Gå til innhold

Tiden med lillemann i magen


Gjest Alabama

Anbefalte innlegg

Menmen.. Det hindrer oss ikke i prøvingen, selv om jeg må si jeg begynner å bli litt lei nå. :filer: Trodde ikke det skulle ta så lang tid. :sukk:

Jeg er også lei og har ikke så store forventninger til 2 streker eller uteblitt mens lenger... skjønner deg godt :sukk:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Alabama! :) Jeg drive å oppdaterer meg etter sommerferien, er dagbøker her inne jeg ikke har lest i på minst en måned! ;)

Her var det skjedd litt av hvert her! Resept på pergo og fjerning av blindtarm.. Ønsker deg god bedring etter operasjonen! :klem:

Skjønner godt hva du mener, er kjedelig å få den ene negative testen etter den andre.. Og spesielt om man driver å tester mange ganger hver syklus!:ler: Jeg er bare i pp3, og synes allerede det har tatt lang tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! innom og kikker her hos deg! :)

håper du har blitt bedre etter operasjonen!

hvilken PP er dere i nå? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

:sengekos: i går, kanskje vi bør vente til i morra?

Men blir ihvertfall ikke noen spire av å sitte her.. :ler:

Endret av Alabama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sengekos: i går, kanskje vi bør vente til i morra?

Men blir ihvertfall ikke noen spire av å sitte her.. :ler:

:romeo:

Bare hoppe på det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende :popcorn: . Vi gjorde det mer enn annenhver dag rundt EL da det klaffet. Tror ikke det er noe fasitsvar, men ville ikke ha holdt meg. Bare kjør på :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Ble ikke noe mer prøving :sukk:, men samme kan det være. Får det jo ikke til uansett..

Føler litt for en KG-pause nå. Veldig gøy å følge med dere andre, og unner selvsagt alle å bli gravide, men litt trist når det aldri skjer noe med meg. :trist:

Føler at når jeg henger mye her inne, så tenker jeg mer på prøvingen enn hva som kanskje er sunt for meg. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke noe mer prøving :sukk:, men samme kan det være. Får det jo ikke til uansett..

Føler litt for en KG-pause nå. Veldig gøy å følge med dere andre, og unner selvsagt alle å bli gravide, men litt trist når det aldri skjer noe med meg. :trist:

Føler at når jeg henger mye her inne, så tenker jeg mer på prøvingen enn hva som kanskje er sunt for meg. :sjenert:

Hvorfor så deppa nå da? :troest:

Selv har jeg kommet frem til at jeg liker godt å skrive dagbok og skriver mer og mer om andre ting i livet mitt også. Da blir det ikke så ensidig som det var i begynnelsen. Har selv hatt et kjempeløft siste ukene etter at jeg har gjort noen grep som gjør at jeg føler at livskvaliteten øker og at jeg har det bra... :)

For man kan ikke bare sitte å vente, det blir man i hvert fall deppa av. Vi blir vel ikke noe mindre gravid av å gjøre andre ting i mellomtiden liksom.. ;)

:klemmer:

Endret av LineGourmet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff da :klemmer: Skjønner godt at du er lei, men nå må det da være deres tur snart :jepp: Tenker at dere har oddsen på deres side nå, det er jo mange eksempler på det her på KG :kose:

Håper du får det bedre snart, det er ikke noe artig å ha det sånn. Syns det var et godt forslag fra LineGourmet om å skrive litt om andre ting, man blir jo litt lei hvis alt dreier seg om prøving hele tiden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var deilig med KG-pauser da jeg prøvde. Tenkte mer på detda jeg var her inne. Samtidig så var det så koselig og jeg lærte (lærer ;)) så mye. Håper du blir :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Takk for trøst, alle tre! :klem:

Forsvinner ikke fra KG, men blir kanskje litt mindre synlig.

Må bruke litt mindre tid her, og litt mer tid på andre ting. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff, ikke så trist da! :klem: Jo lengre dere har prøvd, jo større sjanse for klaff! ;)

That said, så skjønner jeg deg godt mtp KG. Man blir veldig opphengt i prøvingen når man hver dag leser om andres prøving og skriver om sin egen. Kan kanskje være lurt å ta en liten pause. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Ja, går bra. Veldig ustabilt humør for tida bare.. :sjenert:

Har liten tro på klaff denne mnd, hadde sex søndag, positiv el-test på mandag og så sex igjen på torsdag. Skal litt til for å klaffe da. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...