Gå til innhold

Tiden med lillemann i magen


Gjest Alabama

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Du har heldigvis ikke så lange sykluser, så da er det ikke så lenge til neste forsøk. Men tro meg, jeg vet litt for godt hvordan du har det nå og du har min dypeste medfølelse. Husk at nå blir sjansen større for å lykkes for hver måned som går :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Du har heldigvis ikke så lange sykluser, så da er det ikke så lenge til neste forsøk. Men tro meg, jeg vet litt for godt hvordan du har det nå og du har min dypeste medfølelse. Husk at nå blir sjansen større for å lykkes for hver måned som går :jepp:

Takk for oppmuntrende ord! :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Vi er forresten godt igang med neste prøverunde :lur:

Skal prøve å bare :sengekos: når vi har lyst denne mnd, sånn at hvis vi ikke har så lyst rundt EL, så vi ikke på død og liv ligge med hverandre. Ble litt kjipt forrige pp faktisk, da vi begge kom slitne hjem fra kveldsvakt og følte at vi måtte prøve, for ikke å gå glipp av sjansen..

Foreløpig ligger vi godt an, så hvis kåtheten holder seg stabil hele denne mnd, så kan vi umulig mislykkes.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama
:skya: Er faktisk i veldig godt humør i dag! Fri etter jobbhelg, kaffe med samboer i sola før han dro på jobb, og skal snart ut i parken igjen og møte en gammel venninne som jeg ikke har sett på et halvt år :pasha:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det beste er egentlig å bare holde seg i ro, og ikke stresse med tanken på å bli gravid. Håper virkelig det klaffer for dere denne gangen. Det unner jeg dere en hel haug :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Alabama

Prøver å ikke tenke for mye på at jeg har EL snart, men det er lettere sagt enn gjort.. :sjenert: Har tre EL-tester igjen fra tidligere, så lurer litt på om jeg skal teste denne mnd likevel.. Og tempen kanskje også? Hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lett å holde trangen til å teste unna når en hr testene lett tilgjengelig, det vet jeg alt om :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...