Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Pianist-Dracula er videre... Og Sverige, lykke og glede hos kommentatorene.

Litt nedtur for Rybak om han skulle ryke nå....

...men det gjorde han ikke.

*løpende kommentering*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke jeg har sett før at skuespillerne i en oppsetning tar offentlig til motmæle mot en kritiker, men Kongefest-gjengen på Det Norske syntes (forståelig nok) Morgenbladets antydninger og spekulasjoner om at de nærmest skal ha blitt tvunget til nakenhet og sexscener var for drøye. Mildt sagt nedlatende ovenfor både skuespillere og regissør - og en påminnelse om å se kunst også ut fra når det er skapt og foregår, ikke bare dages samfunn. Det blir litt som Aftenposten anmeldelse av operaen The life to come i høst - hun mente synet på både homofili, religion og kolonialisering var utdatert, uten å egentlig ta inn over seg at historien var hundre år gammel...

Jeg har forøvrig ikke sett det omtalte stykket, men jo mer jeg leser, jo mer nysgjerrig blir jeg jo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Han tok oss alle med storm i The Voice...

Atle, dette har vi snakket om før. Du vet hverken hva jeg ser på eller hva det eventuelt gjør med meg. Og å si om Tine Thing Helseth at hun synger minst like bra som hun spiller trompet er faktisk en fornærmelse mot talentet hennes. Hun synger helt greit, men hun er trompetist i absolutt verdensklasse.

Dessuten synes jeg kombinasjonen leopardskjørt og blondetopp med bar rygg muligens er litt i oberkant for et familieprogram såpass tidlig på kvelden, mvh motepoltiets tekkelighetsavdeling.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og mens jeg deler fredagskvelden med Alte & co, er en venninne på Hamilton i London. Jeg er så misunnelig at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne - det er utenfor alle skalaer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han ikke tar meg med storm, gir han meg i det minste gåsehud. Dessverre av det gale slaget - det han gjør med Tir n'a Noir nå burde da være straffbart,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden jeg gikk glipp av den første timen av MGP-semifinalen på tirsdag, får jeg oppdatere meg nå. Bare så dere er advart... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Daria skrev:

Og mens jeg deler fredagskvelden med Alte & co, er en venninne på Hamilton i London. Jeg er så misunnelig at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne - det er utenfor alle skalaer...

Shit... Det er hyggelig for henne men ville vært like hyggelig for oss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Islendingen har hvit jakke. Med røde striper som matcher pologenseren inni. Motepolitiet is not amused...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albania minner påfallende om en Josh Groban-låt - dessverre er ikke sangeren av samme kaliber...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Daria skrev:

Islendingen har hvit jakke. Med røde striper som matcher pologenseren inni. Motepolitiet is not amused...

Bare ut fra beskrivelsen så skjønner jeg det.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Belgia stiller med årets Bond-låt - variasjoner over Tomorrow never dies.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tsjekkeren synger Lie to me. Tja, siden han insisterer - den Steve Urkel-stilen med bukseseler og høyvannsbukser er så hot, altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg blir ikke solgt på opera-bidraget til Estland - hun kan absolutt synge, i motsetning til en del av kvasi-operasangerne som gar vært med i MGP før, men sangen er ikke all verden. Det blir mer Hør så høyt jeg kan synge enn Hør så fantastisk sangen min er... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får vel se den aller siste Senkveld-sendingen, sånn for nostalgiens skyld,..

Men jeg synes jo det er litt pussig at tv2, som nrk har gjort med både Beat for beat og Nytt på nytt, bare finner nye programledere å dytte inn i et gammelt konsept (Thomas & Harald arvet jo også programmet i sin tid) i stedet for å benytte anledningen til å tenke nytt og fornye seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thomas & Harald mater en ung Josh Groban med norsk julemat. Han mimret om det sist han hadde konsert i Oslo. They wanted me to eat sheep's head. Eh, no. Tusen takk... :fnise: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Daria skrev:

Man får vel se den aller siste Senkveld-sendingen, sånn for nostalgiens skyld,..

Men jeg synes jo det er litt pussig at tv2, som nrk har gjort med både Beat for beat og Nytt på nytt, bare finner nye programledere å dytte inn i et gammelt konsept (Thomas & Harald arvet jo også programmet i sin tid) i stedet for å benytte anledningen til å tenke nytt og fornye seg.

Så enig. Etter 15 år har Senkveld BLITT Thomas og Harald (selv om de arvet det i sin tid). Nå burde fredagskvelden hos TV2 fått et nytt konsept, nytt navn og nye programledere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...