Daria Skrevet 1. juli 2018 Forfatter #19201 Skrevet 1. juli 2018 To straffesparkkonkurranser på en kveld er litt i overkant for nervene mine... Særlig denne, hvor det bommes og reddes over en lav sko...
Daria Skrevet 1. juli 2018 Forfatter #19202 Skrevet 1. juli 2018 Der var det over, Danmark - så nært, men akk...
Skravla Skrevet 1. juli 2018 #19203 Skrevet 1. juli 2018 Det skjønte jeg på hyl og skrik i nabolaget... Som ble avsluttet med saftig bannskap.
Daria Skrevet 1. juli 2018 Forfatter #19204 Skrevet 1. juli 2018 Det har vært litt hyl og brøl her også - fra flere enn meg
Daria Skrevet 1. juli 2018 Forfatter #19205 Skrevet 1. juli 2018 (endret) Det virkelig imponerende er jo at etter 2x90 pluss 2x30 minutter, samt fem straffer, ligger fortsatt sveisen til keeper Kasper Schmeichel som den skal. Noen har et høyt forbruk av hårprodukter... Endret 1. juli 2018 av Daria
Rosalie Skrevet 1. juli 2018 #19206 Skrevet 1. juli 2018 Han har vel ikke spilt mer enn 2x45 og 2x15, pluss straffebe, da. Men jo, riktig så imponerende sveis.
Daria Skrevet 1. juli 2018 Forfatter #19207 Skrevet 1. juli 2018 Jeg har sett 2x90 + 2x30 minutter VM-fotball i dag, men unge Schmeichel spilte igrunnen bare den ene kampen, du har rett i det...
Daria Skrevet 2. juli 2018 Forfatter #19208 Skrevet 2. juli 2018 Da jeg gikk og la meg i går satt det en stor bille på stueveggen. Lurer på hvor den er nå...? 🐞
Skravla Skrevet 2. juli 2018 #19209 Skrevet 2. juli 2018 Ikke her - ikke der, men et eller annet sted.
Daria Skrevet 2. juli 2018 Forfatter #19210 Skrevet 2. juli 2018 (endret) Glimt fra en misantrops handletur, eller Det er alle andre som er problemet: 1.) En handlende, en ekspeditrise og tre plagg. Til sammen fikk de til følgende Ekspeditrisen må tilkalle en kollega for å få klargjort hvorvidt et plagg er på salg eller ikke Det må krangles på prisen på et plagg. Kjøper insisterer på at det hang på lavprisstativet, ekspeditrisen påpeker at det står noe annet på lappen, og at det må ha hengt feil. Kunden bestemmer seg til slutt for at hun ikke vil ha plagget likevel. Kunden taster feil kode. Kundens kort blir avvist. To ganger. Kunder finner ikke fram nok kontanter på første forsøk. En bak meg i køen (den begynte å bli lang) spør om de ikke kan åpne en kasse til, men for til svar at De fleste andre har gått til lunsj. Kunden får sin pose og går, og kommer tilbake etter ett minutt fordi ekspeditrisen har glemt å fjerne en alarm. 2.) Når du har sagt fire ganger til ungene dine at det ikke er lov å leke i rulletrappen og de bare fortsetter, er det på tide å gjøre noe mer konkret enn å bare stå og se på at de herjer. Du bør også gripe inn når de demonterer utstillinger og slenger ting på gulvet, og når de begynner å bli så store at de synes det er fryktelig gøy å stå i undertøysavdelingen og snakke høyt om pupper er det i alles interesse at du ikke tar dem med dit. (Og ja, alt dette var de samme to mødrene og deres ungeflokk). 3.) Hun la det ene plagget hun skulle ha på disken - og så gikk hun for å se på noe undertøy et stykke unna. Ekspeditrisen så litt forfjamset ut og gjorde sitt beste for å se ut som om det faktisk tok lang tid å brette sammen den ene toppen, men jeg, som sto bak i køen, sto og himlet med øynene. Ikke at jeg hadde det så travelt, men det er noe med å forvente at verden stopper opp fordi det passer deg... Men jeg fikk kjøpt meg både bher. et par singleter og solkrem - alt som sto på handlelappen (samtenkjoleviikketrengeråsnakkeomdessutenvardenpåsalg). Kofferten er hentet opp fra kjelleren, nå gjenstår bare å fylle den... Endret 2. juli 2018 av Daria
Daria Skrevet 2. juli 2018 Forfatter #19211 Skrevet 2. juli 2018 (endret) Kofferten er nesten ferdig pakket og alle de vanskelige valgene er tatt (tror jeg. Jeg har tatt et par sandaler ut igjen og erstattet dem med noen andre sko, men nå tror jeg at jeg er enig med meg selv.). Har nesten bestemt meg for veske også, og funnet fram det meste av det som skal i den, samt det som skal i håndbagasjen. Det har sine fordeler å ikke måtte åpne kofferten inne på en trang lugar... Nå: Fotball og vannmelon ⚽ 🍉 Endret 2. juli 2018 av Daria
Daria Skrevet 3. juli 2018 Forfatter #19212 Skrevet 3. juli 2018 Søpla er kastet, blomstene overvannet og melkerestene tømt ut - da er det vel bare å lukke kofferten, dobbelsjekke at det viktigste (pass, penger, telefon) er med og komme seg avgårde...?
Roadrunner Skrevet 3. juli 2018 #19213 Skrevet 3. juli 2018 God tur! Kos dere masse Og la det være litt igjen av byen til vi kommer om ca 3 uker da
Daria Skrevet 4. juli 2018 Forfatter #19215 Skrevet 4. juli 2018 Køben dag 1: Brunsj på stamstedet, is i torvhallerne, te, bøker, bling (tukan-øredobber! )og en jakke innkjøpt.
Daria Skrevet 6. juli 2018 Forfatter #19216 Skrevet 6. juli 2018 Flater ur på hotellet etter en lang dag. Kirker og slott, gatevandring og kafeer og muligens en liten anelse shopping...
Daria Skrevet 6. juli 2018 Forfatter #19217 Skrevet 6. juli 2018 For et fantastisk lekkert mål av Belgia! ⚽
Rosalie Skrevet 6. juli 2018 #19218 Skrevet 6. juli 2018 Jeg visste ikke at prins Harry var så god i fotball! Og at han har dobbelt statsborgerskap...
Daria Skrevet 6. juli 2018 Forfatter #19219 Skrevet 6. juli 2018 Kan egentlig ikke si jeg la merke til det Men spennende kamp, det er mulig vi ble en smule høyrøstede underveis...
Daria Skrevet 7. juli 2018 Forfatter #19220 Skrevet 7. juli 2018 Mett & belåten Middagen ble fulgt av en rusletur ned mot Strøget, hvor vi fant en jazzkonsert på Højbro plass og slo oss ned på en uteservering i nærheten. Nå er det opp til Kroatia å sørge for en god avslutning på dagen...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå