Gå til innhold

Tiden med lillemann i magen

Gjest Alabama

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I morgen kommer FF til å sette coverline, det er jeg helt sikker på :jepp:

Men sannelig om jeg blir helt klok på hvilken dag du hadde EL sånn helt eksakt :klø:

Det kan jo uansett være det samme, så lenge dere har sørget for regelmessig :sengekos:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

I morgen kommer FF til å sette coverline, det er jeg helt sikker på :jepp:

Men sannelig om jeg blir helt klok på hvilken dag du hadde EL sånn helt eksakt :klø:

Det kan jo uansett være det samme, så lenge dere har sørget for regelmessig :sengekos:

:fnise:

Ja, det er jo helt umulig å se! :klø:

Vi "slappet av" på fredagen, men ellers jobbet vi hardt.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Normalt utifra tempene dine ville jeg gjettet på at du får coverline på CD12. Må bli enten det eller 14, men da synes jeg den EL-testen er litt merkelig.. Blir spennende å se i morgen da! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Normalt utifra tempene dine ville jeg gjettet på at du får coverline på CD12. Må bli enten det eller 14, men da synes jeg den EL-testen er litt merkelig.. Blir spennende å se i morgen da! :popcorn:

De andre gangene jeg har brukt EL-tester, så har det vært sånne billige, og når de blir positive, så holder de seg sånn i noen dager, men denne jeg brukte nå var CB, og den var positiv kun på onsdag. Rart med tempen... Hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Fysj.. Enten blitt matforgifta, eller bare stressreaksjon. :spy: Starta med kvalme på torsdag, diaré fredag og fotrsatt kvalme nå. Burde ikke vært på jobb, for det kan jo være smittsomt, men klarer ikke ringe meg syk når det gjelder nattevakt i sommerturnus og i tillegg helg.. :tristbla:

Uff, får virkelig ikke håpe jeg smitter ned hele avdelinga her.. Tror jeg dropper jobb i morra. Følte meg egentlig "frisk" tidligere på dagen, men ble kvalm på kvelden igjen, og da var det liksom for seint å ringe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Kjeder meg på jobb og googler graviditet og diaré, se hva jeg fant!! :ler:

"Noen ganger, kvinner har også diaré bare noen timer før de går inn i arbeid. Dette skjer fordi kroppen er å gjøre plass for Arbeiderpartiet og levering av babyen."

http://www.scumdoctor.com/Norwegian/first-aid/diarrhea/Is-Diarrhea-A-Sign-Of-Pregnancy.html

Lurer på om Jensemann er fornøyd med dette?:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjeder meg på jobb og googler graviditet og diaré, se hva jeg fant!! :ler:

"Noen ganger, kvinner har også diaré bare noen timer før de går inn i arbeid. Dette skjer fordi kroppen er å gjøre plass for Arbeiderpartiet og levering av babyen."

http://www.scumdoctor.com/Norwegian/first-aid/diarrhea/Is-Diarrhea-A-Sign-Of-Pregnancy.html

Lurer på om Jensemann er fornøyd med dette?:fnise:

Hehe.. blir mange fine setninger når google oversetter :ler:

Når tester du? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Alabama

Når tester du? :popcorn:

:popcorn:

Hmm... Litt usikker når EL var, men hvis det viser seg at det var på torsdagen, så kan jeg i prinsippet teste allerede i morgen tidlig!? Hmm.. Men jeg får vel vente, i allefall til onsdag. :skravle:

Jeg hadde faktisk diare de første dagene, faktisk rett før jeg testet posetiv!

Oj, er det sant? :danse:

Velkommen som leser i boka mi forresten! Hyggelig med nye fjes! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Mensmage i dag.. :(

Kan håpe det kommer av for mye jordbær eller reker, men kjennes utvilsomt ut som mensmage...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...