Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Apropos "rådgiver", er det den nye fancy tittelen for selgere? Så nemlig samme fenomenet på Finn... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De gir deg råd om å kjøpe produktet de pusher...? :vetikke: Det er jo egentlig et forsøk på å lure den de snakke med til å tro at de vet mer og har en høyere stilling enn de faktisk har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.8.2018 den 16.13, Daria skrev:

Hva har jeg sagt om det...? :fy_fy:

Fra forrige innlegg jeg skrev til nå, så har jeg lest alt da. Så jeg er på god vei tilbake til å ikke ta enkle snarveier. :nigo:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må\ være slitsomt å ha det så travelt...

Eksempel 1) Hun som begynte å pipe inn varene sine på selvbetjentkassen før jeg hadde fått tatt nettet mitt ned fra kroken eller begynt å flytte meg. Men jeg var ferdig med å betale, det holdt tydeligvis... (Ja, jeg slang en kommentar over skulderen på vei ut).

Eksempel 2) Sjåføren som sto midt i gangfeltet. Køen sto bom stille, men den ekstra meteren hun kom framover ved å stå i fotgjengerfeltet heller enn rett foran det var åpenbart viktigere enn framkommelighet for fotgjengere :rolleyes: Jeg kom meg rundt og mellom bilene mens jeg sendte stygge blikk og himlet på meg whiplash, han som kom bak meg med lastesykkel slet mer...

Men tenk på all tiden de sparte...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.8.2018 den 16.12, Daria skrev:

14.08: To lest, seks kjøpt.

Ferdig med Westö ( det er strengt tatt noen dager siden) og godt i gang med en  ny roman. På vei fra å ha tilbragt kvalitetstid med den på en benk i Dronningparken og i retning butikken kom jeg forbi et åpent antikvariat med billigkasser utenfor...

17.08: To lest, syv kjøpt.

Jeg gikk inn i bokhandelen for å se etter bursdagsgave til Skravla, og kom ut med en bok til meg. Fort gjort :plystre: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Imponert Jerle!

Innom her og leser jeg også, selv om det kanskje ikke legges igjen spor hver gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Daria skrev:

17.08: To lest, syv kjøpt.

Jeg gikk inn i bokhandelen for å se etter bursdagsgave til Skravla, og kom ut med en bok til meg. Fort gjort :plystre: 

Hva med meg da.... Skal jeg bare ligge her lizm... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh, mye vakre (eller "vakre") minner med Dan Børge på nrk1 nå. Sikkert flere av de medvirkende som mimrer om den gangen de hadde hår helt uten gråstenk... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke litt pinlig at Dan Børge sier Alexander Rein i stedet for Rein Alexander...? :vetikke: Eir Indrehaug i Talentianden, det husker jeg faktisk. Hun har jo fått en grei karriere etterpå... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde noen småplater fra matbutikken, de har forsvunnet i løpet av sommeren. Karamellene forsvinner litt i rykk og napp, når jeg kommer på at de er der - det var dette med å ha ting i ugjennomsiktige bokser med lokk :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det tomt! :opplyser:

Ble ikke kjøpt de enorme mengdene i sommer, og de varte overraskende lenge (til å være meg), grunnet redusert matlyst. Men nå er det slutt, og det tror jeg er like greit :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...