Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg får stadig mer respekt for Knut Arild Hareide - i denne saken framstår han virkelig som en mann med anstendighet, moral og ryggrad. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Daria skrev:

Jeg får stadig mer respekt for Knut Arild Hareide - i denne saken framstår han virkelig som en mann med anstendighet, moral og ryggrad. 

Vldig enig. Han har alltid tidligere flydd under radaren, men nok var tydeligvis nok.

Kloke ord fra Bondevik: «Sylvi Listhaug (Frp) kunngjorde i dag at hun trekker seg, og sa samtidig at hun har opplevd hele saken som en heksejakt, der målet var å «kneble ytringsfriheten».

– Jeg synes det bare viser hvor riktig og viktig det var at hun måtte slutte som justisminister. For hun har ikke skjønt hva debatten har handlet om, sier KrF-nestor Kjell Magne Bondevik.

Bondevik mener saken ikke dreier seg om ytringsfrihet.

– Det gjør jo ikke det, det dreier seg om anstendighet, sier Bondevik, som understreker at han er imponert over Hareide.»

https://www.nrk.no/norge/bondevik_-_-det-dreier-seg-om-anstendighet-1.13970782

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Daria skrev:

Dagens dings på Antiques roadtrip: En muffevarmer. I kategorien for ting det aldri ville falt meg inn at fantes...

Alt man ikke visdte at man trengte. :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel bare Listhaug selv som innbiller seg at dette handler om ytringsfrihet... Men hun innbiller seg jo stadig at hun tilhører grasrota, ikke eliten, selv som statsråd, så hennes virkelighetsoppfatning er jo noe forvridd sånn generelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.3.2018 den 10.32, Daria skrev:

Jeg får stadig mer respekt for Knut Arild Hareide - i denne saken framstår han virkelig som en mann med anstendighet, moral og ryggrad. 

Jaa! :strix: 

Han er helten min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har integritet - det er en egenskap som blir stadig mer sjelden i norsk politikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser opptak av første episode av Stjärnornas stjärna - TV4s svenske versjon av Stjernekamp. Ikke overraskende gruser Petra Mede (med Edward af Silén som manushjelp) Kåre Magnus Bergh i programlederrollen... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tikker inn stadig nye mail om en fyr som visstnok prøver å legge meg til på LinkedIn - bare så pussig at jeg aldri har registrert meg der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny katalog fra Nynorsk antikvariat i innboksen - sånn går man på en boksmell før frokost :plystre: Men hvordan skulle jeg kunne stå imot et hefte med revysanger fra Chat Noir, utgitt i 1920...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.3.2018 den 17.09, Daria skrev:

Status 19.03: Tre lest, fire kjøpt.

En fra bokklubbestillingen er ferdig, en påbegynt.

Status 22.03: Tre lest, åtte kjøpt.

Dette er vel å merke ikke inkludert bestillingen fra tidligere i dag - de teller ikke før de er fysisk i hus...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sol, det er varmt nok til å sitte ute, det lukter våt jord og fjorårsløv, det er mer grus enn is på veiene - jeg tror jammen det kan kalles vår! :sol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎22‎.‎03‎.‎2018 den 14.27, Daria skrev:

Status 22.03: Tre lest, åtte kjøpt.

Dette er vel å merke ikke inkludert bestillingen fra tidligere i dag - de teller ikke før de er fysisk i hus...

Så da håper man på april? :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

...eller i det minste på at jeg får fullført en bok eller tre til før de kommer, så statistikken ikke får fullt så mye slagside... :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Daria skrev:

Jeg fant snøklokker og krokus ute :hoppe:

Jeg har sett krokus i dag jeg også! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går fort når smeltingen først er i gang :jepp: 

 

Nydelig ballett aften i operaen, nå ser jeg slutten av Århundrets stemme - nok en gang kjenner jeg at oppsummeringen igrunnen er nok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...