LineGourmet Skrevet 23. juli 2010 #301 Del Skrevet 23. juli 2010 Hoho! Ser at det har vært viktige diskusjoner her siden sist. Og må si meg delvis enig med Iril her. At leger skriver ut Pergo, uten at mannen er sjekket og i tillegg når det ikke er vist noen feil med deg - det forstår jeg ikke helt... Det er tross alt et lass med hormoner som man tilfører kroppen og som har diverse bivirkninger og virkninger Jeg skjønner godt at mannen din ikke er klar for å teste seg. Det kan godt hende han ser det som en trussel og gjøre det (i tilfelle han ikke har gode svømmere), men mest tror jeg disse gutta har litt mindre stress i kroppen enn oss og har en god del mer motstand mot både medisin og testing. Det skal jo liksom skje litt "plutselig" og ikke bli et laboratorie-prosjekt. Det har jo bare gått 7 mnd og dere er unge og friske. Jeg er helt sikker på at dere får det til Alabama. Bare ta det litt rolig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 27. juli 2010 #302 Del Skrevet 27. juli 2010 hvordan står det til med deg Alabama? Jeg er helt sikker på at dere får det til Alabama. Bare ta det litt rolig... Hehehe, ja, det skjer nok noe snart! Har ikke tenkt til å ta den pergoen med det første, får vente til jul ihvertfall. Og så skal samboer få teste seg også. Har ikke tenkt så mye på det med EL denne mnd, har verken testet eller tempet. Har jo stabil syklus og i tillegg har vi vært bortreist en uke. Har hatt det superfint og og som bare det! Satser på at det blir en surprise-ferieprodusert-kjærlighetsbaby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 27. juli 2010 #303 Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) Har jo stabil syklus og i tillegg har vi vært bortreist en uke. Har hatt det superfint og og som bare det! Satser på at det blir en surprise-ferieprodusert-kjærlighetsbaby! Da kan dere evt si at babyen er "made in..." Endret 27. juli 2010 av Becky1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 27. juli 2010 #304 Del Skrevet 27. juli 2010 Hallo! Ser at det har skjedd endel siden sist! Håper at du har det bra! Ja, den prøvingen, men vet jo aldri ne disse syklusene våres, er jo merkelige greier! MMen bra du ikke legger deg i graven av denn grunn! Håper du har en superduper sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 27. juli 2010 #305 Del Skrevet 27. juli 2010 Men bra du ikke legger deg i graven av denn grunn! Her har vi heller gjort det stikk motsatte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vingle Skrevet 27. juli 2010 #306 Del Skrevet 27. juli 2010 Satser på at det blir en surprise-ferieprodusert-kjærlighetsbaby! Det hørtes ut som en utmerket "plan" Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 27. juli 2010 #307 Del Skrevet 27. juli 2010 Støtter planen jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 27. juli 2010 #308 Del Skrevet 27. juli 2010 Med all denne støtten må det jo bare gå bra!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 28. juli 2010 #309 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Syns også en surprise-ferieprodusert-kjærlighetsbaby høres ut som en super plan! Og hvis det blir en sønn kan du jo kalle ham Elvis! Endret 28. juli 2010 av Aries86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobaeticus Skrevet 29. juli 2010 #310 Del Skrevet 29. juli 2010 Håper jeg kan være med å heie frem en "en surprise-ferieprodusert-kjærlighetsbaby"! God ferie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 30. juli 2010 #311 Del Skrevet 30. juli 2010 Hilsen fra en annen prøver Spennende dette her!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 31. juli 2010 #312 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Hilsen fra en annen prøver Spennende dette her!!! som leser! Vært innom dagboka di og lagt igjen en hilsen. Endret 31. juli 2010 av Alabama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 31. juli 2010 #313 Del Skrevet 31. juli 2010 Håper jeg kan være med å heie frem en "en surprise-ferieprodusert-kjærlighetsbaby"! God ferie!! Ja, hiv overlitt babystøv, så kanskje egget klorer seg fast her også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 1. august 2010 #314 Del Skrevet 1. august 2010 Hehe, en ferieprodusert baby høres jo bra ut :gjeiper: Satser på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oktoberjente Skrevet 2. august 2010 #315 Del Skrevet 2. august 2010 Vi greide å lage en "made in" baby vi, desverre mistet vi den da, men heier på deg og håper det klaffer for dere snart! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 4. august 2010 #316 Del Skrevet 4. august 2010 *Håperhåperhåper* på en ferieprodusert baby for dere Hvordan er formen, og når skal du teste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 4. august 2010 #317 Del Skrevet 4. august 2010 *Håperhåperhåper* på en ferieprodusert baby for dere Hvordan er formen, og når skal du teste? Ja? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 4. august 2010 #318 Del Skrevet 4. august 2010 Hatt en uplanlagt operasjon for noen dager siden. Ble tatt HCG i forbindelse med dette, og da var den negativ. Håper jo på en måte at jeg er gravid, men ikke hvis det betyr at fosteret kan være skadet etter narkosen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 4. august 2010 #319 Del Skrevet 4. august 2010 Hatt en uplanlagt operasjon for noen dager siden. Ble tatt HCG i forbindelse med dette, og da var den negativ. Håper jo på en måte at jeg er gravid, men ikke hvis det betyr at fosteret kan være skadet etter narkosen. Oida, det høres ikke bra ut Håper det går bra med deg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 4. august 2010 #320 Del Skrevet 4. august 2010 Oida, det høres ikke bra ut Håper det går bra med deg nå Jada, har det bra etter omstendighetene. Kanskje jeg tester i morgen, da burde det jo vises hvis det er noe der. Så får jeg ringe legen og ta det derfra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå