Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har vært på,IKEA i dag. Utrolig hvor mye rart man kommer på at man skulle hatt når man går runden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.6.2018 den 21.41, Daria skrev:

27.06: Åtte lest, fire kjøpt.

Sarah Milllican er ferdiglest, så da er Skravlas ferielektyre klar :ler: 

20.06: Ni lest, fire kjøpt.

Oslo-lesingen fortsetter, den første i Tove Nilsens Bøler-kvartett er lest. Med en dag igjen av måneden er det vel trygt å fastslå at jeg definitivt har lest mer enn jeg har kjøpt - i tillegg at jeg har sortert ut en bunke jeg strengt tatt ikke trengte å ha stående. Godt å ha litt å gå på - jeg vet om noen bruktbokhandlere i Køben... :plystre: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ungen ble født til lyden av Sommernatt ved fjorden, burde han jo ha fått navnet Hans (Jæger). Eventuelt Ketil (Bjørnstad)...

Oi, Helene Bøksle er ganske sprekkeferdig. Sprekt å stille på konsert to uker før termin. *ser KORKs ønskekonsert*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Daria skrev:

Hvis ungen ble født til lyden av Sommernatt ved fjorden, burde han jo ha fått navnet Hans (Jæger). Eventuelt Ketil (Bjørnstad)...

Oi, Helene Bøksle er ganske sprekkeferdig. Sprekt å stille på konsert to uker før termin. *ser KORKs ønskekonsert*

Så hun er ventende.... Tenkte at det må hun da være og her var bekreftelsen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rosalie skrev:

Jeg har vært på,IKEA i dag. Utrolig hvor mye rart man kommer på at man skulle hatt når man går runden...

Det har jeg også.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Skravla skrev:

Så hun er ventende.... Tenkte at det må hun da være og her var bekreftelsen. :ler:

Hun sa det selv - det var derfor jeg visste så nøyaktig :ler: Men at det var noe på gang var det jo ingen tvil om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil høre Kork spille....hvem som har ønsket og hvorfor er ikke noe krav fra min side.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du lider også av en viss allergi mot publikum-koseprat i konsertsituasjoner? :fnise: 

Ingen allergier mot Didrik som smørsanger på italiensk, derimot... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og det er så øvd inn og repetert denne publikumskosepraten at alt av naturlighet forsvinner og alt jeg hører er "vi tar det igjen fra blomstene"...... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

-Nei, men hvem er det som  kommer her?

-Det er fortsatt fra NRK, vi har vært her en time allerede og gått opp og ned hagegangen din, og du har visst at vi kom i to uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jo litt av ulempen ved å ha vært på nrk-innspillinger, prøveframsyninger osv.... noe av magien forsvinner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeviseslåtten er så stilig - men jeg tror faktisk jeg holder en knapp på Håvard Gimses soloversjon på Oscarshall i fjor. Skjønt, når han drar fram den store gongongen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...