Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

39 minutter siden, Daria skrev:

Første dag jeg har tatt sjansen på å gå ut med sko - så deilig! Fant endelig årets første hestehov også, og de ble vårblomstene jeg ikke vet hva heter, men som ikke er scilla...

Så tidligere i år har du gått har du gått barbeint? :hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Århundrets stemme på tv2 skal i kveld ta for seg 2000-tallet. Må vi ta en prat om definisjonen av et århundre...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for en ikke reklamefinansiert almennkringkaster - klassisk musikk som lørdagsunderholdning hadde neppe vært aktuelt uten...

Jeg følger opp med te, marsipan og brodering og føler meg riktig som en dame i min beste alder :fnise:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 år, spiller prestisjefylt solistkonkurranse med Kork i direktesending på nrk1 lørdag kveld:

-Det er kjempegøy! Jeg bare koser meg!

:daane:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umiddelbart Nytt på nytt-flashback når Ingerid Stenvold snakker om blåseinstrumenter og nachspiel - både hos meg og hos henne, så det ut til :rulle: 

 

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo være lov å si at Alexander Rybak aldri har vært noen stor vokalist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

49 minutter siden, Daria skrev:

15 år, spiller prestisjefylt solistkonkurranse med Kork i direktesending på nrk1 lørdag kveld:

-Det er kjempegøy! Jeg bare koser meg!

:daane:

Europa-finale, solistkonsert under festspillene i Bergen og et stipend på 100 000kr. Tror ikke kvelden ble noe mindre gøy nå... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så på den siste delen - og med "så på" mener jeg at det sto på mute mesteparten av tiden... Min favoritt er Ivar Dyrhaug, et sier egentlig det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom nettopp hjem og skrudde på tven for å se hvordan kampen gikk - med litt bange anelser, RBK har jo ikke akkurat hatt en strålende seriestart, mens Molde har tre strake. Ingen grunn til bekymring - 4-0! Lekestue! :nigo: Ryktene om krise er strekt overdrevne... :ball: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hver gang jeg ser en tråd - særlig i samlivs. eller datingforumet - med overskriften "Overreagerer jeg?", er mitt første instinkt å gå inn og svare JA!. At jeg ikke har lest innlegget har ingenting med saken å gjøre, i minst 90% av tilfellene vil det være det rette svaret... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

...og der hadde hun skummet gjennom :ler: Abonnementet er stort i år - ti forestillinger. Det bure jo bety færre tilleggsbesttillinger... 

Men ingen svensketenor :grine: Får ta til takke med en svenskebaryton - man må jo få med seg Peter Mattei...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny lesemåned! Status 10.04: To lest, ingen kjøpt.

I årets første kvartal leste jeg 20 og kjøpte 27 bøker - og av de 27 har jeg lest 7 og er godt i gang med en til. Langt foran målet om å lese en i uka :ac: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...