Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Skravla skrev:

Ja.... ellers er det ikke noe moro. 

 

Jeg passet på å rydde på kjøkkenet når de eksponerte seg...... :ler: 

Jeg får bare litt rykninger i mute-knappen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er så kleint når nrk (eller andre kanaler) skal intervjue alle som en eller annen gang har pustet inn samme luft som den norske favoritten.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Relativt sindig trener :ler: 

-Det viktigste var å komme først i mål, og det gjorde'n...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha utøverintervjuer, og jeg vil at Line Andersen skal stå for dem - mer enn det trenger jeg ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men først skal vi intervjue alle de som ble intervjuet før løpet om hvordan de har det nå....... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har storkost meg med de siste øvelsene på Landskytterstevnet i kveld. Stang og felthurtig er jo seriøst gode publikumsøvelser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt interesser i den retning... Men det var en helt greit fotballkamp i Irland i kveld :nigo: Hederlig omtale til ham som på twitter påpekte at Kasper og Jesper kommenterte, mens Jonathan sto for scoringene... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ut i 11.30-tiden, da så det ut som om regnet hadde gitt seg for en stund. Jeg ruslet i Slottsparken, satt og leste en stund hos Camilla Collett (takk til de to som reise seg og gikk da jeg nærmet meg, og dermed overlot med en tørr benk), var en tur i bruktbutikken og stakk innom og hentet ellos-pakke på vei hjem. Tre kvartal hjemmefra begynte det å dryppe litt, akkurat nok til at jeg fant fram paraplyen. Jeg kom hjem, åpnet verandadøren og dumpet ned i sofaen - da åpnet himmelen seg og det begynte å blåse opp. Timing vet jeg ingenting om... :filer: 

Fikentreet blåste faktisk overende på balkongen, så jeg tok det inn og satte potterosen ned på gulvet. Vurderte om jeg burde ta inn verandakassene, men det skal litt til at vinden får løftet dem ut av holderne - jeg sliter jo med det selv når jeg går inn for det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.8.2018 den 22.27, Daria skrev:

Rettelse:

01.08: En lest, to kjøpt.

Er ferdig med årets mest omtalte bok - Tante UlrIkkes vei. Jeg synes den var litt for lang - ikke minst fordi den er ideell for særemne, men over 400 sider er uoverkommelig mye for en del elever. (Men jeg skal kjøpe inn et par eks i pocket - de virker alltid mye tynnere enn de innbundne utgavene, og elever er lettlurte :ler: )

10.08: En lest, tre kjøpt.

Fant en Ali Smith-bok i brukthandelen i dag. Alle bøkene jeg holde på med for tiden (Westö, Clinton, Silkeveiene) er på over 500 sider, derav det lave lest-antallet...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg alltid gjort :vetikke: En veskebok eller to, minst en hjemmebok (forskjellen ligger gjerne i størrelsen...), alltid minst en sakprosabok og en roman og som regel en biografi, litt forskjellige nivåer - noen dager vil jeg bare lese noe enkelt, andre dager noe mer krevende. Kort sagt - noe til ethvert humør og enhver anledning... Nå holder jeg på med en roman (Westö), en selvbiografi (Clinton) og en historiebok (Silkeveiene), i tillegg til en tykk novellesamling, en essaysamling og flere diktsamlinger som alle mer langtidsprosjekter jeg dypper ut og inn av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig er løperen med manbun svensk... *overhodet ikke forutinntatt*

-Det blir svensken og dansken som går videre... *vente på resten av vitsen det hørtes ut som om kommentatoren la opp til* :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det har faktisk blåst ned - som i brukket rett av - et stort tre rett borti veien her   :overrasket: Jeg ha ikke hørt noe, jeg kom bare plutselig over et bilde i en nettavis og syntes det så så kjent ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gull til minstebror Ingebrigtsen, faktisk - det får neppe storebrødrene lov til å glemme med det første :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...