Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

🍵:kaffekopp:Men det er jo feil at kaffekoppen er så mye større - det skal da være omvendt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan jeg fremme krav om at baren enten skal lukke døra eller skru av musikken...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Daria skrev:

Kan jeg fremme krav om at baren enten skal lukke døra eller skru av musikken...?

Det bør være mulighet for begge egentlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Daria skrev:

Du vet, jeg kan alltids ofre meg og gi noen av dem et godt adoptivhjem... 

Hmmm... tviler ikke. Særlig et i rosa/brunt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Daria skrev:

Du vet det ville kle kjolen min...

Men er det grunn god nok? Det er jo stort til meg, så du vil jo drukne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er svømmedyktig - hvis jeg leter litt, tror jeg til og med jeg har en svømmeknapp å vise fram...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

My bad - det er ikke baren som står for kveldens musikalske innslag. Det er gjengen ved bordtennisbordet som har med musikkspiller ogt tar det for gitt at hele nabolaget setter pris på det... :rolleyes: Nei, klokka er ikke 23, men det er vel lov å tenke og ta litt hensyn til at man ikke er alene i verden likevel...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe av problemet med å sette opp sånne samlingssteder. Baren kan man sende inn klage på og ting kan/vil skje om det er brudd på reglene. Men med bordtennisbordene må man stole på folks evne til refleksjon og den finnes ofte ikke... Eneste måtte være å klage for å få de fjernet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Daria skrev:

My bad - det er ikke baren som står for kveldens musikalske innslag. Det er gjengen ved bordtennisbordet som har med musikkspiller ogt tar det for gitt at hele nabolaget setter pris på det... :rolleyes: Nei, klokka er ikke 23, men det er vel lov å tenke og ta litt hensyn til at man ikke er alene i verden likevel...?

Musikkspiller :hoho: Nå så jeg for meg sveivegramofon, ass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har prøvd seg med å sette opp oppslag om at det ikke skal brukers etter kl 23. Jeg har jo vært ute og kjeftet på folk som spilte klokka ett om natta - de så overrasket opp og lurte på om det bråkte... :murvegg: 

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Rosalie skrev:

Musikkspiller :hoho: Nå så jeg for meg sveivegramofon, ass.

De har noe som spiller musikk .- jeg er i grunnen mindre interessert i akkurat hva det er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal tilbake til tidlig i 20-årene i morra. Drar med meg gamlingen jeg bor sammen med på Eminem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tok de med seg bråket sitt og gikk - så nå hører jeg musikken fra baren istedet. Men den er ikke så høy, så her burde det være mulig å overdøve med eget valg. 

Jeg hørte Arve Tellefsen spille en nydelig sats fra en sonate av César Franck i vinter. Både stykket og komponisten var ukjent for meg, så min glede var stor da sonaten dukket opp på Hovedscenen-konserten med Charlie Siem nylig (ja, den har blitt spilt noen ganger...) Han kan godt spille den på konserten i Oslo i november...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 minutter siden, Rosalie skrev:

Jeg skal tilbake til tidlig i 20-årene i morra. Drar med meg gamlingen jeg bor sammen med på Eminem.

Dere blir ikke alene der, har jeg skjønt... Selv sikter jeg meg nok heller inn på romansekvelden til operaens sommerkurs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...