Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

(Ikke full som i det er fortsatt ledige seter. Promillediskusjonen kan ende på en helt annen konklusjon.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jenter på byen er jo litt søte... Overhørt på bussen:

-Jeg har glemt astmamedisiner min.

-Ok, da blir det ingen løping...

Jeg vet ikke helt hva eller hvem de skulle løpe fra eller etter, men det er godt de passer på hverandre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sitte på balkongen og spise vannmelon i 25 plussgrader er ikke så uvanlig - men jeg tror det er første gang det har skjedd kl 04.15...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er i kveld og natt mesteparten kommer, i følge yr - dette er bare en forsmak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hear ya... Dessuten, med ti grader og regn ville gjengen ved bordtennisbordet finne et annet sted å være irriterende høyrøstede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storbyweekend i over 30 grader tar på :daane:Har endelig tørket etter å ha vært konstant svett i større eller mindre grad siden tidlig torsdag morgen :svett:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 26.7.2018 den 15.58, Daria skrev:

Det eneste som faktisk frister å gjøre i denne varmen er jo å sitte i skyggen og lese...

26.07: Ti lest, ti kjøpt.

Ble ferdig med SATC-boka i går, og er 4 episoder inne i sesong to. Dagens fullførte er en essaysamling hvor forfattere skriver om museum de har besøkt - jeg blir både konkret reiselysten og mer generelt museumslysten av sånt...

29.07: 11 lest, 10 kjøpt.

Dessuten har jeg kommet meg gjennom første akt av pre-Broadway If/Then. Det er stadig like festlig at Stephen/Steinar gikk fra stor afromaerikansk bass til en liten tenor fra Hardanger... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Roadrunner skrev:

Storbyweekend i over 30 grader tar på :daane:Har endelig tørket etter å ha vært konstant svett i større eller mindre grad siden tidlig torsdag morgen :svett:

Jeg var og er ganske godt fornøyd med at det stort sett holdt seg under 25 grader da vi var der... Men ellers var det en fin tur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takket være Paracet, Ibux, Nobligan, Zymelin og Rinexin ble det en finfin tur. Hodepine, feber og andre symptomer har holdt seg unna, kun matlysten har vært litt tustlig (men det skyldes nok mye varmen også). Gått over 22.000 skritt daglig torsdag, fredag og lørdag, vært innom et par museer, på båttur, ruslet gatelangs og bryggelangs, truffet kjente og kost oss glugg på konsert. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I morgen kaller jobben - betyr det at jeg må vurdere å begynne å komme meg i seng før midnatt igjen...? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søvn er fint.... Håper den dukker opp her snart. Å legge vekk telefonen kan være en god start. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom meg i seng før 01 og sov før 02, men det var litt tidlig å skulle opp 07...

Feirer retur til jobb med å oppdage at noen bøker vi trenger er utsolgt fra forlaget, sånt er jo stas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...