Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men alvorlig talt, ikke bare er ikke den guttehvalpen der århundrets stemme, han er ikke engang kvarterets stemme... Nasal mumling, det er tv-underholdningen sin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser smashing ut, men det høres jo ut som om hun har forstoppelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jannike Kruse som synger musikal er er jo rått parti... At underbevisstheten min var så klar for at hun skulle synge den på nynorsk at det oppsto et øyeblikks forvirring da hun ikke gjorde det, er bare en gammel teaterskade :plystre: 

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorte får avsløre kveldens mest spennende sak i God kveld, Norge - Vi har fått være med en norsk kjendis som har operert nesa! Ganske nølende og forvirret applaus fra publikum...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det nydelig ute :sol: Skikkelig varme i sola - hadde jeg tenkt på å ta med en bok kunne jeg innledet lese-ute-på-tur-sesongen :ac: I en lun krok fant jeg til og med spirer - våren er i kjømda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny måned!

Status 05.03: Null lest (men jeg gjør stadig framskritt i russisk historie), en kjøpt (Fretex. *sier ingenting om de som er underveis fra bokklubben - de teller ikke før de er i hus...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I'll do my very best...Nå er det jo spådd både sol og plussgrader framover (riktignok ikke samtidig, men det er jo ikke så nøye...), så da burde det sette fart på ting snart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bokklubben har sendt leveringsbekreftelse på den første av bøkene jeg bestilte forleden. Nederst i mailen har de hjelpsomt lagt inn et "De som kjøpte denne kjøpte også"-felt med fem bøker - to av dem utgjør resten av denne bestillingen, de tre andre har jeg kjøpt tidligere... :plystre: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tom Hilde legger opp. Forståelig, men litt vemodig. Hvem skal fjase i alle intervjuer nå...? :fnise: 

Av andre, mer positive hoppnyheter er jo meldingen om at FIS ønsker at verdenscuprennene for menn og kvinner skal samordnes, som de gjør i de andre skidisiplinene. Flere renn, flere storbakker og mer oppmerksomhet :tommelopp: Dessuten - nesten like gledelig :fnise: - Richard Freitag har tatt barten :tronderbart: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Darias rojale opplysningtjeneste kan melde at en ny prinsesse kom til verden i Sverige i natt :babyjente: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Daria skrev:

Darias rojale opplysningtjeneste kan melde at en ny prinsesse kom til verden i Sverige i natt :babyjente: 

Hvor var Darias rojale opplysningstjeneste kl 06:50 i morges? Jeg stod opp en time senere enn vanlig, allikevel måtte jeg lese denne nyheten selv, i en helt ordinær nettavis :jolie:

 

 

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Roadrunner skrev:

Hvor var Darias rojale opplysningstjeneste kl 06:50 i morges? Jeg stod opp en time senere enn vanlig, allikevel måtte jeg lese denne nyheten selv, i en helt ordinær nettavis :jolie:

 

 

I drømmeland?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har da aldri sagt at jeg skal være først ute med opplysningene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.3.2018 den 11.50, Daria skrev:

Ny måned!

Status 05.03: Null lest (men jeg gjør stadig framskritt i russisk historie), en kjøpt (Fretex. *sier ingenting om de som er underveis fra bokklubben - de teller ikke før de er i hus...*

Status 09.03: En lest, to kjøpt.

En bibliomemoir fullført, en bokklubbestilling ankommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...