivt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink lillegutt er til å holde seg inne! hver dag er et skritt i riktig retning. Men det er bra de følger så godt med slik at han kan komme trygt ut når tiden er inne :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Blir nok litt mindre dramatisk den dagen det skjer. Håper jeg.. Legen sjekket lillemann og boforholdene hans i dag også. Han har det fortsatt fint, ca 2250 g, og morkaka og navlestreng har fortsatt god funksjon. Deilig med litt gode nyheter. Har ikke tenkt til å føde før etter tirsdag! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Herlighet så flink han er til og legge på seg :-)

Han trives godt i hulen din vet du :)

Krysser fingrenne for at han blir en stund til :)

Godt at du synes det er greit og oppholde deg på sykehuset, jeg hadde nok ikke taklet den tilværelsen..har du eget rom? Får samboeren din og sove over.? Fredagsklem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Fikk enerom på mandag og det var utrolig deilig. Har TV på rommet. Samboer sover hjemme, men er på besøk her hver dag. Var veldig trist å være så mye borte fra hverandre de første dagene og særlig å ikke sove sammen, men det går helt fint nå. Jeg har jo lillemann her som holder meg med selskap. :-) Nå har jeg ikke noe valg, må være her og da er det egentlig ikke så fælt som man skulle tro. Men er veldig glad jeg ikke visste så forhånd hvor lenge jeg måtte bli. Og det finnes jo dem som er innlagt flere måneder. Uff.. Jeg prøver å tenke at jo lenger jeg er her nå, jo kortere tid må vi være her etter fødsel. Ser på det som en investering både for meg og lillemann. :Nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sikkert deilig med enerom :)

Og det er jo som du sier; jo lenger du ligger inne nå før fødsel, jo kortere trenger du kanskje å ligger der etter fødsel. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...