Gå til innhold

Tiden med lillemann i magen


Gjest Alabama

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Savannah-

:klem:

Da har jeg oppdatert meg på de 2 første og 5 siste sidene i dagboken din. Alt imellom har jeg dessverre ikke fått med meg :ler: men vi håper begge på ferie-baby, så litt har jeg da lært!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det? Trist å høre at du plutselig måtte operere. Håper du har kommet deg etter operasjonen nå og at narkosen evt ikke har gjort noe skade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist med uplanlagt operasjon - håper det ikke er noe alvorlig :klemmer:

Venter spent på oppdatering her jeg også - håper en spire snart kan slå seg ned hos deg :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Hei.

Beklager at jeg ikke har vært tilgjengelig her på nesten en uke, men vi har endelig fått flytta inn i leilighet og ikke fått internett der enda.

Blitt mye bedre etter operasjonen, har bare tre stygge arr på magen, som forhåpentlig forsvinner etter hvert.

Ikke noen spire, mensen kom på torsdag, to dager før tida :(, så da er det bare å fortsette prøvinga. Må skynde meg videre, skriver så fort jeg får mulighet...

:klem: til dere alle. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig å høre fra deg igjen :) Begynte å bli bekymra for at det var noe galt.

Hjelper det litt på motivasjonen å vite at du har pergo i bakhånd? Fortsatt planer om å vente med det til juletider?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt mye bedre etter operasjonen, har bare tre stygge arr på magen, som forhåpentlig forsvinner etter hvert.

:klem: til dere alle. :)

Så fint å se deg igjen :)

3 arr på magen? Har du tatt akutt Lap? om jeg får spørre.... :sjenert:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff ja, flere jeg kjenner har fått sprukket blindtarm pga feildiagnose, grusomt vondt og helt unødvendig.. :sjenert: Syns "vanlig" blindtarmbetennelse høres ille nok ut :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff ja, flere jeg kjenner har fått sprukket blindtarm pga feildiagnose, grusomt vondt og helt unødvendig.. :sjenert:

Og det kan være veldig farlig. Har en venn som kun var timer fra å dø pga sprukket blindtarm. Veldig skummelt. Så bra at det går bra med deg, Alabama :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Takk, takk! Har det bra nå, men ikke helt sikker på at det gror som det skal. Tror ikke akkurat den navlen tåler at jeg blir gravid nå, da tror jeg faktisk den kommer til å spjære.. Føler at de slurvet litt når de sydde sammen. :trist:

Menmen.. Det hindrer oss ikke i prøvingen, selv om jeg må si jeg begynner å bli litt lei nå. :filer: Trodde ikke det skulle ta så lang tid. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du kommer det greit og fort etter fjerningen av blindtarmen. Jeg tok den for noen år siden - husker jeg var i så fin form når jeg dro fra sykehuset og tenkte at dette var jo ingen sak (alt er jo greit når en er "ned dopa"), men var ganske mørbanka merket jeg når smertestillende begynte å forlate kroppen.

Håper stingene holder - du kan jo evt. kjøpe noen strips på apoteket og sette over for å holde de sammen, for det blir ikke noe fint arr hvis det begynner å sprike...

Håper det går greit med prøvingen også - er nok helt vanlig å gå lei i perioder, og kanskje litt fornuftig også, for da "lever en litt mer normalt" en stund - tror jeg - og greit å ikke blir helt opphengt i prøvingen.

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...