Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Til ære for sauen og andre uten svt. Jeg skal ikke påstå at det er årets beste bidrag fra svenskene, men det er jo det mest minneverdige :ler: 

(Nei, det er ikke et ekte dansband. Ja, det er en komiker i front...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Daria skrev:

Til ære for sauen og andre uten svt. Jeg skal ikke påstå at det er årets beste bidrag fra svenskene, men det er jo det mest minneverdige :ler: 

(Nei, det er ikke et ekte dansband. Ja, det er en komiker i front...)

:skratte:

Men er det et reelt bidrag?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Daria skrev:

Javisst - de kom ikke engang på sisteplass i finalen...

Synes vi kunne sende slike litt ironiske bidrag jeg... :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jo vært litt gøy :jepp: I stedet sender svenskene nok en gang en kjekk ung mann, med en låt jeg ikke kan huske å ha lagt merke til i delfinalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ah, det var ham med epilepsiframkallende bakgrunner og jeg-tror-jeg-er-Michael-Jackson-falsett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fagottkoret begynner jo å få noen mgp-finaler under beltet - men hvorfor alltid i munkekutter...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir fallhøyde, det... Hadde håpet på Rebecca, men samtidig tror jeg nok Rybak har større mulighet til å havne høyt i den internasjonale finalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier jo litt om MGPs nedslagsfelt, eventuelt om twitters brukere, ar både #nrkmgp og #melfest trender på twitter UK i kveld :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, Daria skrev:

Til ære for sauen og andre uten svt. Jeg skal ikke påstå at det er årets beste bidrag fra svenskene, men det er jo det mest minneverdige :ler: 

(Nei, det er ikke et ekte dansband. Ja, det er en komiker i front...)

:skratte: Tusen takk, Daria. En god latter før sengetid er medisin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan jo i beste fall håpe på repriseplassering fra sist, alle andre alternativer er nedover... Men lettbeint og fengende sak sett i MGP-sammenheng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johnny Logan har jo klart det... Rybak har fordelen av et kjent navn og ansikt og en fanbase, ikke minst østover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

...og så zappet man over til avslutningen av Århundrets stemme. De har neppe hatt mange seere i dag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Daria skrev:

...og så zappet man over til avslutningen av Århundrets stemme. De har neppe hatt mange seere i dag....

Har tatt opp :opplyser:

Nå er det natta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære lille hvem-du-nå-er uten stemme og fortsatt med nøttene altfor høyt oppe til å høre hjemme i dette selskapet - gutta i  Backstreet Boys ville ikke bli sett døde i den grilldressen der. Og når du ikke engang har moden nok stemme til å takle I want it that way, er et vanskelig å se for seg at du kan imponere med noe annet heller... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Roadrunner skrev:

Har tatt opp :opplyser:

Nå er det natta...

Jeg fikk sammedraget, tror egentlig det holder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...