Gå til innhold

Tiden med lillemann i magen


Gjest Alabama

Anbefalte innlegg

Lykke til Alabama, håper det går godt med både deg og lillemann! ;) Skal tenke på deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg er bare en snikleser fra samme terminklubb.

Håper det går bra med deg og lille gutten, god bedring til deg og "god matlyst" til lillegutt så han vokser og gror inni der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Hei. Nå har jeg endelig fått tak i passordet mitt og skjønt hvordan jeg skal logge meg inn på KG fra mobilen.. Den forrige oppdateringa var det samboer som fikk i oppgave å skrive. Hehe.. Jeg og lillemann har det fint. Han sjekkes daglig med CTG og jeg sjekkes daglig med blodprøver og urin. Får blodtrykksmedisiner for å få ned trykket og først i går var det tegn til effekt av medisinene. Hurra! Håper bare det kan fortsette sånn litt til. Før helgen trodde de at jeg muligens måtte ha ut lillemann i løpet av et par dager, men jeg tror ikke noe skjer før tidligst tirsdag, med mindre BT stiger veldig og jeg får flere komplikasjoner. Er heldigvis passert 34 uker i dag, så nå er det ingen krise om han kommer. Vil sannsynligvis måtte ligge noen uker i kuvøse og kanskje få litt pustehjelp. Men lillemann er sterk. Det er jeg helt sikker på! Jeg må jo ha KS som jeg hadde mareritt om, men det skal jeg takle. Har vært noen tøffe dager med mye å fordøye. Samboer står på som bare det for å få ting klart hjemme og så koser vi oss veldig når han er på besøk her. Begynner å glede oss veldig til å møte lillemann nå, selv om vi ikke akkurat vil få drømmestarten. Hyggelig med all omtanken fra dere her inne, det varmer. Masse klemmer til alle sammen! :-)

Endret av Alabama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som at du har det bra til tross for situasjonen, og det er flott! Godt at BT-medisinene fungerer og at dere koser dere selv om det blir en noe annerledes slutt på svangerskapet enn forventet.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg sende masse tanker til dere på sykehuset, og så er det bare å vente og glede seg over hver dag han får inne i magen. Håper du har fått roet deg litt, og blir stadig bedre!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg! Det var mye som ble endret for deg av dette her. Men det er godt å høre at de passer godt på deg og at du følges så tett. Jeg krysser fingrene for at BT-medisinene fortsetter å fungere og at lillemann kan få være i magen i enda noen dager. Alle gode tanker herfra, jeg tenker mye på deg og håper alt går bra i tiden som kommer! :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har hatt en god natt Alabama og at dere kan fortsette å kapre energi før lillegutt må møte verden. Høres ut som du har det greit forholdene tatt i betraktning. Nå må det bare holde seg sånn. Tenker på dere :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alabama

Dagene går fortere og fortere her på sykehuset. Begynner å få skikkelig rutine på alt. Synes det er ganske greit å være her for jeg vet at jeg sannsynligvis ikke hadde klart å slappet av like godt hjemme. Hadde nok sovet bedre, men det ville alltid vært et eller annet jeg bare måtte gjøre. Blodtrykket er fortsatt høyt så i dag er dosen økt ytterligere. Tror ikke det er så veldig mye mer å gå på mtp medisiner, så hvis det ikke synker nå så blir det nok KS om ikke så alt for mange dager. Veldig spennende. Ellers sjekket de lillemann med UL igjen i går og han har det fortsatt supert der inne. Ble målt til å være omtrent 2200, det samme som på torsdag, men det at han ikke er blitt større handler bare om at målingene ble gjort av to forskjellige leger. Jeg er fornøyd så lenge han er over 2kg når han blir født. Får ikke skrevet så mye i dagbøkene deres, men er innom og leser litt. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dagene går greit, Alabama! Og at det bare kan være dager til lillemann kommer, det er jo fantastisk.. uansett hvordan han kommer ut ;) Er jo greit at du får god sjangs på å innstille deg på KS, tenk på de som ender med hastesnitt..

Ha en flott dag! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenkte bare å si at du ikke må være redd for KS (innbiller meg at du har sagt det en gang før?), det går veldig fint og roliog for seg. :klemmer:

Så godt at lillemann har bikket 2 kilo, det er jo kjempefint! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at lillemann er over 2 kg :tommel: Jeg krysser fingrene for at han skal få vokse seg større i magen en stund til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende dager, dette! Over 2 kg er jo supert! :tommelsmil: Håper at KS blir en allright opplevelse, jeg tror også at det kan være enklere når man faktisk er forberedt på det. :Nikke:

Jeg følger spent med her om dagen! :klemmer: Lykke til når det skjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...