Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ta med julekaker du..... Tid finner vi ut av.

4 timer med TV......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hilde kan rekke skiflygings-vm

Godt nytt for alle hoppinteresserte, selvfølgelig, men først og fremst veldig bra at skaden leges fortere enn ventet :hoppe:

:hoppe:

Også gjør anders Jacobsen comback i tillegg. Kan det bli bedre? :hoppe:

Skrevet

Kjære IT-support

:rulle:

Obs! Bør ikke leses i stille rom med mange mennesker :opplyser: *sitter på kurs og svelger latter av alle krefter*

Skrevet

:hoppe:

Også gjør anders Jacobsen comback i tillegg. Kan det bli bedre? :hoppe:

Når man ser hvordan det går i hoppukerennet i dag, kan det hvertfall ikke bli så mye verre... :fnise:

Skrevet

Og der gikk Bardal inn på 2. plass, og jeg trekker deler av forrige innlegg :ler:

Skrevet
In summary, Husband 1.0 is a great program, but it does have limited memory and cannot learn new applications quickly.

:skratte:

Skrevet

Kjære IT-support

:rulle:

Obs! Bør ikke leses i stille rom med mange mennesker :opplyser: *sitter på kurs og svelger latter av alle krefter*

:ler:

Skrevet

Jewg hadde en plan om å legge meg tidlig i dag... I teorien lar det seg fortsatt gjøre, men jeg mistenker at det forutsett litt innsats relativt snart.

Kan noen skru av youtube en stund? :pls:

Skrevet

Jewg hadde en plan om å legge meg tidlig i dag... I teorien lar det seg fortsatt gjøre, men jeg mistenker at det forutsett litt innsats relativt snart.

Kan noen skru av youtube en stund? :pls:

Legg ned lokket på pc, så er det lukket.......

Skrevet

Takk, det var den rent tekniske delen av det jeg slet med :tunge1:

Skrevet

Siden mange får det for seg at nytt år er et godt tidspunkt å finne seg en ny hobby, har jeg i folkeopplysningens tjeneste funnet et forslag jeg antar de færreste har tenkt på... :fnise:

Skrevet

Siden mange får det for seg at nytt år er et godt tidspunkt å finne seg en ny hobby, har jeg i folkeopplysningens tjeneste funnet et forslag jeg antar de færreste har tenkt på... :fnise:

:hoho:

Skrevet

Hvorfor mistenker jeg at du ikke ler av glede over å endelig ha funnet løsningen på alle fritidsproblemer... :fnise:

Skrevet

Hvorfor mistenker jeg at du ikke ler av glede over å endelig ha funnet løsningen på alle fritidsproblemer... :fnise:

Ler mer av alle de overraskede fjesene i året som kommer når de pakker opp gaver fra Daria og finner utskårete såper! :hoho:

Skrevet

Jeg har da ikke sagt noe om at jeg trenger noen ny hobby -dette var en ren service til andre som måtte trenge det. Fritidsproblemene mine handler sjelden om for mye fritid...

Skrevet

Men du må jo ha noe å drive med mens du ser på kostymedrama og Beat for Beat på TV? Normale folk strikker da, men du kan fint spikke såper i stedet, siden du ikke er så veldig normal. :engel:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...