Roadrunner Skrevet 5. januar 2012 #4401 Skrevet 5. januar 2012 Og hvorfor bare på hobbybasis? Hvorfor ikke lage det til et levebrød? Jeg heter Daria, og jeg er såpespikker
Skravla Skrevet 5. januar 2012 #4402 Skrevet 5. januar 2012 (endret) Endret 5. januar 2012 av Skravla
Daria Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #4407 Skrevet 6. januar 2012 Plutselig satte fredag-ettermiddag-apatien inn, nå sitter jeg bare og surrer. Drøy time til helg...
Daria Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #4412 Skrevet 6. januar 2012 Da var hoppuka over for i år -vær, utsettelser og østerrikere er vel oppsummeringen De er jo så søte da, Morgenstern og Schlierenzauer som sto på pallen med tårer i øynene etter tur. For ikke å snakke om den intense hårfiksingen over hele linja da luene måtte av for nasjonalsangavspilling -viktig å ta seg bra ut, må vite Et skikkelig stygt fall i dag også -det trenger jeg ikke se i reprise flere ganger, for å si det sånn...
Daria Skrevet 8. januar 2012 Forfatter #4414 Skrevet 8. januar 2012 Tok en sen buss gjennom byen i går kveld -festmennesker på vei til sentrum tøt inn og tøt ut igjen. Til slut var det bare meg igjen på bussen og bussjåføren, spm nok nærmet seg 60 -lurte på hvor jeg skulle så sent. "Jeg skjønner ikke dette jeg -da jeg var ung, dro vi hjem på denne tiden, nå drar folk ut...". Jeg forsikret om at jeg bare skulle hjem
Daria Skrevet 8. januar 2012 Forfatter #4417 Skrevet 8. januar 2012 (endret) Once Upon A Time Lenge siden sist jeg falt sånn for en serie. Tror min forkjærlighet for intertekstuelle referanser, metahumor og generelle nerdedetaljer spiller inn Endret 8. januar 2012 av Daria
Skravla Skrevet 8. januar 2012 #4418 Skrevet 8. januar 2012 Har den på opptak jeg. Regner med å få sett den i løpet av uken. Likte første episoden i hvertfall..... Ser Raske menn nå.
Daria Skrevet 8. januar 2012 Forfatter #4419 Skrevet 8. januar 2012 (endret) Kalle i parykk, kjole og østlandsk tale Men kan han være naken på tv...? Endret 8. januar 2012 av Daria
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå