Gå til innhold

Tiden med lillemann i magen


Gjest Alabama

Anbefalte innlegg

Gjest Alabama

I dag gikk jeg innom apoteket etter jobb og kjøpte meg EL-tester! Kosta over 350 kr, men pyttpytt.. Har bestemt meg for at NÅ skal vi bli gravide!

Tok en test med en gang jeg kom hjem, og den var positiv! Negative de to forrige dagene, så tenkte bare å kontrollere med den siste billigstripsen seinere i dag. Men samboer er på jobb.. :murvegg:

Håper han ikke er altfor sliten når han kommer hjem! :pls::sjenert:

Nå ble jeg glad! :duskedame:

Endret av Alabama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

50 tester ja, det var jo noen og - da kan man jammen ikke si at du ikke har gjort en innsats :fnise:

Tenkte å kjøpe 100 sånne superbillige på ebay nå, så kan jeg bli teste-nazi jeg og :ler:

Du får virkelig dra med deg din bedre halvdel på litt :sengekos: når du har fått positiv test og greier - vi må jo få litt skikkelig spenning her (ja, det er klart du skal bli gravid for VÅR skyld, ikke for deres egen del da gitt :fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Selvsagt! :skratte::fnise:

:sengekos: !

....Alt jeg gjør for dere... :arwen:

Ny oppdatering: positiv strimmel. Ihvertfall så positiv som den pleier å bli når jeg har EL. :tommelsmil:

Prøvde å sjekke tappen også. Den kjennes egentlig ikke så annerledes ut enn den pleier, men glattere? Og mer åpen?? :sjokk:

Det er ihvertfall lov å håpe! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra :hoppe: . Nå er det bare å kjøre på. Slenger innom litt støv, siden jeg kan det nå ;):strix: :strix: :strix: Dette blir veldig spennende om et par uker :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig spennende da :jepp:

Krysser det som krysses kan for at om en to ukers tid får du positivt utslag på en annen type test :lur:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Tempen har steget og EL-test nå nettopp var negativ! Har vært mye liv i magen i dag, murret både her og der. Føler meg oppblåst også, uten at jeg ser oppblåst ut, og når vi lå med hverandre istad, så var jeg liksom øm i hele underlivet... Var rett og slett vondt når han traff for langt inn. Kanskje derfor vi ikke har fått det til tidligere, fordi jeg har følt meg så oppblåst når jeg har hatt EL, at vi har avstått.

(Smileyene mine er borte..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jobber ikke akkurat kroppen din med deg :fnise: . Trodde naturen skulle hjelpe oss med å bli gravide og ikke omvendt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tempen har steget og EL-test nå nettopp var negativ! Har vært mye liv i magen i dag, murret både her og der. Føler meg oppblåst også, uten at jeg ser oppblåst ut, og når vi lå med hverandre istad, så var jeg liksom øm i hele underlivet... Var rett og slett vondt når han traff for langt inn. Kanskje derfor vi ikke har fått det til tidligere, fordi jeg har følt meg så oppblåst når jeg har hatt EL, at vi har avstått.

(Smileyene mine er borte..)

Hvor mye har tempen steget? Jeg er også ofte øm omkring EL, men jeg tror det er litt før el faktisk skjer...

Men dere har hatt dere, og det burde være et svært så gunstig tidspunkt! :jepp: Da er det bare å vente og se... :roll:

Ps: har du ikke lært deg smiley'ne utenat? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Men synker ikke LH ganske raskt når EL er over? Siden testen var negativ etter sex..

Skjønner at jeg bør pugge smileys.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Hvor mye har tempen steget?

Du kan sjekke linken til FFcharten. Steget 0,2 grader fra igår.

Begynte å tempe for seint denne mnd. Hadde tenkt til å la være, men klarte ikke, og i tillegg kom jo EL tidligere enn jeg ventet. Får endre litt på datoer i IKM juli.

Endret av Alabama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Tempen var 36,30 i går og 36,28 i dag.. :(

Hææ? Du, altså, 0,02 grader har da ingenting å si i det hele tatt! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Hææ? Du, altså, 0,02 grader har da ingenting å si i det hele tatt! :klemmer:

Heheh.. Nei, det har kanskje ikke det.. Men synes det er litt rart hvis jeg hadde EL i går og ikke tempen har steget!? Hadde regnet med at den skulle være høyere!

Hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...