Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er godt mulig at Klimataria er et utmerket navn på en restaurant på gresk, men alt jeg leser er klimakteriet, og det gjør meg igrunnen ikke så fristet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

I dag har jeg solgt instrumentet mitt. Var vanskelig, siden det at jeg eide instrument var siste halmstrået ift å kunne spille igjen. Men det går jo ikke, dessverre, klarer ikke å kombinere jobb og korps pga hersens sykdommen. Men - jeg fikk mer for det enn jeg betalte for det. Det er digg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penger inn og støvsamler ut er jo en god kombinasjon, selv om det er litt vemodig å måtte gi det opp. Kanskje ikke det enkleste instrumentet å kosespille på for seg selv i en blokkleilighet heller... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjenoppdager jo gammel spilleglede og -evner for tiden - keyboard med volumkontroll og øretelefoner er Guds gave til blokkboere (både de som spiller og naboene deres :fnise: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært snill og hjelpsom og gjort gode gjerninger i dag. Jeg forklarte en mann veien til Kielferga (han spurte) og en syklist hvor sykkelfeltet var (helt ubedt). Dessuten har jeg igjen bidratt til at Coop skal bli kvitt overskuddslageret med påskegodt og har et variert utvalg egg i kjøleskapet - dragéegg, mandelegg, marsipanegg og sjokoladeegg. Men vanlige hønseegg glemte jeg visst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Daria skrev:

Jeg gjenoppdager jo gammel spilleglede og -evner for tiden - keyboard med volumkontroll og øretelefoner er Guds gave til blokkboere (både de som spiller og naboene deres :fnise: ).

Jeg har Silent Brass, da. Har nok reddet meg fra å bli uvenner med en del naboer opp igjennom. :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kveldens dokumentaranbefaling:

Debutanter fra 1939 mimrer om ball og danser, livet, krigen og kjærligheten - her kommer gullkornene tett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvangivelsen er levert - nesten to uker før fristen! :daane: Vanligvis leverer jeg utpå kvelden den 30... Ikke fordi det er så krevende eller tar så langt tid, men man gjør jo ikke joe før man må :fnise: Det er jo det samme med jobbsøknader og var mistenkelig likt også den gangen jeg hadde skoleoppgaver å levere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg ikke tenke meg :ler: Skulle sende meldekort og betale noen regninger, så jeg var så godt igang med bankbrikke og fornuftige handlinger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den kongelige baby er på vei ut i England, i følge twitter. På St. Georges day, intet mindre. Litt synd det ikke kan bli en George...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdens bokdag :ac: Jeg har selvfølgelig både kjøpt bøker og lest bøker i dag...

Status 23.04: Tre lest, fire kjøpt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

-Bob, have you ever had a homosexual experience?

Man kan høre det nøyaktige tidspunktet publikum innser at Neil Patrick Harris som spiller Bobby er en av Broadways mest profilerte homofile skuespiller - og se at han legger inn en ekstra lang pause for å gi dem tid til å komme på det... :fnise: 

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommunen har vårrengjøring i gata utenfor. Det blir rent og pent og fint, men det er jo ikke akkurat noen lydløs foreteelse. Planene om å være hjemme i formiddag blir nok revurdert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ringte nettopp på en hel haug ringeklokker, og en bikkje som tydeligvis er alene hjemme har gått fullstendig av skaftet og bjeffet sammenhengene i snart ti minutter. Det var en gang det ikke var lov å ha hund her i huset, og det var det jo grunner til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*mislykket twitterpostforsøk* Siden innlegget ikke kan slettes - her er en gammel animasjonssang jeg hadde glemt, men selvfølgelig kunne hvert ord av så snart jeg hørte den...
 
 
Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...