Gjest Iril Skrevet 25. juni 2010 #221 Del Skrevet 25. juni 2010 Nei, det har ingen betydning, det er da helt naturlig at den varierer litt. Du kan jo sammenlikne med min den syklusen jeg ble gravid, min gikk masse ned i forhold til din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 25. juni 2010 #222 Del Skrevet 25. juni 2010 Ser det nå. Ja, kanskje det ikke er så ille da!? Håper den er høyere i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 27. juni 2010 #223 Del Skrevet 27. juni 2010 Den var høyere på lørdagen! 36,47. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 28. juni 2010 #224 Del Skrevet 28. juni 2010 Og enda høyere i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 28. juni 2010 #225 Del Skrevet 28. juni 2010 I morgen kommer FF til å sette coverline, det er jeg helt sikker på Men sannelig om jeg blir helt klok på hvilken dag du hadde EL sånn helt eksakt :klø: Det kan jo uansett være det samme, så lenge dere har sørget for regelmessig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 28. juni 2010 #226 Del Skrevet 28. juni 2010 I morgen kommer FF til å sette coverline, det er jeg helt sikker på Men sannelig om jeg blir helt klok på hvilken dag du hadde EL sånn helt eksakt :klø: Det kan jo uansett være det samme, så lenge dere har sørget for regelmessig Ja, det er jo helt umulig å se! :klø: Vi "slappet av" på fredagen, men ellers jobbet vi hardt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 28. juni 2010 #227 Del Skrevet 28. juni 2010 Normalt utifra tempene dine ville jeg gjettet på at du får coverline på CD12. Må bli enten det eller 14, men da synes jeg den EL-testen er litt merkelig.. Blir spennende å se i morgen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 28. juni 2010 #228 Del Skrevet 28. juni 2010 Normalt utifra tempene dine ville jeg gjettet på at du får coverline på CD12. Må bli enten det eller 14, men da synes jeg den EL-testen er litt merkelig.. Blir spennende å se i morgen da! De andre gangene jeg har brukt EL-tester, så har det vært sånne billige, og når de blir positive, så holder de seg sånn i noen dager, men denne jeg brukte nå var CB, og den var positiv kun på onsdag. Rart med tempen... Hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. juni 2010 #229 Del Skrevet 28. juni 2010 Så spennende det var er da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobaeticus Skrevet 28. juni 2010 #230 Del Skrevet 28. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ebitt Skrevet 28. juni 2010 #231 Del Skrevet 28. juni 2010 :strix: Håper det klaffer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 3. juli 2010 #232 Del Skrevet 3. juli 2010 Fysj.. Enten blitt matforgifta, eller bare stressreaksjon. Starta med kvalme på torsdag, diaré fredag og fotrsatt kvalme nå. Burde ikke vært på jobb, for det kan jo være smittsomt, men klarer ikke ringe meg syk når det gjelder nattevakt i sommerturnus og i tillegg helg.. Uff, får virkelig ikke håpe jeg smitter ned hele avdelinga her.. Tror jeg dropper jobb i morra. Følte meg egentlig "frisk" tidligere på dagen, men ble kvalm på kvelden igjen, og da var det liksom for seint å ringe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 4. juli 2010 #233 Del Skrevet 4. juli 2010 Kjeder meg på jobb og googler graviditet og diaré, se hva jeg fant!! "Noen ganger, kvinner har også diaré bare noen timer før de går inn i arbeid. Dette skjer fordi kroppen er å gjøre plass for Arbeiderpartiet og levering av babyen." http://www.scumdoctor.com/Norwegian/first-aid/diarrhea/Is-Diarrhea-A-Sign-Of-Pregnancy.html Lurer på om Jensemann er fornøyd med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 4. juli 2010 #234 Del Skrevet 4. juli 2010 Kjeder meg på jobb og googler graviditet og diaré, se hva jeg fant!! "Noen ganger, kvinner har også diaré bare noen timer før de går inn i arbeid. Dette skjer fordi kroppen er å gjøre plass for Arbeiderpartiet og levering av babyen." http://www.scumdoctor.com/Norwegian/first-aid/diarrhea/Is-Diarrhea-A-Sign-Of-Pregnancy.html Lurer på om Jensemann er fornøyd med dette? Hehe.. blir mange fine setninger når google oversetter Når tester du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 4. juli 2010 #235 Del Skrevet 4. juli 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskat Skrevet 4. juli 2010 #236 Del Skrevet 4. juli 2010 Jeg hadde faktisk diare de første dagene, faktisk rett før jeg testet posetiv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 5. juli 2010 #237 Del Skrevet 5. juli 2010 Når tester du? Hmm... Litt usikker når EL var, men hvis det viser seg at det var på torsdagen, så kan jeg i prinsippet teste allerede i morgen tidlig!? Hmm.. Men jeg får vel vente, i allefall til onsdag. Jeg hadde faktisk diare de første dagene, faktisk rett før jeg testet posetiv! Oj, er det sant? Velkommen som leser i boka mi forresten! Hyggelig med nye fjes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. juli 2010 #238 Del Skrevet 5. juli 2010 Gleder meg til å følge med her de neste dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobaeticus Skrevet 5. juli 2010 #239 Del Skrevet 5. juli 2010 Innom å knaskjer litt igjen og følger spendt med frem mot ikm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 6. juli 2010 #240 Del Skrevet 6. juli 2010 Mensmage i dag.. Kan håpe det kommer av for mye jordbær eller reker, men kjennes utvilsomt ut som mensmage... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå