Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Lucky you... Du får komme nedover hvis det blir for ille, her tar det ikke av før utpå kvelden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Foreløpig bare lydprøver tror jeg. Får se hva som skjer når det faktisk starter. Men mulig jeg kommer i kveld.... 

 

Men jeg orker verandaliv selv nå midt på dagen. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har pottet om litt planter, inkludert potterosen jeg kjøpte til påske og som fortsatt lever i beste velgående (*stolt*) og en løk som hadde klart å få så lange skudd i grønnsaksskuffen at den skal få et forsøk med potte og jord. Husfreden jeg kjøpte samtidig med potterosen lever faktisk også fortsatt (og skal få litt vann etterpå, ser jeg...), det er vanligvis to planteslag med svært begrenset levetid her i huset...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4-3! To minutter på overtid, to minutter igjen... *aner mye argentinsk neglebiting*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så nært, så nært - Argentina hadde en stor sjanse i siste sekund... Men Frankrike videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om de har flyttet hele Voldsløkka. Bare litt fjern dunking når jeg står ute.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinden snudde?

Her utgikk romansekonsert til fordel for lat dag og dobbel fotballdose. Den første kampen var jo helt vanvittig, og jeg blir jo ikke lei meg når nrk tar seg tid til en hel times ettersnakk med Jo Nesbø (en Nesbø snakker fotball på nrk igjen - nesten litt vemodig...), Carl-Erik Torp og Aleksander Schau. Selv om sistnevntes hyppige bruk av ordet makaløs gjør at jeg stadig har mormonere i hodet... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis litt snuing her ja...

 

Masse jubel må så mulig det store trekkplaster er underveis. Litt mer lyd også. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erna Solberg står fram i Aftenposten som Eninem-fan. Skandaløse rappere er ikke lenger hva de var... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor roper alle i fotballsendingen til tv2, både reportere og gjester? Hos NRK stoler de på at det de har å si er nok til å holde på oppmerksomheten...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyskland. Portugal. Argentina. Spania. Det har vært et ganske heftig favoritt-mannefall så langt i vm. Spenstig redning den russiske keeperen hadde av den siste spanske straffen i dag - jeg er fortsatt litt usikker på om det var ren flaks eller pur beregning, eller et sted i mellom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...men det hjelper jo ikke når Kroatia får svare umiddelbart... Men fire minutter - to mål - dette kan bli gøy :ball: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med under to dager igjen til avreise ( :hoppe: ) er det på tide med de klassiske pakkevurderingene. Hvor mange skjørt, kjoler og topper trenger man egentlig for åtte dager? (Noe shopping må påregnes...) Hva med vesker og sko (sandaler, primært, med den værmeldingen)? (Ditto - vi skal jo en tur på Deichman...) Holder det med den ene boka jeg skal ha med - den er jo lang nok, men hva om jeg føler for litt variasjon? (igjen - dere vet...) Kort sagt - same procedure... :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoho:

 

Same procedure... Har ikke funnet frem kofferten men er ganske enig med meg selv i hodet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt mer i Inger Hagerup-modus ennå - To tunger har mitt hjerte / To viljer har mitt sinn :fnise: 

Pakke i morgen ettermiddag, tenker jeg - skal bruke formiddagen til å jakte BHer i varmen... Trenger et par til av dem i kofferten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir pakking I morgen her også. Og litt tirsdag formiddag. Må vaske noe klær i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...