Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Legen mente det var bedring å spore, mindre bevegelse i krystallene. Jeg kan ikke si at jeg har merket så mye til den bedringen i det siste, men det trenger visst ikke være noen motsetning der, så da satser jeg på at hun har rett. Trappe opp litt hjemmeøvelser og time hos fysio om fire uker. Jobben får vente en stund til - når halvannen time på kafé i nabolaget med Rosalie er det jeg klarer, er det et stykke igjen til tre timer med elever samt en times reisevei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De krystallene har virkelig bestemt seg for å plage deg skikkelig... God bedring. :klem:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan melde at ryktene om sprengkulde er betydelig overdrevet - ullgenser + ulljåpe + sjal + sol = varmt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var plutselig vannløs i et par timer, sannsynligvis en sammenheng med graverarbeidene utenfor. Forhåndsvarsle? Nei, hvorfor det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der var man vannløs igjen... :rolleyes: Overhørte en nabo rope ned og spørre hvor lenge det ville være borte - Nei, en halvtime, times tid... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-Hadde jeg visst hva som skjedde, skulle jeg gjerne svart på det... Men det var mye vondere for meg enn det var for dere.

Joda, jeg tror egentlig Daniel André Tande på det...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg lurer veldig på hva som skjedde med Daniel Andre Tande.... Har tilbragt dagen med tre småtroll. Og intet annet enn Nemo var å se på skjermen der i huset. 

*iler for å Google etter svar*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe verre enn at han hadde et sjokkerende dårlig førstehopp, som reporteren som intervjuet ham mente det hadde gjort vondt å se på... - Det er jo nesten Kasakhstan! var karakteristikken fra nrks sjokkerte kommentator :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på det nye Århundrets stemme-konseptet til Tv2 - det liker påfallende på en Stjernekamp-kopi. Men man kan jo gi det en sjanse...

Av de "ti av våre fremste artister" kjenner jeg med litt godvilje til fem, for et par av dem vil det si at jeg har hørt navnet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ivar Dyrhaug, jo... Lurer på hvor deilig det er å etter årevis med Beat for Beat å faktisk få lov til å mene noe om det som framføres...? :ler: Og jeg er ikke like overbevist som programlederen om at han blir lett å imponere - vi skal ikke glemme hvor mange års fartstid han har fra musikkbransjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zapper mellom tv2 og mello på svt - det gjenstår å se hvor den musikalske kvaliteten er høyest i kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To latino-dansenumre hos svenskene - burde egentlig ikke det være forbudt for nordiske land å stille med sånne bidrag...? Han ene ser ut til å kunne påberope seg en viss tilknytning til området, men det blonde neket i knallgul silke-treningsdress kan neppe ha noen unnskyldning for noen del av nummeret sitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart - når nrk hadde en Norgesbasert amerikaner, kan jo ikke tv2 være dårligere... :rolleyes: Men han er kveldens beste så langt, det skal han ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

-Denne låta [Satisfaction] handler ikke bare om sex, den handler om en ung Keith som er dritt lei av reklame-tv -var dette kanskje feil kanal å si det på...?

Ivar Dyrhaug :hoho: 

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og igjen må man stille spørsmålet: Hvor surt er det egentlig lov å synge på tv - selv når det handler om MGP...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte starte Århundrets stemme forfra siden jeg var litt sent på'n. Ikke helt sikker på hva jeg mener ennå. Enig i betraktningen din - ligner veldig på Stjernekamp. I stedet for ulike musikalske sjangre er det ulike musikalske tiår... Inkludert ivrig programleder, litt generell informasjon om tiårets dingser og eget dommerpanel. Jau... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns - det lille jeg har hørt av dem - at dommerene her faktisk er hakket bedre. Men dette med å dele programmet i to for en 40 minutter lang(!) pause for nyheter er jo døden, sannsynligheten for at jeg skifter kanal og glemmer å vende tilbake er stor...

Er litt spent på de to første tiårene, da - hvor mange hitlåter er det på ta av fra 1910-tallet...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...