Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Daria skrev:

Jeg fikk sammedraget, tror egentlig det holder...

Redd for det... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal ikke spekulerer - det er jo ikke lov på KG - men en godt voksen deltaker i nevnte program ser jo ut som om ansiktet hennes ikke bare er naturens verk lenger... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tande! :strix: Lite er større enn norsk seier i Kollen - og ekstra gøy når det blir i begge konkurransene. Maren Lundby er jo helt vanvittig i år - årverste denne sesongen er noen andreplasser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et skøytedrama! Gullfeiringen var i gang - og så faller han! :hakeslepp: Edel Therese Høiseth som sitter og gråter - hun var vel ikke den eneste :trist: Kudos til nederlenderen som vant på grunn av det, han var åpenbart glad, men holdt jubelen litt i sjakk - man vil jo ikke vinne på den måten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Det er ikke verdens beste liga, det er ikke verdens varmeste liga - men det er vår liga.

God introduksjon til FotballExtra og eliteseriestart i snøføyka :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem kunne vel ha forutsett at det å spille fotballkamp i Bodø i mars kunne by på problemer... :rolleyes: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det må jo ha kommet som en skikkelig overraskelse. 

 

Men norsk fotball pleide da ikke å starte så tidlig før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De utvidet jo serien med to lag for noen år siden, europacupene blir stadig mer omfattende og tar mer plass og tid, det er VM i år og for noen aktører er det så vidt jeg har skjønt også et mål om en kortere vinterpause. Det henger igjen sammen med europacupene og andre internasjonale kamper - resten av Europa har jo sesong fra august til mai. Du må jo forstå at det er mye viktigere å kunne leke litt internasjonalt er mye viktigere enn hva som er praktisk for det store flertallet av klubber, spillere og publikum... :rolleyes: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Schlierenzauer ble spurt av nrk om sin stigende form og forklarte det med at han var jo i Holmenkollen - og tagger bildet fra dagens renn #norwaymysecondhome. Han er jo søt... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg selvfølgelig være forsiktig med å mene noe om hvordan det kjennes å være mann på hverken den ene eller den andre måten, men å kjenne seg groggy i lysken var et interessant uttrykk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Daria skrev:

Nå skal jeg selvfølgelig være forsiktig med å mene noe om hvordan det kjennes å være mann på hverken den ene eller den andre måten, men å kjenne seg groggy i lysken var et interessant uttrykk...

:hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier kanskje mest om hvilket hode tv2-kommentatoren som sa det vanligvis tenker med...? :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sies at man skal ha en drink til hvert bein... mulig det havner i lysken om du tar den tredje? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

-I believe you're blushing. mr big artiste. I can't imagine monsieur Monet blushing...
-He does landscapes!

:fnise:

Så nydelig Kate Winslet var - bare tanken på at hun ble kalt overvektig i britiske aviser etter den scenen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...