Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Det begynner å ble en stund siden jeg var utenlands, men jeg har i det minste spist både karibisk og indisk den siste uka - i samme kvartal... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:regn:

I det minste er det ikke snø her - jeg har sett bilder fra andre som våknet til en hvit maidag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Molde er ute av cupen! :hoho: Allerede i 2. runde! :hoho: Mot et nyopprykket 2. divisjonslag! :hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Daria skrev:

Molde er ute av cupen! :hoho: Allerede i 2. runde! :hoho: Mot et nyopprykket 2. divisjonslag! :hoho: 

Ikke vanskelig å se at du er lei deg.... blir lite fotball på deg denne sesongen da. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du ikke min store medlidenhet med Solskjær &  co kom godt nok fram, altså...? :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt - jeg fryktet et øyeblikk at jeg hadde vært litt uklar :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaron Tveit i Moulin Rouge på Broadway. Man hadde vel ikke takket nei til en billett... :plystre: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sondheim :pls: 

What, leave you, leave you,
How could I leave you?
What would I do on my own?

[...]

Could I live through the pain
On a terrace in Spain?
Would it pass? It would pass.

Could I bury my rage
With a boy half your age
In the grass? Bet your ass!

[...]

Will I leave you?
Guess!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aftenposten teaterbrann-rapport er skrevet av en journalist som egentlig syntes dette var litt festlig...

Det ble hett på scenen til Det Norske Teatret.

Kaffe ble servert for å kurere gruff, mens brannfolkene kartla mulighetene for å lage scenekunst uten røyk og flammer.

Skuespiller Geir Kvarme, for anledning ikledd en burgunderrød slåbrok, var ikke nevneverdig fornøyd.

Og ikke minst stadige referanser til røykteppe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klar for siste pre-MGP-runde. Ikke like glitrende kledd som panelet, dog...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En smule hektisk rytme, og jeg mistenker at undertøyet hans er av det trange slaget. Mange lekre antrekk, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pennen er tydeligvis Hviterusslands våpen... I avdelingen for bidrag med såpass tung aksent at jeg ikke umiddelbart er sikker på hvilket språk det synges på. 13-på-dusinet-MGP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spanias sangere høres ut som om de er helt på grensen av de de klarer i studioinnspillingen - det er sjelden et godt tegn for live-versjonen. Vent og skjørt og potensiell tissepause.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tung og smektende ballade med både morsmåls- og etno-poeng - Montenegro har funnet alle de svake punktene mine.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jevnt over uening med nrks panel - men akkurat på kofferttenkningen er tydeligvis Stian og jeg på linje :ler: Man kan ikke snakke om å ha fått ned personlig hilsen nedenfra fra en bondagekledd artist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serbia har årets pensjonist-med-folkeinstrument-deltaker, samt damer i flagrende gevanter og mye ooing og nananaing, fjær og trommer - det nærmer seg MGP-bingo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at MGP har holdt på i mer enn 50 år, er det ikke akkurat sjokkerende at vi nå har 2. generasjonsdeltakere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...