Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

En herlig kveld :strix: Flotte og morsomme numre, fantastiske arier, et langt utdrag fra La Bohéme :hjerte: og et konferansierpar som gjerne må opptre sammen oftere, fulgt av nydelig mat og behagelig taffelmusikk -alt i hyggelig selskap.

Jeg ser at dette kan bli en fin tradisjon :nigo:

Bilde dukker kanskje opp et sted... :lur:

Endret av Daria
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bilde på vei fra meg til deg.....

Skrevet

Bilde ligger på facebook. Egentlig ikke så lett å se så mye der da, når sant skal sies. Men det er nå det bildet som ble tatt :fnise:

Venneforespørsel er sendt til fugger'n :nigo:

Skrevet

Ikke tidenes beste kveld for fotografering i går......

Skrevet

Fuggel'n er hæppi venn med Daria på FB :nigo:

Skrevet

Tror faktisk jeg skal begynne å følge med på en tv-serie igjen -Once upon a time virker særdeles lovende :jepp:

Skrevet

Jeg har satt i gang opptakeren for den serien.

Hva med en Buzz Aldrin - maraton? Jeg har alle episodene og trenger plassen....

Skrevet

Det burde man... Synes januar begynner å bli full allerede :fnise:

Skrevet

En kveld med taco og buzz? Til helga kanskje?

Skrevet

Det burde la seg gjøre :Nikke:

Dagens kommentar fra Tom Hilde på pressekonferansen. Spørsmål fra en journalist: Du er ikke på morfin fortsatt? (med en litt fleipete antydning til at Hilde var full av dårlige vitser) Svar: Nei, det er jeg ikke. Men det mulig det er noe hjerneskade...

:rulle:

Godt å se at han fortsatt har humøret i behold :fnise:

Skrevet (endret)

Morgen :Gjesp: Nesten ikke tungt å stå opp i dag...

Dagens mest ubrukelige: Høydekalkulator Basert på mors og fars høyde beregner den antatt høyde for barnet -med en feilmargin på 10%. Så når den anslår min sannsynligehøyde til 166 cm, vil det si at når vi tar med feilmarginen burde jeg bli et sted mellom 150 og 183cm -det burde jo dekke de fleste :rolleyes:

Og hoppgjengen holder fortsatt humøret oppe. Hoppsjef Clas Brede Bråten: "Tom fikk skikkelig juling av en som var større enn ham." Det må man vel kunne si... :fnise:

Endret av Daria
Skrevet

Fantastisk kalkulator! :danse:

Blir helt euforisk av sånt jeg! :ironi:

:daane:

Skrevet

Trøtt er bare fornavnet i dag.

Heldigvis ikke alt for mye post i julen, så det blir ikke så veldig hektisk.

Skrevet

Melder meg inn i klubben av trøtte i dag.

Ikke akkurat lyst ute i dag heller :(

Skrevet

Morn! :kaffekopp: <= te

De kommentarene til hoppgutta er bare fantastiske. :ler: Ulykkesfuglen bør vel kalles "Tøffe-Tom" heretter. Brudd i ryggen, skikkelig juling, ansiktet fullt av skrubbsår - og like blid og rappkjefta som alltid. Imponerende!!!

(og veldig fristende å sammenligne med Siv Jensen da hun hadde en tilsvarende skade i ryggen i høst - hun var ikke like blid).

Skrevet

De har det i kjeften, den gjengen der -følger flere av dem på twitter. Tom Hilde formiddagen etter fallet: "#krankenhaus #båååring" :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...