Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og hvorfor bare på hobbybasis? Hvorfor ikke lage det til et levebrød?

:opplyser: Jeg heter Daria, og jeg er såpespikker :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
:skratte: Endret av Skravla
Skrevet

Normal er oppskrytt... :jolie:

Skrevet

Plutselig satte fredag-ettermiddag-apatien inn, nå sitter jeg bare og surrer. Drøy time til helg...

Skrevet

Jeg vurderer å gå hjem nå......

Skrevet

Jeg går hjem nå... :kaklehone:

God helg!

Skrevet

Jeg går også nå -god helg ja!

Skrevet

Da var hoppuka over for i år -vær, utsettelser og østerrikere er vel oppsummeringen :fnise: De er jo så søte da, Morgenstern og Schlierenzauer som sto på pallen med tårer i øynene etter tur. For ikke å snakke om den intense hårfiksingen over hele linja da luene måtte av for nasjonalsangavspilling -viktig å ta seg bra ut, må vite :ler:

Et skikkelig stygt fall i dag også -det trenger jeg ikke se i reprise flere ganger, for å si det sånn...

Skrevet

Tok en sen buss gjennom byen i går kveld -festmennesker på vei til sentrum tøt inn og tøt ut igjen. Til slut var det bare meg igjen på bussen og bussjåføren, spm nok nærmet seg 60 -lurte på hvor jeg skulle så sent. "Jeg skjønner ikke dette jeg -da jeg var ung, dro vi hjem på denne tiden, nå drar folk ut...". Jeg forsikret om at jeg bare skulle hjem :ler:

Skrevet (endret)

Once Upon A Time :strix:

Lenge siden sist jeg falt sånn for en serie. Tror min forkjærlighet for intertekstuelle referanser, metahumor og generelle nerdedetaljer spiller inn :fnise:

Endret av Daria
Skrevet

Har den på opptak jeg. Regner med å få sett den i løpet av uken. Likte første episoden i hvertfall.....

Ser Raske menn nå.

Skrevet (endret)

Kalle i parykk, kjole og østlandsk tale :rulle: Men kan han være naken på tv...? :fnise:

Endret av Daria
Skrevet

Det kunne han :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...