Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Stoldansen - er ikke den litt 90-tall...? *har lyst til å si mye om frisyren, men er snill og lar det være*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den forvokste utgaven av Ed Sheeran på svt...

Skrevet

Dressmann-reklame!

Skrevet

Er det bare jeg som synes småpraten til Silya og Kåre Magnus er klein? Jeg synes det blir pinlig. 

Skrevet

Er ikke sånn småprat alltid det? Jeg zapper over til svt så snart de begynner å prate...

Skrevet

Jeg skjønner jo at hun skjærer grimaser, det må være anstrengende å holde øynene åpne med de gigantiske løsvippene. Men hun synger overraskende bra, det skal hun ha...

Skrevet

Hvorfor har Alejandro blågrønt hår, men svart skjegg? Skal det gjøre, må det jo gjøres ordentlig...

Skrevet

Vidar Villa nekter jeg å se på, da blir det heller samen som jogger sittende i yogabukser på svt. Hun skapte forøvrig debatt på twitter i delfinalen - i teksten synger hun som en del av en kjærlighetserklæring at You're the king, og noen mente at det passet dårlig sammen med hennes status som åpent lesbisk og HBTQ-forbilde. Det åpenbarte svaret er jo at king skal rime på anything...

Skrevet

Jeg zapper ikke, men er tidvis ganske stum her... Snakka med ei venninne på tlf og ramle ut av samtalen et par ganger da tv-en stjal litt vel mye fokus. MGP er galskap forsøkt satt i system...

Skrevet

Rebekka har da en veldig portugisisk Eurovision-låt? Litt sort ballade..... 

Men kanskje kveldens hittil beste. 

Skrevet

Hva var det Vidar Villa greiene? :bond:

Skrevet
1 minutt siden, Skravla skrev:

Rebekka har da en veldig portugisisk Eurovision-låt? Litt sort ballade..... 

Men kanskje kveldens hittil beste. 

Synes det var litt kjedelig jeg... God stemme, men ble ikke fenget. 

Skrevet
3 minutter siden, Roadrunner skrev:

MGP er galskap forsøkt satt i system...

Etter mer enn 50 år må man vel kunne sies at forsøket - og galskapen - har blitt ganske permanent... :fnise: 

Skrevet
Akkurat nå, Roadrunner skrev:

Synes det var litt kjedelig jeg... God stemme, men ble ikke fenget. 

Veldig enig... 

Skrevet
Akkurat nå, Daria skrev:

Etter mer enn 50 år må man vel kunne sies at forsøket - og galskapen - har blitt ganske permanent... :fnise: 

Skal ikke protestere på den... 

Skrevet

Litt Earth, Wind & Fire over Rybak. Han har jo i bøtter og spann den utstrålingen den andre Aleksander mangler.

Skrevet
4 minutter siden, Roadrunner skrev:

Hva var det Vidar Villa greiene? :bond:

Jeg ville kalt den en russelåt, men det er egentlig litt dårlig gjort mot russen...

Skrevet

2 minutter siden, Daria skrev:

Litt Earth, Wind & Fire over Rybak. Han har jo i bøtter og spann den utstrålingen den andre Aleksander mangler.

Rybak må bare vinne dette... :jepp:

Skrevet

Men nå bør dere skifte til svt, altså... :fnise: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...