Gå til innhold

Tiden med lillemann i magen


Gjest Alabama

Anbefalte innlegg

God Morgen! :)

Temper du eller bruker el tester? leste her et sted at veldig mange rett og slett bommer på å ha samleie når de har el..

jeg hadde bommet selv hadde det ikke vært for at jeg temper med BC :)

Ha en fin dag!! :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alabama

God Morgen! :)

Temper du eller bruker el tester? leste her et sted at veldig mange rett og slett bommer på å ha samleie når de har el..

jeg hadde bommet selv hadde det ikke vært for at jeg temper med BC :)

Ha en fin dag!! :):klem:

Ikke tempet siden før sommeren, men brukt ELtester to ganger i sommer. Tror den til CB er ganske så nøyaktig, men vet jo ikke om EL er etter 12 eller 48 timer da.. Kan vel variere en del.

En gledelig nyhet er at min venninne er blitt gravid! :blomst: De har prøvd i snart et år nå, hatt en spontanabort mens de har prøvd. Får satse på at jeg ikke kommer langt etter. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er innom og ser til om du lever jeg vet du ;)

Som kjære og hans jobb-kompis sier: "ha trua på dæi sjæl så gårre dæi vææl.." :fnise: Det skal sies på skikkelig bred hedmarks-dialekt.

Går det bra på jobben for tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alabama

Heihei! Alt står bra til. Nettopp våknet etter nattevakt, og gleder meg til frihelg. Planer om å få sett Armadillo i helgen, hengt litt med venninner, og ellers få rydda litt mer på plass i kåken. Mye som det er vanskelig å få plassert..:klø:

Jobben er forresten dritt for tiden. Blir alltid sånn etter man har vært borte en stund. Selv om det bare var to uker nå, så er det så kjipt å komme tilbake igjen!? Dessuten et par kollegaer som slutter :( og så føles det jo som om sommeren har takket for seg. :nei:

Menmen, blir sikkert bedre om et par uker.

Endret av Alabama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid tundt å begynne på jobb igjen, uansett hva årsaken til fraværet har vært. Gode kollegaer er alltid synd å miste.

Så gøy med venninna di. Kanskje får dere vært gravide sammen :jepp:

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! Alt står bra til. Nettopp våknet etter nattevakt, og gleder meg til frihelg. Planer om å få sett Armadillo i helgen, hengt litt med venninner, og ellers få rydda litt mer på plass i kåken. Mye som det er vanskelig å få plassert..:klø:

Jobben er forresten dritt for tiden. Blir alltid sånn etter man har vært borte en stund. Selv om det bare var to uker nå, så er det så kjipt å komme tilbake igjen!? Dessuten et par kollegaer som slutter :( og så føles det jo som om sommeren har takket for seg. :nei:

Menmen, blir sikkert bedre om et par uker.

Å gud, jeg tror ikke jeg hadde taklet å jobbe uregelmessige tider på jobb jeg.. Men det er kanskje noe man venner seg til allikevel ;)

Armadillo? En film - eller denne? http://www.google.no/imgres?imgurl=http://blogs.technet.com/blogfiles/mikep/WindowsLiveWriter/ClaireOHalloranakatheArmadillojoinstheB_99FB/Armadillo%255B1%255D.png&imgrefurl=http://blogs.technet.com/b/mikep/archive/2007/01/29/claire-o-halloran-aka-the-armadillo-joins-the-blogosphere.aspx&h=412&w=640&sz=463&tbnid=2F8T3umyYnFBQM:&tbnh=88&tbnw=137&prev=/images%3Fq%3Darmadillo&zoom=1&usg=__8L1Umc6r9RbvKTIWujgI4S7W9Ok=&sa=X&ei=mSB4TNDLKJGhOP_oxJcG&ved=0CC8Q9QEwAw

:fnise:

Og ja, det er høsten nå. Men den er fin :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, kjipt når ting ikke er optimale på jobb.. Satser på at det stabiliserer seg snart :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Testa negativt i dag, 10 eller 11 dpo.

Tror ikke jeg er gravid nå, men har mistet helt troen på at vi skal få det til. Ikke spesielt trist nå, siden det fortsatt er noen dager til IKM, men blir nok verre på onsdag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

:fnise: Hadde sikkert vært en spennende film, det der..

Men det er den danske dokumentaren om soldater i Afghanistan jeg først og fremst tenkte på. Fått masse bra kritikk overalt, gleder meg veldig.

Turnusjobbing er for det meste kjipt, men har sine fordeler også, med fri på dagtid, langhelger og bittelitt kortere abridsuke. Og så er det jo mer penger å tjene på det!

Men misunner dere som jobber fra 8-16 mandag til fredag. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Ja, da fant jeg nettopp ei gammel venninne her inne! :hakeslepp::jepp:

Kjente henne igjen på innleggene hun hadde skrevet.. Følte meg med ett mer blottlagt her inne, hvis jeg finner henne etter så få innlegg, så finner nok andre meg også! :sjenert: Kanskje jeg skal prøve å anonymisere litt mer? :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, da fant jeg nettopp ei gammel venninne her inne! :hakeslepp::jepp:

Kjente henne igjen på innleggene hun hadde skrevet.. Følte meg med ett mer blottlagt her inne, hvis jeg finner henne etter så få innlegg, så finner nok andre meg også! :sjenert: Kanskje jeg skal prøve å anonymisere litt mer? :forvirret:

Anonymisering er ikke noe gøy.. :sjenert:

Vet hun at du er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på det der noen ganger.. Vil jo ikke at folk skal vite hvem jeg er liksom.. Har faktisk også funnet ei her en gang jeg tror jeg kjenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Alabama

Det er ikke deg, Mokkon, slapp av! :fnise: .

Sendte henne en pm, og da svarte hun og spurte om jeg var meg, altså med initialene mine.

Morsomt, for jeg har faktisk svart i trådene hennes, samtidlig som vi har pratet om mye av det samme på telefon. :ler:

Slitsomt hvis man må anonymisere for mye, men har vært aktiv på KG noen år, og skrevet i mange rare tråder :sjenert: . Vil ikke at noen plutselig skal kjenne meg igjen. Blir litt mer :ninja: og :briller: fremover..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...