Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

-Hvis du ikke er på laget i morgen?

-Da får jeg i det minste sett kampen mellom United og Liverpool - det er jo en liten trøst...

Daniel André Tande finner lyspunkt der han kan  :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Antydning til tårer når Mikko Kokslien takker for seg i Kollen? Vet jeg ingenting om... :riste: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommentatorene spekulerer i hvordan en av de tyske kombinertløperne klarer å ha både idrettskarriere og tre barn. Jeg vil gjette på at kona hans har og er mye av svaret - og at hun sannsynligvis har en mer slitsomme tilværelse enn ham...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Det er mye gul is i utforløypa, sier Aamodt. Jeg velger å tro at gul is er noe helt annet enn gul snø og vil ikke forfølge det videre... :digge::briller2: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Daria skrev:

-Det er mye gul is i utforløypa, sier Aamodt. Jeg velger å tro at gul is er noe helt annet enn gul snø og vil ikke forfølge det videre... :digge::briller2: 

Såkalt dugnad i Kvitfjell???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er et forhåndsvarsel: Om en drøy time begynner finalene i både norsk og svensk MGP. Dette faktum vil høyst sannsynlig prege aktiviteten i området i flere timer. Sarkasme, spydigheter og kritikk av varierende saklighet må påregnes. :opplyser: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Daria skrev:

Dette er et forhåndsvarsel: Om en drøy time begynner finalene i både norsk og svensk MGP. Dette faktum vil høyst sannsynlig prege aktiviteten i området i flere timer. Sarkasme, spydigheter og kritikk av varierende saklighet må påregnes. :opplyser: 

Tipp topp! Bare å kjøre på :nigo:

Godt å høre at du ikke er innblandet i beruset kaos etter ski-festivalen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som skjer oppe i Kollen er jo helt vilt - jeg har vært der så mange ganger og aldri opplevd noe liknende. Mye folk og lange køer, ja, og alltid noen som har drukket mer enn de burde, men aldri noen store problemer. Hørte det var snakk om at et par hundre mennesker hadde begynte å gå nedover mot byen i t-banesporet - hva feiler det folk?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så til kveldens hovedtema, og jeg konkluderer med at Kåre Magnus ikke bør synge offentlig mer enn strengt nødvendig (og det er det vel svært sjelden...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Badedrakt og høye støvler - se, jeg er nesten Beyonce! Eller ikke... Dessuten mener jeg har nedlagt forbud mot rapping i MGP før - hvorfor hører aldri noen på meg...? :snurt: Pluss for velkledde dansere, da. (Burde jeg forresten skamme meg over at jeg måtte sjekke google for å være sikker på at jeg stavet Beyonce riktig...? :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt det før, men Alexander hvahannåheter må være artisten med minst karisma og utstråling noensinne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm... Får liksom ikke satt helt ord på dette jeg. Så mye man kan mene om mangt når det gjelder MGP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ida Maria har rappet bunnlinjen sin fra Simon & Garfunkel - You can call me Al - og scenedekor og antrekk fra den japanske kunstneren som stilte ut på Henie Onstad i fjor. Teksten bør hun derimot ha fått godt betalt for å i det hele tatt vurdere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som synger på svt nå (ja, jeg zapper) har stjålet sitt sceneantrekk fra Stellas forrige MGP-opptreden . og vi husker jo hvor bra det gikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...