Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er sikker på at du virkelig trenger en tekanne til! :jepp:

:fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør jo egentlig det -dette var presskanne, og det har jeg faktisk ikke. Passe liten var den også... Kanskje jeg må innom kremmerhuset på vei til operaen etterpå :fnise:

Jepp, det ble visst en operatur i dag også -en venninnehar blitt syk, så jeg ofrer meg. *edel* Det er så trist med billetter som går til spille, og jeg tåler nok å se Macbeth en gang til... :plystre:

Skrevet

Så snill du er som ofret deg! :fnise:

Ha en fin tur til operaen, hedliggrisen! :hoppe:

Skrevet

Jeg er ganske grei sånn :nigo:

Skrevet

Feil i operarestaurantens bookingsystem -det blir ikke 5-retters gourmetmiddag etter forestillingen nyttårsaften :sur:

Hvada luksusproblem? :fnise:

Jammen ordner det seg ikke for snille piker -noen avbestilte i siste liten og vi har fått bord i den andre restauranten i operaen -den som (i motsetning til der vi hadde bestilt) har nyttårsservering rett etter forestillingen :hoppe: Da blir blir det helaften i operaen nyttårsaften likevel :danser:

• Liker 1
Skrevet

Jammen ordner det seg ikke for snille piker -noen avbestilte i siste liten og vi har fått bord i den andre restauranten i operaen -den som (i motsetning til der vi hadde bestilt) har nyttårsservering rett etter forestillingen :hoppe: Da blir blir det helaften i operaen nyttårsaften likevel :danser:

:hoppe:

Skrevet

Følelsen av at nøkkelen ikke virker i låsen når man kommer hjem om kvelden er litt panikkartet. Heldigvis har vi baktrapp også...

Skrevet

:vinke:

Ble det ny tekanne allikevel? :klo:

Enkelte ting trenger man jo bare, uavhengig av hva man har fra før... (sier hun som har 4 par ulltøfler, og ikke helt ser at det burde stoppe der...).

Skrevet

Rakk ikke innom i går (det tar tid å gjøre seg i stand, må vite :sexy: ), men kanskje i dag? :lur: Må hvertfall innom Glasmagasinet og bytte noen glass, så da går jeg jo uansett gjennom sentrum...

På jobb i dag -lite er så stille som en skole når alle har ferie... Men jeg har te og pepperkaker, og kan spille musikk så høyt jeg vil :fnise:

Skrevet

Men du er ikke helt alene?? Usj, det hadde jeg ikke likt.. :riste:

Skrevet (endret)

Det sitter vel et par på kontoret, tenker jeg, og jeg har sett IT-ansvarlig og en vaktmester. Nå sitter jeg jo hvertfall i samme bygg som kontoret (med en låst branndør mellom, her kommer ingen ut eller inn uten nøkkelkort), før lå biblioteket i et annet bygg hvor det virkelig ikke var noen andre i feriene -jeg skatt himmelhøyt hver gang vaktmesteren dukket opp :fnise: Det er en litt spesiell følelse å være helt alene i et skolebygg som vanligvis er fullt av folk -det er noe med de mørke gangene og store skapene. Jeg skjønner hvorfor det legges skrekkfilmer til sånne omgivelser :ler:

Endret av Daria
Skrevet

Ja! Jeg kjenner jeg hadde slitt litt altså...

Skrevet

Det var litt ekkelt de første gangene. Nå er jeg mest redd for å utløse alarmen -da kommer vaktmesteren og sukker påtatt tungt og lurer på hva i all verden jeg driver med nå... :fnise:

Skrevet (endret)

Er det snillt av Gudrun Sjödén å sende meg mail om at de har salg? Og trenger jeg egentlig enda en kjole?

Endret av Daria
Skrevet

Man får bare for lite skapplass... Droppet kjolen *flink* Det ble en lang brun jakke da, det savnet jeg senest i går. Og et skjørt :plystre:

Skrevet

35 minutter igjen av årets siste arbeidsdag :hoppe:

I morgen kommer søster og Lille Ville en tur, sannsynligvis blir jeg barnevakt en stund mens søster tar en tur på jobben. Hun jobber bare et par kvartaler unna meg -praktisk :jepp: Ettersom det ble restaurant på lørdag likevel, utgår behovet for å gjøre istand til bespisning i heimen og rydde og handle og sånt, så da kan fridagen heller brukes til hoppuke og sløving og lesing (jeg fikk Jon Fosses essays til jul) -og klargjøring av lørdagens antrekk. Er det galla, så er det galla... *lurer på om tiara er å overdrive* :fnise:

Skrevet

:foto: ?? :jepp:

Og ikke har jeg sett bilde av pepperkakehuset heller, bare delene :jolie:

Skrevet

Er det tiaraen du vil ha bilde av? :fnise:

Hva pepperkakehuset angår, er det fordi det fortsatt bare er deler... :sjenert: Overveier å bare stable delene i en uryddig haug og kalle det "Hvis kometen ikke hadde dratt forbi..." :rulle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...